Hier is nog echt geen druppel gevallen... misschien komt het zo hierheen! Ik ben ook helemaal plakkerig...maar ik heb wel lekker gereden en Ruby lekker afgespoeld! Nu even zelf douchen
Ik was begonnen in The Holiday maar ben na een kwartier toch overgeschakeld naar The lake house.... heb the holiday toch vaker gezien als the lake house....
O ben bet wel trots op mezelf. Ik heb alle boekverslagen af en op de mail. Alle huiswerk maakwerk voor morgen af. Muziek wb af. Aleen nog de collages maar dat hoeft pas volgende week f dus dat doe ik morgen. Nog een kwartiertje tv kijken dan naar bed toe. Morgen weer vroeg op!
Een aflevering van wat Lucy? Ik ben momenteel bezig in seizoen 2 van one tree hill Ik zit met een half oog the lake house te kijken en ga zo ook nog maar een aflevering kijken.
Haha daar lijkt het totaal niet op :p t gaat over jongeren op de middelbare school en alle problemen enzo die daarbij komen kijken! Echt een super leuke serie!
ElSea
Geplaatst: 23-05-12 21:57
O oke. Lijkt me leuk! Ik val de hele tijd uit mn bed
Ik heet geen linn, nee. Al wist ik dat iemand dat ging zeggen! :p maar aangezien ik alle seizoenen al gezien heb en je t via mij kijkt, vind ik dat ik mag antwoorden Nee later pas dacht ik. Seizoen vijf ofzo! In seizoen zes zijn ze allemaal aan t werk! Seizoen zeven en acht zijn wel echt anders! Ben benieuwd naar seizoen negen
Haha tuurlijk mag jij het ook antwoorden Steph Ik gaat zo even wat boodschapjes doen voor me paps en dan langs me paps. En vanmiddag dan eindelijk in de zon zitten hopelijk!
Ik keek 'vroeger' altijd gilmore girls! Al die andere series houd ik niet bij hoor Ja, Summerland ofzo, met Zac Afron, maar dat is ook alweer heel lang geleden.
Straks moet ik even boodschapjes doen en verder de hele dag niks! Wat een ramp Misschien dat ik nog even m'n papa's auto ga wassen... Kan hem niet aanzien zo