Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:24

Nee idd, maar als de zorg er maar goed is Ja

Bah, ik heb straks om 12.30u les. Dan tot 14u door met topo en dan lekker naar huis. Dan spring ik van mijn baai zo achter de computer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:24

Heeej 15!!!!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:27

Haha da's echt nuttig naar school gaan. Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:28

Miss_Montana schreef:
Heeej 15!!!!!!

Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:44

GVD!!!

Ik ben bezig met iets en boven mij gaat het brandalarm af! Boos! Na 10min schreeuwen, grappen maken en gillen bleek dat het een oefening was. Iedereen naar beneden (na rustig alle jassen en tassen te hebben gepakt Tong uitsteken) Vervolgens laten ze ons gewoon 10min voor l*l buiten staan in de kou!! Boos! Er schijnt vorige week donderdag ook al een te zijn geweest maar toen waren degene die er waren te langzaam. Joh een ROC met duizend leerlingen, hoe wil je die snel en veilig evacueren zonder eerst een uitleg te geven over wat je moet doen met zo'n oefening. Ik wil niet weten wat er gebeurt met een echte brand, denk dat er dan veel gewonden en mss wel doden zullen vallen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 12:46

Goh, dat klinkt heel eh... Apart...

Wij blijven altijd zitten wanneer 't brandalarm afgaat (onze school is iets te goed beveiligd), tegenwoordig doen -wanneer we een brandoefening hebben- de leraren gewoon ontzettend hysterisch a la "de school brandt volledig af", daarna krijgen we heel droog te horen dat 't een oefening is, wanneer dat ding echt in de fik staat blijven we wss gewoon zitten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 14:33

Wij blijven normaal ook altijd zitten. Maar dit keer bleek dat het een oefening was. De leraren bleven net zelfs ook zitten zo van alweeeeer... Slapen Tot een te horen kreeg dat we allemaal naar buiten moesten. Bij ons op school word echt goed gecommuniceerd zeg!

Ook net weer, we moesten voor project een reis samenstellen binnen Europa met een speciaal budget. Wij hadden voor Boedapest gekozen en we hadden gewonnen. Leuk zou je zeggen, maar we kregen net te horen dat we ff €1000 euro bij iemand op zijn bankrekening moesten zetten en dit moesten overschrijven naar waar we de tickets vandaan gingen halen. Kortom: willen jullie het even voor de school voorschieten? Ik liep echt vuurrood aan toen ik dit hoorde. Ik zag er ong zo uit: Boos! Gelukkig was ik dit keer niet de engiste die het er niet mee eens was en een ander meisje ging meteen een petitie maken die iedereen (ong 80 studenten) hebben getekend. Tja, waar betalen we anders die €600 voor? Als het goed is hoort school dit soort geldzaken te regelen, hun idee dus hun geldzorgen.

En dan later, hadden we Nederlands vlak na het alarm. Door het brandalarm heeft niemand pauze kunnen hebben. Zegt die kl**tzak ineens. Ja, ik heb nog geen pauze gehad en jullie kunnen zelf wel verder werken. Ik ga even mijn ergens mijn broodje eten. Toen zag ik er weer zo uit: Boos! Maar ik bedenk nu thuis pas dat ik gewoon achter hem aan had moeten gaan en mijn les had moeten eisen...

Ben iig blij dat ik weer thuis ben Ja Weet alleen niet meer of ik morgen terug naar school ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 14:42

Eeehm wat is er mis met bokt of mijn computer? Ik zie ineens alle letters etc enorm groot!

Oh pfoee gelukkig, nu doet bokt weer normaal Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:19

Wow, die school klinkt nog vager dan onze school... Da's echt vaag joh, als ze bij ons vragen om 1000 euro vrees ik dat de hele klas spontaan de les uit loopt... Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig heb je binnekort een gesprek want zo te horen heb je al een flinke lijst klaar. Haha!

Ik heb geen grote letters gezien Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:23

Nee idd, jij was toen offline. Echt vaaaag! Maar nu is alles weer helemaal op en bokt!

Achja, scholen zijn vaag. En hoe meer je gaat door studeren hoe vager ze worden heb ik het idee. Ennuh, die lijst begint een beetje op het boek van Sinterklaas te lijken Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:26

Ja ik was film kijken, altijd als ik wegga raakt bokt in de knoop. Haha!

Hmm, moet mss maar gauw stoppen met school dan, vind 't zo aan vaag genoeg... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:34

Ja en dan stop ik ook en dan zoeken we allebei een rijke man en worden we huisvrouw Haha!

Bokt kan gewoon niet zonder je. Welke film heb je zitten kijken?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:37

Huisvrouw met een hele grote boerderij met 10 binnenboxen een binnenbak een buitenbak en strand en bos op loopafstand... Cool

Underworld Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:45

Oeh hou op! Ik word al helemaal zwijmelig bij het idee!

Underworld? Titel komt me heel bekend voor maar weet het ff niet meer waar die over ging.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:50

10 boxen.. Hmm dat wordt Stacey, een Dunalino, een Grullo, een Red dun, een Choco Palo en die allemaal ook nog in Paint versie... Schijnheilig

Underworld gaat over de oorlog tussen vampiertjes en weerwolfjes Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:05

Hahaha ja, dan gaan we in vreemde kleurtjes fokken! Zullen we succes boeken denk je? Tong uitsteken

Ohja, dan ken ik hem volgens mij wel heb er ooit wat van gehoord. Alleen nog niet gezien Wie waren eigenlijk de slechterikken in dit verhaal Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:07

Boeit niet of we succes boeken, ik verwacht niet dat ik goed ben in fokseltjes verkopen, die hou ik wel allemaal zelf... Clown

Aan 't begin werden de wolfjes neergezet als de bad guys maar uiteindelijk bleek dus dat de vamps niet zo lievvig waren als ze beweerden. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:12

Hahaha jaa allemaal lieve veulentjes en ze dan inrijden en uitbrengen op wedstrijden. Goed idee Ja

Hmm, wel een heel zware film zo te horen Tong uitsteken

Ik ga even mijn hondje uitlaten, die moet nu toch echt wel naar het park toe. Ik zie je zo weer!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:14

Volgens mij zit je dan na een tijdje met 50 paarden... *LOL*

Tsja, actiefilm met een verhaal erachter, zeer schokkend... Clown

Tot zo. Doei!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:15

Ahum, jij zegt 2 minuten geleden doei maar je haalt 1 minuut terug wel m'n pb binnen? Foei! Ga met die hond lopen! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:38

Hahaha! Nou, hij is uitgelaten hoor. Hij is weer helemaal blij en ik ga weer achter de computer. Allebei blij Haha!

Nou, als je dan ook geld krijgt van je man moet dat toch te onderhouden zijn die 50 paarden Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:39

Jah maar 50 paarden per dag rijden lijkt me ook weer een beetje veel... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:41

Daarvoor bestaan toch penny's? Tong uitsteken Weet alleen niet of onze paarden dan wel levend terugkomen van een rit.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:42

En om die reden vertrouw ik bijna niemand met mijn poownie... Nagelbijten / Gniffelen
Ik schop penny's, hoe lief ze ook zijn, ze zoeken maar een Shetlander ofzo... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:43

Hahaha arme shetlanders! Jij schuift ze gewoon door naar een arme onwetende shet! Verdrietig