RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Irene11_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:44

Ik ga in de derde week van het ruiterkamp van Ini Slot.
Wie gaat er ook in die week? Knipoog
Ben benieuwd! Tong uitsteken
Heeft iemand van jullie wat meer foto's van Ini Slot? Pling

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:50

Ik weet niet als je al op de hyves hebt gekeken want daar staan heeeeeeeeel veel foto's www.inislot.hyves.nl Voor de rest, misschien heeft marjolein nog wel meer maar voor de rest weet ik het niet.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:53

ik denk dat idd op hyves de meeste foto's wel staan. Zelf heb ik alleen maar foto's van mn zwarte draak dus daar heb je niet zoveel aan Haha!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 18:57

Ja ik heb al op die site gekeken, maar toch bedankt voor jullie verwijzing ernaar Knipoog .
Maar ik ben vooral benieuwd naar foto's van de stallen en de binnenbak enzo en daarvan staan er (dacht ik) geen foto's op die site.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:01

ik keek ff op de site van ini zelf (inislot.nl) en daar staan ook geen fotos van binnenbak/stallen... hier had je vast ook al gekeken? op zich niet gek als niemand goede fotos heeft, je maakt toch meestal van de paardjes en niet van de stallen Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:09

Sarah@ dat zou ik niet doen...eerder dr op gaan als je aan voorste kruisband geopeert wordt Bloos! Dan kan die weer los gaan Nagelbijten / Gniffelen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 19:33

haha losgaan zal ie niet doen hoor (het is trouwens mn achterste kruisband... stuk moeilijkere operatie dan voorste...) en ik kijk wel uit! Maar toch gaat het wel zeer moeilijk worden... helemaal met mn fjordje waar ik zo zonder zadel op kan springen en alleen maar op hoef te zitten Haha!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:26

Haha dr stond ook niks van voorste Schijnheilig Maar heb het de hele week al over voorste kruisbanden zal daar wel aan liggen Bloos
Maarja wel lastig dan dat je 4 maanden eigenlijk niet mag rijden maarja Scheve mond

Tamara, leuke foto's trouwens Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 20:45

Hahaha dankje. En Sarah gaat jou les zaterdag gewoon door? Want zoja dan kom ik ook voor een nieuwe les afspraak datum ding of misschien wel om dan te rijden, als er tenminste niet een pak sneeuw van 20 à 30 cm ligt zoals ze nu voorspellen Clown

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:49

_Mara_ schreef:
Hahaha dankje. En Sarah gaat jou les zaterdag gewoon door? Want zoja dan kom ik ook voor een nieuwe les afspraak datum ding of misschien wel om dan te rijden, als er tenminste niet een pak sneeuw van 20 à 30 cm ligt zoals ze nu voorspellen Clown

Edit: laat maar, ik had helemaal over je antwoord heen gelezen en ik ben het knopje kwijt om me bericht te verwijderen. Koe Maar als er dus geen pak sneeuw ligt en het niet super hard waaid en ik toch niet spontaan in de stress raak door me tentamenweek, dan kom ik. Tong uitsteken

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 16:24

@ Zwerte: Dank je voor je reactie! Knipoog
Ik had inderdaad zelf ook al op de site van ini slot gekeken. Nee, ik snap wel dat je niet zo snel foto's van de stallen en de binnenbak gaat maken. Maar toch wel jammer Ach gut .

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 16:25

QualityLover schreef:
Hallo allemaal Haha!
Ik laat ook weer eens wat van me horen Lachen
De les maandag ging echt lekker! Volgens mij bij iedereen wel! Ik was echt verbaasd over Kwal: Ik dacht echt dat ik ging vliegen! Schijnheilig Tong uitsteken Toen we voor het eerst gingen aandraven ging ze helemaal 'dribbelen'!
Niet dus gelukkig! Kwal is nogal arrogant: ze doet lelijk naar alle paardjes die kleiner zijn dan haar Extreme duivel de grotere kan ze niet aan dus doet ze maar aardig Tong uitsteken Daarom vindt ze Rallywood ook aardig Tong uitsteken

Ik ga nu alleen nog maar met mijn dubbelgebroken bitje rijden en gewoon alleen een hoge neusriem die 1 gaatje losser gaat dan normaal. Helemaal paardvriendelijk Tong uitsteken

Mijn moeder pakte net een zak spekkies een ik kreeg allemaal ponykmap flashbacks Tong uitsteken IK HEB HEEL ERG ZIN IN PONYKAMP! Party!! Hyper! Misschien nog twee weken ook! Lucky me Haha! Ik heb heel erg zin om met Kwal weer te gaan 'trainen' want ze heeft bijna de hele winter stilgestaan. Ook wil ik haar laten dekken maar we hebben nog geen stallen alleen een schuilstal en we willen liever wel allemaal een echte stal hebben als ons [ Tong uitsteken ] veulentje geboren wordt! Kijk deze hengst heb ik op 't oog, maar deze is nog niet helemaal zeker Lachen QualityLover @ [EA-CO] GGK tinker/irish cob ter dekking (NSvT & ICS)(nieuw!!)

Hij geeft waarschijnlijk niet echt zijn schofthoogte door, dus het veulen wordt alleen wat breder, hopelijk, maar dat kun je nooit helemaal voorspellen Lachen

Nja ik moet de knolletjes nog voeren en ons hondje uitlaten!

Schrijf ik 1x iets, wordt er nog niet op gereageerdt Haha! Mensen als ik niet interessant ben, melden svp! Haha! Tong uitsteken

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 19:38

Het is zeker, Ik ga in de 3de week op ponykamp Haha!

Samen met Fleur en Irene.

Heb er echt harstikke veel zin in

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:40

Donja@ aaah zou wel even op je verhaaltje reageren Knipoog
Wat een onwijs gaaf dier is die hengst Kwijl Die is echt zo stoer. Leuk dat ze gedekt gaat worden zodra er stallen zijn Haha!

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 10:28

@ Marijee: Heb jij al een bericht van Ini Slot gekregen, dat ze je inschrijfformulier hebben ontvangen?
Ik namelijk nog niet Ach gut .

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 10:29

@donja, zal ik ook maar even reageren? Die hengst!! kwijl kwijl... Ben dol op stevige paarden, je wil dus wat meer breedte krijgen in het veulen? dat moet hiermee wel lukken!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 10:55

JAAAA! Dankjullie wel! Ik hoop dat er snel stallen komen maar er zijn hier nogal wat dingen die onze plannen in de weg zitten Scheve mond Dit jaar denk ik niet meer... Boos!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 14:48

Kan je die schuilstal niet gewoon dichtimmeren tot stal? Als ie groot genoeg is moet dat kunnen lijkt me! En veulens in een schuilstal kan ook prima hoor, daar hoef je niet voor te wachten als je het echt wil!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 15:53

Ik heb toch liever een echte stal met licht enzo, want het zou voor mijn merrie haar eerste veulen worden en voor mij ook Knipoog

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:00

Licht zou je opzich ook in een schuilstal kunnen maken, denk ik. Wij hebben ook licht in onze stal, en ik denk niet dat onze stallen héel veel verschillen met een schuilstal. Tenminste, als het gaat om het aanleggen van elektriciteitskabels enzo. [Zeg ik dat zo goed?] Maarja, als jij wilt wachten tot je een stal hebt, dan snap ik dat ook wel Tong uitsteken

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 20:06

QualityLover schreef:
Ik heb toch liever een echte stal met licht enzo, want het zou voor mijn merrie haar eerste veulen worden en voor mij ook Knipoog

Dan zou ik indd even een jaartje wachten nog... Lachen

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 13:10

Voor een eerste veulen is verlichting idd wel handig!Gewoon geduld hebben dus Haha!(let op dat je het snachts niet te fel aanzet, dan raken ze helemaal in de war en de meeste merries bevallen 'snachts en dan kan ze het dus gaan ophouden...)

Ik heb weinig te vertellen over de les, Rally deed zn bijnaam weer geen eer aan want hij gedroeg zich erg braaf, was weer heerlijk ontspannen. Hij had alleen nogal erug haast, hij had ook wel door dat ie weer een simpel bitje in had volgens mij! En livius die je steeds inhaalt word hij ook niet rustiger van (kop in de lucht en rennen haha meneer laat zich niet graag inhalen!) maar het ging heel erg lekker!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:19

@Zwerte: Dankje Lachen ik wist 't al, maar toch bedankt Lachen

HET IS ROTWEER! Soms sneeuwt 't, maar het smelt toch weer Scheve mond Blij dat Rally braaf was Lachen

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 20:08

Ik hoop dat er morgen sneeuw ligt! [échte sneeuw Tong uitsteken]
Ik ga morgen niet naar de manege, ivm pasen. Had geen les besproken Boos!
Maarja, ik heb m'n eigen, volslanke knapperd nog, haha Lachen

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 15:02

Haha ja!
Het heeft gesneeuwd! Hond helemaal dol, zijn eerste dag in de sneeuw! Vrat wel veel op.. Scheve mond