Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naoom_ schreef:Ik was helemaal Falco gekmaar 'k mis hem wel hoor dat lieve koppie van hem
Jorine_Falco schreef:Naoom_ schreef:Ik was helemaal Falco gekmaar 'k mis hem wel hoor dat lieve koppie van hem
En ik ben nu al 2 jaar Falco gek en ik wil er nooit meer vanaf/..
Stef_Winston schreef:RoosJ schreef:Ik heb ook bij Chardon gereden.
Ik ben deze zomer 3 jaar weg daar denk ik, maar 8 jaar lang hardstikke leuk gehad.
En Snabbel was ooit favoriet, toen die net dr was. Later werd dat Lancerote.![]()
Wordt hoog tijd dat ik weer eens ga kijken daar.
Snabbel is er nog. Lancerote is door iemand gekocht en staat nu bij de eigen paarden.
Citaat:Wat leuk dat ze door iemand is gekocht, toch blijkbaar nog iemand die dr weg van was.![]()
[iedereen zat altijd van 'Jemig; dat je díe nou zo leuk vind]
Had ook nog vorig jaar ofzo gehoord dat ze kreupel was oid, op het land stond en dr toekomst bij Chardon niet zeker was. En dat ze zo ontzettend veranderd was.
Nou het gaat vast goed met dr dan nu.
x_soofjuhxXx schreef:eey^^ ben net even door stephanie op bokt geschopt hoor XD...ik heb 2,5 jaar bij chardon gereden, nu 4 maanden van paardrijden af, ik mis het enorm :| maarja sommige dingen moet je opofferen:)
Flurk schreef:jullie kwekken wat af
onee dat die je bij hyves
heb eigenlijk geen nieuws
zijn er nog wedstrijden gereden door jullie?
Stef_Winston schreef:Chippen vind ik persoonlijk een keuze van jezelf. Dinlle schijnt geen paspoort te hebben. Ze komt uit engeland. Robin heeft het wel, maar die kan je niet normaal rijden zonder er vanaf te vallen![]()
Kan je wel onderlinge wedstrijden starten? of dat ook niet?
Flurk schreef:Stef_Winston schreef:Chippen vind ik persoonlijk een keuze van jezelf. Dinlle schijnt geen paspoort te hebben. Ze komt uit engeland. Robin heeft het wel, maar die kan je niet normaal rijden zonder er vanaf te vallen![]()
Kan je wel onderlinge wedstrijden starten? of dat ook niet?
http://www.develdruiters-millingen.nl/chippen.htm
zie de link over het hoe en waarom over chippen!!!!!!!