Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyisabelle schreef:
Ik ben weer terug uit Wanroij.
Helaas ging het niet zo goed, al was ze helemaal niet stug meer.
Inrijden was erg vervelend, iedereen gaat er maar vanuit dat je aan de kant gaat maar soms lukte dat gewoon niet omdat er een ander aan kwam.
Daardoor wat onrustig in gereden, maar verder wel lekker los.
Met proefje werd ze wat te heet en ging ze 2x vol tegen het bit in.
Op de coupon stond ook steeds 'TDH', dus we denken dat het aan haar tanden ligt.
We bellen morgen de tandarts en laten er deze week nog naar kijken. Ze kunnen ook 's avonds dus dat is wel fijn.
Naar de omstandigheden was ik wel tevreden, er had zeker meer in gezeten maar helaas had ze daar nu gewoon te veel last van » wat je dan snel een paar 3'en oplevert.
De reserve kampioen zat voor me en daardoor werd het verschil gewoon heel duidelijk.
Op de coupon stond ook dat ze het een pony met een goede draf vonden maar dat de harmonie wat miste, wat dus ook wel klopte.
Ik had 2x 174 en was daarmee 17e.
Volgende keer weer beter, het was leuk om eens te kijken hoe zoiets gaat.
Ook nog met het meisje gesproken die Zen beleerd had, ze vond hem erg veranderd, een veel volwassener paard.
Ze werd dit jaar weer NL Kampioen(in de M2, ze moest na mij starten) dus dat was wel super!
Helaas de fokkers niet meer gezien.
We zijn weer een ervaring rijker.
ladyisabelle schreef:Zen is gister bij de tandarts geweest omdat ze op het NK zo tegen het bit in kwam en ze had behoorlijk scherpe haken aan haar tanden, dus dat deed haar zo zeer
Vandaag weer springles gehad en ze kwam er niet meer tegen in, dus waarschijnlijk probleem opgelost