Mag ik topic 2 openen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:lieziej schreef:We kunnen de 2paardstrailer van Astrid lenen. Alleen Elines pa kan niet met 2paardstrailer rijden... Is er iemand die eerst met 1paards ging die nu met 2 paards wilt rijden? Alsjeblieft! Help ons!
De 2 paardstrailer hebben we al.. Als er dus iemand ipv zn eigen 1 paards trailer met de 2 paards wil rijden en jazz mee zou willen nemen zou dat echt ontzettend tof zijn!
nickyforever schreef:Hoi,
Als het aan mij ligt los ik bij deze even het probleem op het volgende ik kan Jazz samen met Nicky meenemen in onze trailer.
Volgens mijn man kan jazz makkelijk met nicky in onze trailer omdat er bij ons een schot in zit en ik Bob en Nicky ook samen mee neem dus nu inplaats van Bob Jazz.
Ik hoor het wel groetjes
lieziej schreef:Haleau! Vinden jullie dat het ook aardig oliebol weer is nu? We hadden vanmiddag huntchase geoefend en het ging wel aardig... *kuch* Ik geloof dat we een Dana II gaan krijgen, mja..
xx
Jimb0o schreef:Nee, want dat zou waarschijnlijk een Dana 2 verhaal worden
Jimb0o schreef:Nou er staan eindelijk foto's van de huntchase op de site, maar mensen bespaar je de moeite het zijn alleen foto's van de paarden, wel 65! Lekker dom dat wij nu echt nergens op de foto staan.
Hopelijk komen er morgen foto's van de pony's!
nickyforever schreef:Die doet mee met Nicky voor bestgaand rijpony.
Dus moedig haar zaterdag ook even aan jullie zijn er dan toch.