Okee.. Hmmm: anders maak ik er wel een reelaer quiz van.. Kunnen andere ook vragen inbrengen

Hoe heet de merrie die afgelopen winter is overleden en altijd de knuffelpony was op t reelaer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!mvs schreef:lol.. Maar gelukkig is er dan inderdaad hoop voor ons. Al die andere mensen die proberen naar de z te rijden doen ook zo dom! Waarom een getalenteerd paard kopen als een mishandelde binnen 1 jaar naar de z kan.. Mensen hebben geen hersensm
Oke grapjeeeee
Zit nu op de volkstuin, weet iedereen eigenlijk wat dat is ? Met mn hond.. Ik moet leren heb morgen scheittttkunde examen, hij wil alleen maar met de bal spelen.. Heb me vandaag wel goed ingesmeerd hahaha.. Wil niet weer' marie t kreeftje' zijn
Una schreef:Er is iets vreselijks gebeurd met mijn kleine man.
Hij heeft in de wei zijn been ergens aan open gehaald - waaraan is niet duidelijk - en nu heeft hij een gigantische ontsteking op zijn pees.
Hij loopt ook zo mak als wat, en de dierenarts denkt dat de pees is doorgesneden! Dat betekent dat hij moet worden ingeslapen!
We gaan zijn wond 2x per dag schoonmaken zodat de dierenarts over een paar weken beter kan kijken als de ontsteking weg is.
Maar dit vind ik zooo ergHij is zo'n ontzettende lieverd en dan gebeurd er dit
PrimaDonna_ schreef:Iris jou profiel is vervelend whahahaha
zo groooot!
komt doordat je die foto's aan de rechterkant hebt gedaan
ik heb even in de zon gezeten en daarna 2 films gekeken haha.

mar_leen schreef:Gister heerlijk met de buurtjes gebarbecued!!!
En kreeg gelijk alvast een zadeltas te leen voor op Trec Tocht!!!![]()
Vond ik echt zoooo lief van der!!! Hoef ik men buideltasje niet mee te nemen![]()
Whaaa ga gewoon al over 34 dagen![]()
Alleen wel spannend dat ik nog niemand kenMaar ja komt vast gauw goed

Britt_Sisi schreef:ik wil ook op diesel
eef neemt tommy ik neem diesel
want als ik tommy neem zakt die door haha das zielig.
oke ik ga dan van dat boek nog eens vertellen.
Ik heb een boek gelezen dat ging over een meisje dat van auto's hield en helemaal niet van paarden, toen zag ze een mishandeld paard en heeft ze hem gekocht, en toen kreeg ze les op een manege, na 3 maanden kon die appuyeren enzo, toen ging ze naar een echte dressuur ruiter die der les ging geven in binnen een jaar reed ze Z2 zonder ooit een andere wedstrijd gereden te hebben (behalve onderling).
Grappig he, dus er is nog hoop.
zoek een mishandeld paard.

Una schreef:Er is iets vreselijks gebeurd met mijn kleine man.
Hij heeft in de wei zijn been ergens aan open gehaald - waaraan is niet duidelijk - en nu heeft hij een gigantische ontsteking op zijn pees.
Hij loopt ook zo mak als wat, en de dierenarts denkt dat de pees is doorgesneden! Dat betekent dat hij moet worden ingeslapen!
We gaan zijn wond 2x per dag schoonmaken zodat de dierenarts over een paar weken beter kan kijken als de ontsteking weg is.
Maar dit vind ik zooo ergHij is zo'n ontzettende lieverd en dan gebeurd er dit

Olijkje schreef:haha, weetje wat mijn moeder zegt: je moet niet zoveel op boktor zitten!
Olijkje schreef:Aah.. Ik krijg net van mijn moeder te horen dat de merrie van mijn oom gisternacht is bevallen.
Er kwam een gezondveulen uit en na alles gecontroleerd te hebben ging mijn oom naar bed. Volgende ochtend vindt hij het veulen in de sloot.. Verdronken..
Ik vind het zo erg, daar leef je dan helemaal naar toe, en dan gebeurt er dit.. Vorig jaar was zijn veulen ook al overleden aan iets aan zijn longen.. Hij heeft alleen maar pech.
Ik snap ook niet hoe het gebeurd kan zijn, er staat 2 draden draad + aan de onderkant gaas voor de sloot..
PrimaDonna_ schreef:Hahahaha Britt we kunnen ook net als Manouscka en Cato soms wisselenKomt wel goed.
Misschien mag ik wel helemaal niet op Diesel whahaha.
Welke boek is dat?
mvs schreef:ik ga week 28 zelf op jt en in week 31 ben ik kok? Jij?..
Okee.. Hmmm: anders maak ik er wel een reelaer quiz van.. Kunnen andere ook vragen inbrengen
Hoe heet de merrie die afgelopen winter is overleden en altijd de knuffelpony was op t reelaer?
]

dus ik geef de beurt door aan iemand anders
!! Sterkte, en hoop voor je dat het weer goed komt!!

_Patriciaa schreef:Ik ben met remy ook aan het oefenen met vliegenspray
Vind ze ook eng..
Maar hou dr gewoon vast, dan springt ze tenminste niet weg..