Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
dondeyne schreef:Mijn paardje staat bij Manege Mols in Schinveld (waar ik ook heb leren rijden).. Verder rijd ik af en toe (via studenten paardrij vereniging) ook nog in Cadier en Keer
Edit: Weet trouwens iemand een mogelijkheid in de buurt van maastricht om een eigen paard te stallen?
dondeyne schreef:Mijn paardje staat bij Manege Mols in Schinveld (waar ik ook heb leren rijden).. Verder rijd ik af en toe (via studenten paardrij vereniging) ook nog in Cadier en Keer
Edit: Weet trouwens iemand een mogelijkheid in de buurt van maastricht om een eigen paard te stallen?
Nicky_ schreef:Iemand ervaring met Geleen en Beek?
Nando_ schreef:Ik rij niet op een manege ( heb eigen pony aan huis ) maar ik ken er wel eentje en waar ik ook geweest ben voor een paard kijken ( uiteraard daarna gekocht )
esthertjuh_ schreef:Ik rij nu op manege 'Op de Berg' , ik heb het daar erg naar mijn zin!
Binnenkort de onderlinge wedstrijd![]()
Larissa_ schreef:Nicky_ schreef:Iemand ervaring met Geleen en Beek?
In Geleen is de rij mogelijkheid niet altijd even ideaal, omdat er maar 1 binnenbak is..
maar verder kan er bijna de hele winter door in de springweide gereden worden, waar in de zomer een mooi springparcour staat. Lessen zijn fatsoenlijk en de uitrijmogelijkheid is prachtig
Nando_ schreef:Nando_ schreef:Ik rij niet op een manege ( heb eigen pony aan huis ) maar ik ken er wel eentje en waar ik ook geweest ben voor een paard kijken ( uiteraard daarna gekocht )
Ik had het even opgezocht wat voor manege het was waar ze vandaan kam maar ze kwam van de manege kerenshof in eysden vandaan.
Ken iemand deze manege ?
En een trekpaard die daar gestaan heeft ? ( vos )
Shalbo schreef:Geleen!!
Daar is zaterdag eindelijk plaats dus dan verhuis is daar weer naar terug
Geleen is misschien niet ideaal als je een eigen paard hebt, omdat er maar één binnenbak is die voornamelijk voor de lessen wordt gebruikt, maar daar tegenover staat een super sfeer, prachtige uitrijmogelijkheden, goede springinstructie en ga zo maar door. Zeker eens de moeite waard om te gaan kijken!
Nieek14 schreef:ik ryd op ravensbosch sinds vorige week .. ben beginner
lexxxi schreef:ik rijd bij manege de stroomruiters (drenthe) je rijd er verder met je eigen pony. zijn hier ook mensen die bij de stroomruiters rijden?
sammy1 schreef:hallo,
ik heb eerst op manege galop gereden,
nu sta ik met mijn paard in sittard,en ik gau 1 tot 2 keer in de week met mijn appie na daalderhof,
vind dat een super mooie manege,
ge sammy