Tja.. das voor jou een vraag en voor mij een weet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tja op den duur raak je tog uitgekeken op iemand hè: NEXT!
Kom ik misschien nog wel ff langs op Paardoes daarna, afhankelijk van hoe laat ik klaar ben; dus wie weet tot morgen! Doeidoei!
Heb van mn fouten geleerd hoor; 2 kids op de wereld, waarvan 1 ouder dan ik ben. Tja.. moet je nie te vaak hebben natuurlijk!
Gezellie! 
* 
En ja dat is idd die ruiter die ik eerst voor moest lezen
Hoe ze daar nou weer bij komen: ik voorlezen én dan ook nog eens met BRULvolume voor een lastige ruiter...)
)
Maar kom gerust nog een keer langs hoor Bianz en Cis
Was errug gezellie! 
Ladylada schreef:dames ik wens jullie veel plezier morgen in de stad, en denk eraan niet te veel drinken he?!
)
) Gezellie dat we samen naast Ineke mogen, in de trent van dan zijn we alvast met zn 2-en voor het draven! En tja, dat vroeg opstaan zal wel ff zwaar worden
En ik vond dat beetje actie in de bak wel leuk hoor, en tenslotte zijn wij 3 er allemaal op blijven zitten. Niets aan de hand toch? Volgende keer gewoon weer komen!!

) Thirz schreef:Weet je zeker dat je niet meewilt Cis, je mist een hoop hoor
een hele hoop!
heb er iig al egt zin in!
Maar dat komt vast goed als ik zo eens aan vanmiddag denk

! Maar met oud en nieuw ben ik wel van de partij, heb nl kaartjes voor brooklyn.
Laten we het erop houden dat nous het op dit moment een stuk beter heeft.
Ik vier hier vanavond kerst met een hele hoop vrienden en hopelijk gaan we daarna nog even de stad in. Misschien dus tot vanavond, en anders: veel plezier!
gwn vier uur knap he dat ik dat kon uithouden :p

Tot straks!!
maar voel me wel beetje gaar nog)
Ziet er goed uit!
Heb trouwens strakjes ook weer de verplichte nummers (ouders enzo)

Ik kon ze moeilijk wegsturen natuurlijk dus zat ik de hele avond (tot 2 uur!!!) voor de visite te zorgen. Achja t was ook wel gezellig, maar ik had liever natuurlijk wezen stappen
Ik ga maar eens aan de tiramisu beginnen.