Wie gaat er ook in die week?
Ben benieuwd!
Heeft iemand van jullie wat meer foto's van Ini Slot?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Dan kan die weer los gaan
Maar heb het de hele week al over voorste kruisbanden zal daar wel aan liggen 

_Mara_ schreef:Hahaha dankje. En Sarah gaat jou les zaterdag gewoon door? Want zoja dan kom ik ook voor een nieuwe les afspraak datum ding of misschien wel om dan te rijden, als er tenminste niet een pak sneeuw van 20 à 30 cm ligt zoals ze nu voorspellen
Maar als er dus geen pak sneeuw ligt en het niet super hard waaid en ik toch niet spontaan in de stress raak door me tentamenweek, dan kom ik.
. QualityLover schreef:Hallo allemaal
Ik laat ook weer eens wat van me horen
De les maandag ging echt lekker! Volgens mij bij iedereen wel! Ik was echt verbaasd over Kwal: Ik dacht echt dat ik ging vliegen!![]()
Toen we voor het eerst gingen aandraven ging ze helemaal 'dribbelen'!
Niet dus gelukkig! Kwal is nogal arrogant: ze doet lelijk naar alle paardjes die kleiner zijn dan haarde grotere kan ze niet aan dus doet ze maar aardig
Daarom vindt ze Rallywood ook aardig
![]()
Ik ga nu alleen nog maar met mijn dubbelgebroken bitje rijden en gewoon alleen een hoge neusriem die 1 gaatje losser gaat dan normaal. Helemaal paardvriendelijk![]()
Mijn moeder pakte net een zak spekkies een ik kreeg allemaal ponykmap flashbacksIK HEB HEEL ERG ZIN IN PONYKAMP!
![]()
Misschien nog twee weken ook! Lucky me
Ik heb heel erg zin om met Kwal weer te gaan 'trainen' want ze heeft bijna de hele winter stilgestaan. Ook wil ik haar laten dekken maar we hebben nog geen stallen alleen een schuilstal en we willen liever wel allemaal een echte stal hebben als ons [
] veulentje geboren wordt! Kijk deze hengst heb ik op 't oog, maar deze is nog niet helemaal zeker
QualityLover @ [EA-CO] GGK tinker/irish cob ter dekking (NSvT & ICS)(nieuw!!)
Hij geeft waarschijnlijk niet echt zijn schofthoogte door, dus het veulen wordt alleen wat breder, hopelijk, maar dat kun je nooit helemaal voorspellen
Nja ik moet de knolletjes nog voeren en ons hondje uitlaten!
Mensen als ik niet interessant ben, melden svp!

Die is echt zo stoer. Leuk dat ze gedekt gaat worden zodra er stallen zijn
.
Dit jaar denk ik niet meer...
QualityLover schreef:Ik heb toch liever een echte stal met licht enzo, want het zou voor mijn merrie haar eerste veulen worden en voor mij ook
(let op dat je het snachts niet te fel aanzet, dan raken ze helemaal in de war en de meeste merries bevallen 'snachts en dan kan ze het dus gaan ophouden...)
ik wist 't al, maar toch bedankt 
Blij dat Rally braaf was
]