Bah, ik heb straks om 12.30u les. Dan tot 14u door met topo en dan lekker naar huis. Dan spring ik van mijn baai zo achter de computer
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Miss_Montana schreef:Heeej 15!!!!!!
Na 10min schreeuwen, grappen maken en gillen bleek dat het een oefening was. Iedereen naar beneden (na rustig alle jassen en tassen te hebben gepakt
) Vervolgens laten ze ons gewoon 10min voor l*l buiten staan in de kou!!
Er schijnt vorige week donderdag ook al een te zijn geweest maar toen waren degene die er waren te langzaam. Joh een ROC met duizend leerlingen, hoe wil je die snel en veilig evacueren zonder eerst een uitleg te geven over wat je moet doen met zo'n oefening. Ik wil niet weten wat er gebeurt met een echte brand, denk dat er dan veel gewonden en mss wel doden zullen vallen

Tot een te horen kreeg dat we allemaal naar buiten moesten. Bij ons op school word echt goed gecommuniceerd zeg!
Gelukkig was ik dit keer niet de engiste die het er niet mee eens was en een ander meisje ging meteen een petitie maken die iedereen (ong 80 studenten) hebben getekend. Tja, waar betalen we anders die €600 voor? Als het goed is hoort school dit soort geldzaken te regelen, hun idee dus hun geldzorgen.
Maar ik bedenk nu thuis pas dat ik gewoon achter hem aan had moeten gaan en mijn les had moeten eisen...
Weet alleen niet meer of ik morgen terug naar school ga.

Gelukkig heb je binnekort een gesprek want zo te horen heb je al een flinke lijst klaar. 

Wie waren eigenlijk de slechterikken in dit verhaal

Weet alleen niet of onze paarden dan wel levend terugkomen van een rit.