Joris:
1ste keus: 8A
2de keus: 10C (mits ik dan M ben

Zaza:
1ste: 2
2de: 8C
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Milou schreef:Ik ben vorig jaar naar allround geweest.was echt heel leuk!
als je t morgen voor 10 uur doet zit je er denk ook we bij hoor.
CCindy schreef:_Milou schreef:Ik ben vorig jaar naar allround geweest.was echt heel leuk!
Gaat het niet ten koste van je pony? Ik ben zo bang dat mijn pony het helemaal niet leuk gaat hebben, lekker zomer en dan hele dag binnen en 2x per dag trainen... hoe vond jij het tegenover jouw pony? Had ze er wel lol in? Anders heb ik het ook niet leuk, en dat vind ik nogal zonde van dat geld wat ik allemaal moet gaan sparen ervoor
CCindy schreef:_Milou schreef:Ik ben vorig jaar naar allround geweest.was echt heel leuk!
Gaat het niet ten koste van je pony? Ik ben zo bang dat mijn pony het helemaal niet leuk gaat hebben, lekker zomer en dan hele dag binnen en 2x per dag trainen... hoe vond jij het tegenover jouw pony? Had ze er wel lol in? Anders heb ik het ook niet leuk, en dat vind ik nogal zonde van dat geld wat ik allemaal moet gaan sparen ervoor
Arabia schreef:CCindy schreef:Gaat het niet ten koste van je pony? Ik ben zo bang dat mijn pony het helemaal niet leuk gaat hebben, lekker zomer en dan hele dag binnen en 2x per dag trainen... hoe vond jij het tegenover jouw pony? Had ze er wel lol in? Anders heb ik het ook niet leuk, en dat vind ik nogal zonde van dat geld wat ik allemaal moet gaan sparen ervoor
haha, je paard wordt super behandeld daar, wees maar niet bang. Het is voor die beestjes ook leuk hoor. Een keer een uitstapje.
Kev schreef:Ik denk dat mijn paardje het wel leuk vindt, veel aandacht en je kan de hele dag door wat met hem doen. Mijn andere paard is er ook, ik vraag of die ernaast mag staan dan heeft hij wat bekends!
_Milou schreef:Is logisch hoor,
wat wil je nog weten?
CCindy schreef:OkSorry, ik ben echt overbezorgd als het over mijn pony gaat. Heb je nog voorbeelden, dat ik echt helemaal zeker ben?
Ik geloof je wel, maar mijn gevoel wil nog niet zo hihi. Ziemelziemel![]()