'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_S

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:05

Melanie_B schreef:
Kirsten door jou onderschrift moet ik telkens denken aan dat je je bericht hebt aangepast.. Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik ga mee met Kirsten.. Lachen
Wij willen gewoon goed les en soms is het echt teveel wat Frans alleen moet doen. Maar gelukkig zijn er ook mensen die het wel willen doen, zoals Lisette en Sabina doen het vrij regelmatig bij onse les, helemaal super.

jaaaaaa dat denk ik dus ooook steeeeds Clown Nagelbijten / Gniffelen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:06

Kirsten_S schreef:
Jaa dat snap ik, en dat vind ik ook hartstikke goed. maar ik wil wel gewoon les kunne krijgen op die goede bodem Lachen en niet alleen rijden op die goede bodem.

Tjaa, het is het een of het ander. Want stel we zouden deze bodem niet hebben, zou je nog stijfere paarden hebben. En op een nog stijfer paard, kun je nog minder goed les krijgen.
Dus of dat je nu een heel uur op een heel stijf paard kan rijden maar wel een vol uur les krijgt, of een 3 kwartier les krijgt op een iets minder stijf paard omdat de bodem makkelijker loopt voor het paard?

Ik snap jou punt zeker wel hoor Ja Maar ik vind wel dat je iets verder moet kijken dan alleen 'ik krijg zo veel korter les, en ik betaal er wel voor'. Want het verhaal heeft meerdere kanten Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 14:09

Clown Melissa lukt het met de foto's Haha!?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:11

Nee Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 14:12

Ojee.. Kan ik je helpen?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:13

Photobucket werkt niet mee :S

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:14

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:
Jaa dat snap ik, en dat vind ik ook hartstikke goed. maar ik wil wel gewoon les kunne krijgen op die goede bodem Lachen en niet alleen rijden op die goede bodem.

Tjaa, het is het een of het ander. Want stel we zouden deze bodem niet hebben, zou je nog stijfere paarden hebben. En op een nog stijfer paard, kun je nog minder goed les krijgen.
Dus of dat je nu een heel uur op een heel stijf paard kan rijden maar wel een vol uur les krijgt, of een 3 kwartier les krijgt op een iets minder stijf paard omdat de bodem makkelijker loopt voor het paard?

Ik snap jou punt zeker wel hoor Ja Maar ik vind wel dat je iets verder moet kijken dan alleen 'ik krijg zo veel korter les, en ik betaal er wel voor'. Want het verhaal heeft meerdere kanten Lachen

Tuurlijk snap ik dat wel, maar daardoor vind ik dat niet de kwaliteit van het rijden achteruit moet gaan. ik wil graag verder leren en niet nog meer met mezelf in de knoop komen omdat hij bezig is..
Als we dan helemaal geen les meer krijgen van hem, sorry maar geef mij dan maar die oude bodem terug,

En ik weet niet of het zo is, maar ik snap die verhouding van het minder stijf worden op een betere bodem niet? alsof ze door een betere bodem minder stijf worden? ik snap het effe niet. als iemand een paard gewoon aan ze lot over laat met rijden en hij doet wat hij wil is hij dan toch niet minder stijf omdat die op een goede bodem loopt? dat ligt toch grotendeels aan de ruiter zelf, miss een klein deel door de bodem, maar ik denk meer dat de ruiter zelf daar de grootste invloed op heeft. Niet aanvallend bedoeld maar ik snap je beredenering niet hierover??

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:17

Leana is vandaag jarig Haha!!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:18

Kirsten_S schreef:
Tuurlijk snap ik dat wel, maar daardoor vind ik dat niet de kwaliteit van het rijden achteruit moet gaan. ik wil graag verder leren en niet nog meer met mezelf in de knoop komen omdat hij bezig is..
Als we dan helemaal geen les meer krijgen van hem, sorry maar geef mij dan maar die oude bodem terug,

En ik weet niet of het zo is, maar ik snap die verhouding van het minder stijf worden op een betere bodem? alsof ze door een betere bodem minder stijf worden? ik snap het effe niet. als iemand een paard gewoon aan ze lot over laat met rijden en hij doet wat hij wil is hij dan toch niet minder stijf omdat die op een goede bodem loopt? dat ligt toch grotendeels aan de ruiter zelf, miss een klein deel door de bodem, maar ik denk meer dat de ruiter zelf daar de grootste invloed op heeft. Niet aanvallend bedoeld maar ik snap je beredenering niet hierover??

Door die betere bodem veren de paarden beter mee en daardoor krijgen ze een minder harde klap op hun spieren en gewrichten. Ja

En verder laat ik het maar hierbij. Ik vind het prima als jullie er anders over denken Ja
Maar het is alleen wel heeel storend als jullie het blijven zeggen, omdat andere mensen daar anders over denken en het soms misschien wel een beetje als 'ondankbaar' op zouden kunnen vatten, want nu is het weer niet goed Bloos

Als ik met een probleem zit onder het rijden in de les, stap ik gewoon naar Frans toe (of hij nou aan het poepscheppen is of niet) en vraag of hij me kan helpen..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 14:18

Ja, klopt! Haha!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:20

Enige wat ik zeg eerst was het van jaa moeten echt nieuwe bodem hebben en nu heb je een nieuwe bodem is het nog niet goed Clown

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 14:20

Ik hou lekker verstandig mijn mond dicht. Haha!

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:20

Net gereden en nu heb ik hamburgers gebakken Lachen
Iemand hamburger haha ? Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:22

Melanie_B schreef:

Het ene moment wel, en het andere moment niet. Als de discussie echt oplaait zeg je ineens niks meer.
Beetje simpel. Maar ik begrijp het wel hoor Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 14:23

Iriis_ schreef:
Melanie_B schreef:

Het ene moment wel, en het andere moment niet. Als de discussie echt oplaait zeg je ineens niks meer.
Beetje simpel. Maar ik begrijp het wel hoor Lachen

Vind je het heel gek? Omdat ik uiteindelijk van alles weer de dupe wordt.
Ik heb nu mijn mening geven, en klaar. Das genoeg. Ik laat mezelf er niet weer voor op draaien..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:25

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

En ik weet niet of het zo is, maar ik snap die verhouding van het minder stijf worden op een betere bodem? alsof ze door een betere bodem minder stijf worden? ik snap het effe niet. als iemand een paard gewoon aan ze lot over laat met rijden en hij doet wat hij wil is hij dan toch niet minder stijf omdat die op een goede bodem loopt? dat ligt toch grotendeels aan de ruiter zelf, miss een klein deel door de bodem, maar ik denk meer dat de ruiter zelf daar de grootste invloed op heeft. Niet aanvallend bedoeld maar ik snap je beredenering niet hierover??

Door die betere bodem veren de paarden beter mee en daardoor krijgen ze een minder harde klap op hun spieren en gewrichten. Ja

En verder laat ik het maar hierbij. Ik vind het prima als jullie er anders over denken Ja
Maar het is alleen wel heeel storend als jullie het blijven zeggen, omdat andere mensen daar anders over denken en het soms misschien wel een beetje als 'ondankbaar' op zouden kunnen vatten, want nu is het weer niet goed Bloos

Als ik met een probleem zit onder het rijden in de les, stap ik gewoon naar Frans toe (of hij nou aan het poepscheppen is of niet) en vraag of hij me kan helpen..

Okee dat snap ik best, de bak was ook aardig zwaar, dus het zou best helpen.

Uhh, dat is aan andere mensen of ze het als ondankbaar opvatten. dat kunnen ze ook gewoon vragen, in plaats van het weer verder te roddelen of wat dan ook. als je het vraagt, wil ik je best antwoord erop geven. En toevallig is het antwoord hierop nee, we zijn helemaal niet ondankbaar, maar ik vind het gewoon vervelend. want je kan soms wel denken dat het goed gaat en je het niet hoeft te vragen aangezien het lekker gaat, maar vind het wel fijn als ik daar bevestiging op krijg snap je, en zonodig verbetering krijg, ook al zie jij dat niet, van beneden ziet het er anders uit dan erop.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:28

Maar laat maar, anders wordt het weer dat er gezeikt word, iedereen heeft ze eigen blik erop en ik ga nou eenmaal voor kwaliteit.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:32

Klaar nu Haha! Ik ben bezig met de foto's, duurt alleen wat langer want photobucket werkt niet mee Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 14:32

Stomme photobucket! Boos!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:33

Ik heb Nickey en de man van jolanda trouwens vandaag ook de marathon zien lopen in amsterdam Haha!!

Astor

Ik moet ze nu steeds stuk voor stuk zoeken en selecteren want de nieuwe uplaoder werkt in ene niet..

Jane_

Hee Iris wanneer heb je weer wedstrijd? dressuur Lachen

Iriis_

Jaa precies, klaar nu, heb ook geen zin in discussie uitlopend tot ruzie!
Nergens voor nodig, iedereen blijft toch wel anders denken Ja

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:34

Jane_ schreef:
Hee Iris wanneer heb je weer wedstrijd? dressuur Lachen

9 nov Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:34

Gister zijn we wezen kijken voor een trailer! Bloos Haha!