Wij blijven normaal ook altijd zitten. Maar dit keer bleek dat het een oefening was. De leraren bleven net zelfs ook zitten zo van alweeeeer...
Tot een te horen kreeg dat we allemaal naar buiten moesten. Bij ons op school word echt goed gecommuniceerd zeg!
Ook net weer, we moesten voor project een reis samenstellen binnen Europa met een speciaal budget. Wij hadden voor Boedapest gekozen en we hadden gewonnen. Leuk zou je zeggen, maar we kregen net te horen dat we ff €1000 euro bij iemand op zijn bankrekening moesten zetten en dit moesten overschrijven naar waar we de tickets vandaan gingen halen. Kortom: willen jullie het even voor de school voorschieten? Ik liep echt vuurrood aan toen ik dit hoorde. Ik zag er ong zo uit:
Gelukkig was ik dit keer niet de engiste die het er niet mee eens was en een ander meisje ging meteen een petitie maken die iedereen (ong 80 studenten) hebben getekend. Tja, waar betalen we anders die €600 voor? Als het goed is hoort school dit soort geldzaken te regelen, hun idee dus hun geldzorgen.
En dan later, hadden we Nederlands vlak na het alarm. Door het brandalarm heeft niemand pauze kunnen hebben. Zegt die kl**tzak ineens. Ja, ik heb nog geen pauze gehad en jullie kunnen zelf wel verder werken. Ik ga even mijn ergens mijn broodje eten. Toen zag ik er weer zo uit:
Maar ik bedenk nu thuis pas dat ik gewoon achter hem aan had moeten gaan en mijn les had moeten eisen...
Ben iig blij dat ik weer thuis ben
Weet alleen niet meer of ik morgen terug naar school ga.