In de zomer kan je wel een aantal uur op het land maar idd beperkt. En een veulen kan je beter op een rustige plaats zetten zonder pennykindjes
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lundi schreef:metternich schreef:ja wat een kanjer is het he!!! Waren ook verliefd dat we haar zagen.
Willen er een veulen uithalen en zijn nog opzoek naar een goede hengst, beetje een grote.
Oh jeee,er mogen geen veulentjes op stal,dat kan ik me nog goed herrinneren dat die regel ingesteld werd!
metternich schreef:Hert0g schreef:Ik heb jullie gezien hoor.
Heb nog vast wat foto's waar jij of Femke opstaan, zal straks ffies kijken.
He leuk maar ik heb jou niet gezien. Paardjes staan lekker op stal. Kan voorlopig zelf niet rijden omdat ik een autoongeluk gehad heb. Vandaar dat ik een beetje stijf liep haha.
Morgen gaat de pony de A les in om 13 uur. Leuk hoor!
Ben benieuwd naar de foto's.

Het leek wel zo misschien hah, maar het was gewoon toeval natuurlijk. metternich schreef:Taco heb ik volgens mij gezien, die heeft een ingeschoren playboy op zijn bil toch? Geweldig, viel me gelijk op
:P
)
Mag daar sowieso niet komen en ik kom alleen natuurlijk mijn uurtje rijden op de manege en ben daarna weer weg.. (behalve vorige week dan dat ik foto's ging maken
) taaltjuhh schreef:heey mensen
k ken nappatchee, jeroentje,quist,Tammo,jennifer,gina,zilverster en alle andere paarden nog wel
Hert0g schreef:Haha ja sorry ik weet echt niet wie er allemaal wel of niet staan in die pensionstallen.Mag daar sowieso niet komen en ik kom alleen natuurlijk mijn uurtje rijden op de manege en ben daarna weer weg.. (behalve vorige week dan dat ik foto's ging maken
)

Ben jij er eigenlijk morgen overdag Reneé?
Ga Janice helpen

En moet ik Taac een weekje missen