Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote Pensionstal/Manege Austerlitz topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:26

En alweer pagina 15!! Nog maar 485 te gaan.! Pling

Mag ik topic 2 openen? Pling

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:47

haha ja snel gedaan he Vork Zo lekker les met Jimmy, heb er zin in Haha!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 18:50

veel succes vanavond!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 19:08

Dankjeee Bloos Haha!

baukje_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:10

En is het al gelukt met een trailer?
Ging vandaag op Jazz het bos in! Tong uitsteken

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:30

lieziej schreef:
lieziej schreef:
We kunnen de 2paardstrailer van Astrid lenen. Alleen Elines pa kan niet met 2paardstrailer rijden... Is er iemand die eerst met 1paards ging die nu met 2 paards wilt rijden? Alsjeblieft! Help ons!

De 2 paardstrailer hebben we al.. Als er dus iemand ipv zn eigen 1 paards trailer met de 2 paards wil rijden en jazz mee zou willen nemen zou dat echt ontzettend tof zijn!

Het begint nu errug dringend te worden! Anders kunnen wij alle3 niet meerijden!! HELP!!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 21:50

Hoi,

Als het aan mij ligt los ik bij deze even het probleem op het volgende ik kan Jazz samen met Nicky meenemen in onze trailer.
Volgens mijn man kan jazz makkelijk met nicky in onze trailer omdat er bij ons een schot in zit en ik Bob en Nicky ook samen mee neem dus nu inplaats van Bob Jazz.

Ik hoor het wel groetjes

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 22:36

nickyforever schreef:
Hoi,

Als het aan mij ligt los ik bij deze even het probleem op het volgende ik kan Jazz samen met Nicky meenemen in onze trailer.
Volgens mijn man kan jazz makkelijk met nicky in onze trailer omdat er bij ons een schot in zit en ik Bob en Nicky ook samen mee neem dus nu inplaats van Bob Jazz.

Ik hoor het wel groetjes

Ow wat super geweldig!! Bedankt! Ik zit al dagen te zweten! DANKJEWELDANKJEWELDANKJEWELDANKJEWEL Go jij! Go jij!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 14:18

Haleau! Vinden jullie dat het ook aardig oliebol weer is nu? We hadden vanmiddag huntchase geoefend en het ging wel aardig... *kuch* Ik geloof dat we een Dana II gaan krijgen, mja..
xx

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-07 21:10

lieziej schreef:
Haleau! Vinden jullie dat het ook aardig oliebol weer is nu? We hadden vanmiddag huntchase geoefend en het ging wel aardig... *kuch* Ik geloof dat we een Dana II gaan krijgen, mja..
xx

wie Jazz? Tong uitsteken

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 11:11

Jaa met Jazz ging het niet echt lekker. Scheve mond

Als het goed is gaan deze twee teams:

Roderick op Riantha
Nathalia op Rocky
Birgit op Jimmy

Elise op Sissi
Megan op Maxi
Leona op Jetta

O ja op de site van de treekhoeve staat nu een filmimpressie van de huntchase.
Alleen team 1 staat er heel kort op, team 2 helemaal niet, het is bijna alleen van het middagprogramma met de paarden.
Maandag komen eindelijk de foto's!
Haha!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 11:21

Jaa Elise, het was weer heerlijk weer Vork , en het bos lag er ook weer *ahumm* geweldig bij. Was uiteindelijk toch wel leuk om met Jimmy en Bob door de plassen (lees: af en toe meren Clown ) te ploeteren, eenmaal nat maakt het toch niet meer uit. De nieuwe stukjes hei zien er trouwens best leuk uit, SNUIF KNOR SNUIF, tjaaa Jimmy vond het errug spannend Haha!

Iemand nog leuke ideeën voor een teamnaam voor mijn team? WE zijn zelf erg 'inzpiratieloos' Nagelbijten / Gniffelen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:35

Hee! Wij gaan de oma's heten, omdat we allemaal "bejaarde' merries hebben Lachen

Door de plassen is leuk Lachen

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 12:42

Ik vind het wel slecht hoor! Dat ze ons geweldige team er niet op hebben.. tsss.. ze weten niet wat ze missen!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 14:53

Inderdaad, en ook niets eens de beste fans van de dag Vork hoe heette die stal ook alweer?:Z Tong uitsteken

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 17:16

Damn!! Ik ben vandaag bijna 2x doodgegaan! Of iig de dood in de ogen gekeken! Boos! echt zooo eng!
Ik vertel later wel, maar eline was erbij!

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:05

Ik heb inderdaad net een 'verkorte' versie van jullie belevenissen gehoord tijdens het eten Wow! gelukkig dat je hem bij de weg nog kon stoppen Bloos! Maar ben je nu alweer een beetje bijgekomen? Ach gut

Haha hier is het idee 'Riantha's kleuterklas' Vork geoppperd als teamnaam, nog meer ideeën? Clown

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:21

Nou er staan eindelijk foto's van de huntchase op de site, maar mensen bespaar je de moeite het zijn alleen foto's van de paarden, wel 65 Boos! ! Lekker dom dat wij nu echt nergens op de foto staan.
Hopelijk komen er morgen foto's van de pony's!

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:53

Hoi wat is r gebeurt in het bos vertel en wt betreft de naam ik vind de oma wel leuk waarom doen jullie de ukkies? of zo weet verder ook niets behalve dat Angelique er heel veel zin in heeft.
Die doet mee met Nicky voor bestgaand rijpony.
Dus moedig haar zaterdag ook even aan jullie zijn er dan toch.

baukje_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 21:30

Doet Jazz nu niet meer mee?

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 22:23

Nee, want dat zou waarschijnlijk een Dana 2 verhaal worden Knipoog

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:29

Halloo!! Ik ben nu hier aan het noliven.. Ik had namelijk 1e les, maar ik had ortho, dus ik kwam 2e op school, blijkt deze uit te vallen. Grr... Hoezo irritant.. !!

Ik zal ff vertellen wat er gisteren is gebeurd, ik heb het namelijk hier oook een aantal keer moeten vertellen:

We gingen dus het bos in, Met Sis voor de grote kar, en Max voor de licht gewicht sulky.. Eline ging mee met mij in de kar..

Na een tijdje kwamen we na een heel stuk rijden terug zeg maar uit rondje hei, terug richting de woudenbergse weg. Opeens begint Sis te flippen (stijgeren en zo) en dus gaat eline naar Sissi toe, om haar bij het hoofd te pakken, we wilden niet dat ze naar de weg toe ging rennen. Maxi stond eerst nog heel erg rustig achter de kar, aan de teugel en heel erg ontspannen. Maar opeens begint ze naar de kar te bokken, en tegen de stangen aan te slaan! O.o echt zooo eng! ik probeerde haar te laten stoppen, maar Sissi sprong opeens naar links, en volgens mij werd Eline om gegooit. En maxi gallopeerde echt kei hard op hol richting de woudenbergse weg, (het was heel druk omdat het mooi weer was en iedereen ging wandelen) Ik zag dus echt ff de dood naar me toe komen. Maxi had wel een stang bitje in, en ik probeerde hem eerst gewoon terug te rukken, maar dat lukte niet. Ik beleefde het echt als een droom zeg maar. Opeens hoorde ik mijn vader echt keihard NAAR LINKS! LINKS! schreeuwen... Ik trok Maxi dus echt uit alle macht naar links, met nog mar`15 voor de Woudenbergse weg. Eerst ging ik bijna op de boom, en daarna probeerde ik het nog een keer. Gelukkig lukte het toen, omdat Sissi nog achter stond. Ik ben er toen snel afgesprongen en hebben we een klein stukje terug gereden om de ponies tot rust te brengen. Daarna gingen we naast de ponies de weg oversteken, en toen nog een stukje van rondje geel rijden, als "strafrondje", als we dat niet doen, belonen we ze als het ware voor zo flippen, en gaan ze het vaker doen.

Bij rondje geel bebeurde ongeluk 2!! Mijn vader wilde het draaien oefenen, en ik stond stil. Dus hij draaide rechts om mij heen, om daarna links van mij weer voor mij te komen. Toen hij links van mij wilde inhalen, glipte een wiel weg ofzo, waardoor die grote kar, in mijn karretje gehaakt kwam en ik zo een stuk achterstevoren mee gesleept werd. Maxi bleef staan, en sissi schrok ervan, waardoor die er vandoor ging. Mijn vader hing half uit de kar, omdat die hele maal scheef hing, donderde die bijna op zn kant. Gelukkig kon die nog wel een ruk aan de teugels geven, waardoor Sissi na een tijdje weer stil stond. Mijn karretje was ook helemaal op zn kant, maar omdat ik er uit gegooit/gevallen was, ging hij weer recht, maar maxi was ook bijna gevallen! Gelukkig was alles goed, alleen heeft mijn vader nu wel veel schaafwonden op zn rug!
Daarna zijn we rustig naar huis gedraaft/gestapt.

Poe... dat was me een buitenritje...

Sorry voor het lange verhaal! Gaaaap

xxx

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:30

Jimb0o schreef:
Nee, want dat zou waarschijnlijk een Dana 2 verhaal worden Knipoog

en dat willen we niet Knipoog

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:30

Jimb0o schreef:
Nou er staan eindelijk foto's van de huntchase op de site, maar mensen bespaar je de moeite het zijn alleen foto's van de paarden, wel 65 Boos! ! Lekker dom dat wij nu echt nergens op de foto staan.
Hopelijk komen er morgen foto's van de pony's!

tss.. worden we weer gediscrimineerd he!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:31

nickyforever schreef:
Die doet mee met Nicky voor bestgaand rijpony.
Dus moedig haar zaterdag ook even aan jullie zijn er dan toch.

Iig gaan Jetta, Sissi en Max ook bestgaand doen Lachen