en ik woon 8km van de grens af
maar we gaan alleen in belgie naar de discotheken, heb trauma's sinds ik vorig jaar naar een tentfeest ben geweest,,, (was echt heel eng) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik woon 8km van de grens af
maar we gaan alleen in belgie naar de discotheken, heb trauma's sinds ik vorig jaar naar een tentfeest ben geweest,,, (was echt heel eng)
maar vind het wel wat hebben als je juist op fiets gaat, weet niet wat dat is 

, die man is best wel ernstig ziek, dus gaan we ook nog maar een kaartje sturen hebben ik en een vriendin besloten en dan doet de klas toch wel mee.
mn buurjongen brengt ons dus nooit meer thuis
hahaha suikermeisje schreef:ik ga in zoelen starten bij de linge brug/grote brug, weet nooit hoe die heet xD, is ook pension stal, best dure met wel mooie binnenbak.
is in ieder geval op industrieterrein Medel.
en het mennen is in culemborg met Bonny, heb ik ook wel weer zin in
springen is toch ook leuk Claire, maar ik ben blij dat ik eindelijk weer kan gaan starten hoop van de zomer dan L1 te zijn, haha hopen he (a)
xClairex schreef:Ahhh.
Ik moest fietsen in die kút regen
En dan gaat je broek zo plakken enzo.
Echt stoooooom
En toen was ik op school, was het droog.
Iedereen balen
En we hadden voorlichting over drank enzo. moesten we met zo'n bril op.
En dan keek je zo als je 10 glazen alcohol ophad.
En het was wel grappppppig

loesje166 schreef:jaa!!! ik ben zoo slecht in engels, dus ben superblij!
nou er is op de feest gevochten door groep belgen en groep van ons dorp. op de terugweg werd er verteld dat die belgen nog ergens rondreden met knuppels en pepperspray en een boksbeugel... onderweg zijn wij de ambulance tegengekomen die 2x moest stoppen, een jonge en een meisje van ons dorp zijn met een boksbeugel geslagen.. wij waren zoo bang ze tegen te komen, dan is gelijk ook iedereen gestresst he.. de politie heeft die nacht die knokploeg nog opgepakt.. het was echt een hel om te rijden.. ik reed met wat bekenden van het dorp mee (geen super geode vrienden) en ik moet even iemand spreken weetjewel, gewoon even gekalmeerd worden, maar wie is er wakker om half 3 's nachts!
ik heb toen op een gegeven moment martijn (daar had ik toen nog geen verkering mee) gebeld want ik wist dat ie wakker moest zijn, en die wa zo zat he, heb de dag erna het hele verhaal nog eens moeten vertellen maar op dat moment is het fijn om iemand zorgeloos te horen praten..