Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Die kan ik zelfs maken!! (als je weer een poging gaat wagen).
. Ik heb dr alvast aangevraagd voor deze zomer
.
. En natuurlijk met de buitenrit
. Ik vindt dat jij wel de hele zomer op Bowie en Prins mag
, of heb je ook nog andere voorkeuren? Ik vindt wisselen altijd leuker, maar als ze je toch een vast paard geven (zoals laatste zomer) heb ik liever een leuke
.
)
was zelf de binnenkant niet te eten? 
. Als ik een keer op Fox of Alex zit ofzo vindt ik het niet erg... Maar de hele zomer, dat is gewoo niks... Denk niet dat dr iemand is (behalve Sas misschien, nou ja die wil natuurlijk ook nog op Koos) die een hele zomer op Fox zou willen zitten. Dus dan is het voor die personen ook zo eerlijk om te wisselen...
. Mariet schreef:Nee de binnenkant was niet lekker nee.. Die was nog niet gaar. Maar de vorige keer dat ik taart bakte was die echt super lekker! Ik snap het niet haha!
. 

Al lijkt Xandra me ook wel weer eens leuk, of Alex 
kooslover schreef:Ik heb Aad een keer op Bo gezien en toen crosste hij ermee door de bosjes
kooslover schreef:Wat een raar weertje vandaag hè, de ene keer schijnt de zon en de andere keer regent het
, maar nu is de lucht weer mooi blauw... Dat is pas vreemd

. Ik vond het altijd wel leuk
, en de pannekoeken zijn ook heerlijk daar!!
.
. Ik vind pannekoeken altijd wel lekker
, en vooral die daar
. Alleen dat je moet betalen voor een glaasje kraanwater vindt ik achtelijk
.
. Maar volgens mij deden ze dat de laatste tijd niet meer... En wat ik ook zo leuk vindt maar wat ze volgens mij ook niet meer doen is de Raputo
. 

evdpanne schreef:Mariet schreef:Nee de binnenkant was niet lekker nee.. Die was nog niet gaar. Maar de vorige keer dat ik taart bakte was die echt super lekker! Ik snap het niet haha!
Wat voor taart had je gemaakt dan.