Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Een vrouwelijke professor aan de universiteit herinnert de studenten aan het feit dat ze de volgende dag tijdens het grote eindexamen geen enkel excuus van afwezigheid zal dulden.
Enige uitzondering daarop is een zware verwonding, zeer ernstige ziekte of het plotse overlijden van een naast familielid.
Op de eerste rij van het auditorium reageert Tom, de playboy onder de studenten:
"En in geval van oververmoeidheid, mevrouw? Van bijvoorbeeld een uitputtende sexnacht?"
Hilariteit alom.
Wanneer de stilte eindelijk is weergekeerd, glimlacht de vrouwelijke professor eventjes naar de student,
schudt lichtjes het hoofd en zegt hem:
"Dan mag je met je andere hand schrijven!!"
die is goed!!!!!!!

_sandra schreef:nog 1x ff zeuren en leuren over voetbal plaatjes! roan heeft nr. 199 nodig! dan is zijn boek vol. is er iemand die dit nr. nog in zijn stapel heeft zitten?
Shenavallie schreef:Dennis en ik gaan vanavond naar een voorstelling van Dennis van de Ven en Jeroen van Koningsbrugge! Ik heb er enorm veel zin in!
![]()
We hebben net zelfgemaakte Fajitas gegeten, een stuk goedkoper dan naar de Mexicaan gaan (hoewel ik dat stiekem veel leuker vind), dus we zijn nu al een beetje "uit"!

mntj schreef:nicol wat was je snel weg. dacht dat je meeliep de kantine in. hebben nog ff lekker in het zonnetje gezeten. foeii eigenlijk geen tijd voor.