manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 20:36

Schijnheilig
Tja.. das voor jou een vraag en voor mij een weet Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:40

Je mag ook gewoon zeggen dat je me geadopteerd hebt hoor Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 20:43

Geadopteerd? jou? welnee! Waarom denk je dat Thirze-kindje?

*proest*
ik in een flauwe bui, welnee Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:46

Tja, zie toch niet echt veel overeenkomsten met mn zusje Denice... Of hebben wij een andere pappa Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 20:48

Jups andere pappa ja Ja Tja op den duur raak je tog uitgekeken op iemand hè: NEXT!
kan gebeuren soms Bloos

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 20:50

Ok, mn inspiratie zinloze-berichten is op! Clown
Iemand nog wat zinnigs te zeggen?

- Het kijken van het filmpje van de shetlanderrace helpt ook niet echt -

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 20:53

Uhm, hoezo zinloos? Verward
En hoe kan dat nou?! Inspri op... Tsss!

Dat ene kind ook egt "whaaaaaa!" heel stuk nog half hangend aan de manen *plof* hihi zandruiter; vlak voor de camera Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 21:32

Haha jullie zijn lekker bezig zeg! Allerlei familiebanden worden hier besproken, laat staan de bezigheden die Annemijn in d'r vrije tijd uitspookt "...op den duur raak je uitgekeken op iemand... NEXT..." Ik bedoel maar: moeten we je vastbinden met kerstnacht of zal 't nog gaan Anne?
Nee Thirz, kon m'n computer niet meer reanimeren, maar misschien wil mijn vader het binnenkort nog proberen, dus wie weet!
Filmpje van de shetjes is grappig Haha!
Morgenochtend naar de paarden, kan alleen maar poetsen, want Nero loopt nog steeds op 3 niet zo stabiele ijzers (schijnbaar wil hoefsmid nog niet komen). Dus ik doe mee aan de megapoetsbeurtsessies Nel Haha! Kom ik misschien nog wel ff langs op Paardoes daarna, afhankelijk van hoe laat ik klaar ben; dus wie weet tot morgen! Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 21:45

Hihihi, nou ik denk dat t wel zal gaan hoor met kerstnacht Tong uitsteken Heb van mn fouten geleerd hoor; 2 kids op de wereld, waarvan 1 ouder dan ik ben. Tja.. moet je nie te vaak hebben natuurlijk! Clown

Balen van Nero.. Nog steeds rondhobbelend op 3 wiebelende ijzers. Jammer dat de hoefsmid nog nie wil/kan komen.
Nou wie weet tot op Paardoes dan morgen Lachen Gezellie!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 22:55

eejj maar annemijn wie is ons pap? en wie gaat er met mij naar de kroo dn?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 17:11

Wat foto's van shaar van vandaag...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ennnn de leukste (vind ik)...
Afbeelding
Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:06

Leuke foto's Bar! Die kleur staat dr erg leuk
Het ging weer lekker zeg, Bianz en ik komen ook eens kijken...heb het idee dat we dat maar niet meer moeten doen.
Zijn jullie nog geslaagd in de stad vandaag dames? En bianz, zit je nu alleen in de bioscoop of heb je maar besloten niet te gaan hihi. Ik ben een beetje melig geloof ik, kerstcadeautjes kopen met je broertje is niet zo bevordelijk voor je mood. "Nee die waxinelichtjes vind ik niet mooi hoor, die hebben we op de scouting ook". nou daar ga je dan maar weer, op naar de volgende winkel samen met nog honderden andere mensen. Haha!
Ach ik heb het overleefd zullen we maar zeggen.
dames ik wens jullie veel plezier morgen in de stad, en denk eraan niet te veel drinken he?!
Doei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 19:45

Leuke foto’s hoor bar! *wel lekkr grauw weer ook daar bij jou Clown *

Nog even kunnen shoppen Mariekje en Thirz? Nog iets leuks gevonden?

Lijst
Nog even t laatste Indoor nieuws:
(hadden jullie al een lijstje? Wel tog?!)
Thirz:
ring 1: 10.30 een proefje voorlezen. (moest er wel heel duidelijk gesproken worden, ze was een beetje doof geloof ik? En natuurlijk zenuwachtig enzo, dus zet je BRUL volume maar aan Haha! En ja dat is idd die ruiter die ik eerst voor moest lezen Verward Hoe ze daar nou weer bij komen: ik voorlezen én dan ook nog eens met BRULvolume voor een lastige ruiter...)

11.00 - moet je ruiter zonder beugels

en om 16.25 lopen jij en ik saampjes naast Ineke. (of iig ik loop er naast indien er erge grote zenuw- en angst kriebels aanwezig zijn)

En voor Mariekje verder geen bijzondere dingen gloof ik. Voor t snoezelen moesten we maar gwoon kijken welke paarden er niet liepen, en welke braaf waren enzo. Joyce zou daar deze week evt ook nog even naar kijken.
6.30/7.00 op de manege
7.30 vertrekt de bus
(maar dit is vast geen oud nieuws Lachen )

Hihi, nou ik ben de hele week al zo melig om nix Clown Maar kom gerust nog een keer langs hoor Bianz en Cis Haha! Was errug gezellie! *LOL*
Ladylada schreef:
dames ik wens jullie veel plezier morgen in de stad, en denk eraan niet te veel drinken he?!

Ik zal me proberen in t houden met de hoeveelheid alcohol (hihi, gelukkig hebben we de ijsklontjes nog Schijnheilig )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:36

Whaha, nou fijn dat ik dan mag voorlezen, zal mn brulstem zeker meenemen (en dropjes om daarna mn keel te verzachten Clown ) Gezellie dat we samen naast Ineke mogen, in de trent van dan zijn we alvast met zn 2-en voor het draven! En tja, dat vroeg opstaan zal wel ff zwaar worden Dromen

Nou Cis en Bianz, was wel gezellie dat jullie langskwamen. Als vanouds de club weer compleet Lachen En ik vond dat beetje actie in de bak wel leuk hoor, en tenslotte zijn wij 3 er allemaal op blijven zitten. Niets aan de hand toch? Volgende keer gewoon weer komen!!

Leuke foto's Bar, dekje staat haar heel leuk! Ga je ook morgen nog naar de stad?
Weet je zeker dat je niet meewilt Cis, je mist een hoop hoor Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:38

Owja, Kim stuurde me nog een foto van de oude Nous:

Afbeelding

Maar een klein verschil met hoe ze nu is he Knipoog
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 20:45

WOW Wow!
Ik bedoel.. uhm.. zit er verschil tussen dan? Schijnheilig
Tjee, lijkt wel een heel ander paard joh! (niet stiekem even verwisseld tijdens een buitenritje? Knipoog )

Thirz schreef:
Weet je zeker dat je niet meewilt Cis, je mist een hoop hoor Knipoog

Jaja Ja een hele hoop!
Ik som op:
* ijsklontjes die rond je oren vliegen
* ijswater in je nek
* rookkanon dat prik-rook in je ogen blaast
* hoop geduw en getrek in t overvolle nationaal
* enz..
Dat wil je tog níet missen?! Clown

Whieieie Go jij! Go jij! heb er iig al egt zin in!
Iedereen vroeg gaan slapen vanaaf, morgen middag voor sommigen nog een lekkr middagdutje en dan kunnen we er morgenaaf een super melige, gezellie party van maken! *LOL* Maar dat komt vast goed als ik zo eens aan vanmiddag denk Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:54

Getsie, wordt gewoon een beetje naar van die foto van de oude Nous! Wat ben ik blij dat jullie zo goed voor d'r zorgen, want die eerste is bijna mishandeling; die flanken!!
Haha ja Cis en ik kregen tenminste wel actie voorgeschoteld; was leuk om weer eens te komen kijken, moeten we vaker doen Cis! Samen is sowieso gezellig!
En nee, ik zit nu niet in m'n eentje in de bios hoor, wordt gewoon bankhangen vanaaf denk ik. Was nog niet zo desperate dat ik iedereen ben gaan smsen of ze wilden hahaha!
Heb al zin in morgen!
Shaar zit er trouwens goed uit Bar! En dat oranje leuk staat op hafjes had ik ook al ontdekt Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 21:19

viewtopic.php?f=6&t=699913 wat je allemaal wel nie kan doen met Photoshop! Clown

Tja en die actie, vind je t gek. Jullie stonden gwoon heel stiekem allemaal bak-kaboutertjes los te laten daar! Logisch dat je dan stuiter en vlieg paarden krijgt! Knipoog

Ach, keertje bankhangen is ook nie verkeerd, tog Bianz? Alvast een beetje energie sparen voor morgen Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:47

Iris en dominic komen hier (bij Frans thuis) film kijken...
Morgenavond vieren wij kerst thuis (met kadootjes enzo)... dus denk dat ik niet naar de stad kom Boos!! Maar met oud en nieuw ben ik wel van de partij, heb nl kaartjes voor brooklyn.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 17:47

die foto van Nous had ik gemaakt toen ik voor de tweede keer naar haar toeging. Ze had al zeker een half jaar niet meer gelopen onder het zadel en er werd simpelweg gewoon geen moer met haar gedaan. Ik kan hier echt hele verhalen vertellen over hoe Nous voor mijn (en onze!) tijd werd behandeld maar daarmee ga ik jullie maar niet vervelen Knipoog Laten we het erop houden dat nous het op dit moment een stuk beter heeft.

Misschien kom ik jullie vanaaf nog tegen in de stad Lachen Ik vier hier vanavond kerst met een hele hoop vrienden en hopelijk gaan we daarna nog even de stad in. Misschien dus tot vanavond, en anders: veel plezier!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:45

ik was vandaag wel 4 uur naar de kroo geweest annemijn Tong uitsteken gwn vier uur knap he dat ik dat kon uithouden :p

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:09

Nou, Marieke en Nous hadden eindelijk een geslaagde meeting Haha!

Ik moest erg hard lachen: Marieke ging Nous halen terwijl ik de stal even ging uitmesten.. Mn telefoon ging, Marieke: Zeg, Nous staat toch nog wel op hetzelfde plekje? Dan weet ik dat ik de goede heb! Marieke was even vergeten dat Nous geschoren was en dus iets lichter was Clown

Foto's zijn niet supergelukt, het was een beetje mistig, maar er zitten wel een paar leuke bij!
We hebben eerst Nous laten uitrazen in de round-pen:
Afbeelding

Daarna ging ik erop om te checken of ze rustig was, nou, dat was ze!
Afbeelding

Daarna Marieke erop:
Afbeelding

Nous doet ook goed dr best bij Marieke:
Afbeelding

En nog een leuke:
Afbeelding

Een goede meeting dus! Vanmiddag mn middagdutje gedaan, dus ben helemaal uitgerust voor vanaaf Lachen Tot straks!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 13:38

Nou, ik ben alweer helemaal uitgeslapen en klaar om naar Nous te gaan! Kijken of ze net zo relax als gisteren is Knipoog

En iedereen: Merry Christmas!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 13:56

*gaap* MWah, ik ben ook wel redelijk uitgeslapen (half 11 al wakker Lachen maar voel me wel beetje gaar nog)
Plezier bij Nous Thirz, temse Knipoog

Mooie foto's hoor Mariekje en Thirz Ja Ziet er goed uit!
Hoe is t met je spierpijn marieke?

En idd: Merry X-mas iedereen!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 15:07

Leuke foto's van Nous! Heb echt zo'n zin om vandaag te rijden. Zal ik alleen maar niet doen, is een beetje zielig voor Nous om 2x op een dag te rijden Knipoog Heb trouwens strakjes ook weer de verplichte nummers (ouders enzo)

Mn zus heeft een 9 weken oude laborador. Echt een scheetje Lovers
Afbeelding
Op de foto ziet ze er niet zo poepig uit als ze in het echt is. Ik hoop dat ik snel een keertje oppas mag spelen Knipoog

Gisteravond ben ik niet meer uitgegaan. We hadden een heleboel vrienden op bezoek en die wilden niet meer uit Verdrietig Ik kon ze moeilijk wegsturen natuurlijk dus zat ik de hele avond (tot 2 uur!!!) voor de visite te zorgen. Achja t was ook wel gezellig, maar ik had liever natuurlijk wezen stappen Vork

Een tip: gourmet altijd bij een ander thuis! jezus, wat een troep geeft dat zeg! heb vanmorgen bijna letterlijk het vet van de vloer afgeschraapt. Pfff. Kon vanmorgen dus mijn wekker zetten om het huis schoon te maken. Ben dr echt 3 uur mee bezig geweest.

Nou, fijne kerst iedereen Lachen Ik ga maar eens aan de tiramisu beginnen.