Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Was ik gewoon weer te laat...Yinari schreef:Sorry Petra, had nu pas gelezen dat je al klaar was!!! Heb je net gebombardeerd met foto's haha. Nou ja, je mag ze houden hoor. Was ik gewoon weer te laat...
Erg fotogeniek ben ik toch niet, dus wat dat betreft komt het wel goed uit. Ben benieuwd naar ons nieuwe topic!
winnitou schreef:Sorry, was in slaap gevallen op de bank, snel even lezen en kijken. Wat een pech liquita, dat zal je altijd zien als je nog even iets af wil maken. ga nu ook mijn bed is ligt even iets lekkerder dan de bank. Heb nl een matras van paardenharen.
Welterusten!!!!
met je hoofd zodat de pagina weer mega
is

ATE schreef:winnitou schreef:Sorry, was in slaap gevallen op de bank, snel even lezen en kijken. Wat een pech liquita, dat zal je altijd zien als je nog even iets af wil maken. ga nu ook mijn bed is ligt even iets lekkerder dan de bank. Heb nl een matras van paardenharen.
Welterusten!!!!
nou gelukkig niet weer opmet je hoofd zodat de pagina weer mega
is
winnitou schreef:Had ik net een leuk plaatje opgehaald was bokt verdwenen.![]()
Moet de uitleg in ons andere forum maar gaan lezen of een cursus volgen.
Ga nu het liefst weer m'n bed in maar dat kan niet.
neem een voorbeeld aan mij
xan schreef:tjee Liquita wat ontzettend jammer. Ben je daar uren voor bezig.![]()
![]()
ze zat ook wel erg te balen hoor
en tot
xan schreef:Hackie schreef:Wies dat?
Je bedoelt op de foto???
Het lijkt incognito maar het is.............. Winnitou en Napoleon
Liever gezegd Napoleon met eenstukje Winnitou![]()
![]()
Hackie schreef:hello

Hackie schreef:HOOI
zit weer op het werk

meelen schreef:Drankorgel.
[/quote]benookduiker schreef:meelen schreef:Drankorgel.
Mevrouw Drankorgel dan he???![]()
![]()
? 
LIQUITA schreef:Lekker dan, dat heb ik weer. Ben ik met de laatste foto bezig, loopt het programma (paint shop pro) vast. Ik moet dus Ctrl-Alt-Delete-en, en dan gaat alles wat niet opgeslagen is verloren...ik met dus op nieuw beginnen
![]()
![]()
. Dat wordt dus morgen avond...helaas!!!
Ik ga nu m'n bedje maar in![]()
![]()
.

Hackie schreef:benookduiker schreef:
Nee dat hoef ik niet te zeggen hoor, meneer de benookduiker.
Ik ken ATE al wat langer dan vandaag, in tegenstelling tot U. (denk ik)
Hoelang
?[/quote]

) 
Hackie schreef:Oh, egypte lijkt me ook mooi
Ik heb 2 jaar geleden in Israel (eilat als het goed is) gedoken, en ik vorig jaar gesnorkeld (oren werkte niet echt super mee) op Bonaire, dit jaar wil ik duiken, en ook me duik bevret halen, maar dat moet lukken me nichtje van 12 heeft hem al op zak

Yinari schreef:Twiske? Daar zie je toch geen hand voor ogen?
(eh, hallo trouwens)