het is beter zo maar het doet me zoveeeel pijn he Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is beter zo maar het doet me zoveeeel pijn he Azzaro schreef:jaa ik moet me examen halen maar even doorzettenhet is beter zo maar het doet me zoveeeel pijn he

met de auto
naadje24 schreef:ja ik heb al een aantal keer in je profiel geneust maar je hebt geen foto's van jezelf![]()
ik heb condor nog gehuurd en les gehad bij....uhm greet...en ik reed mirage...
soms wat buitenritten op boy of stippel...stond wel eens in de kantine achter de bar..
enne dan ken je stephan / stefan ook wel toch? die werkte altijd voor die schele en doe ouwe
bij siska reed ik in de "oude" tijd natasja...
daarna kwam ik alleen bij siska over de vloer...
siska en ik stonden later niet meer zo op goede voet...waarom? geen idee eigenlijk..
heb ook nog heel lang bij van briemen rondgehangen...daar verzorgde ik vera en corrie en elsa..
ken er nog heel veel uit die tijd haha

naadje24 schreef:even heel iest anders hoor![]()
maar staat fanny eigenlijk nog bij jullie op stal?
naadje24 schreef:ja klopt
ze was vroeger ook altijd zo gek als een deur
naadje24 schreef:hmm suzanne?als ik r zou zien misschien dan..
ken je mieke tor nog? enne petra van peppoli en rooie cynthia?
condor staat overigens op manege veldt.....

ShirleyA schreef:Fanny is een leuke meid, zal gezellig zijn als ze weer terug is. Ze heeft net een operatie achter de rug, maar t gaat goed met haar hand zei ze laatst.
Willemijn wat kl*te v je hond zeg! Sterkte met je verdriet! Dat geldt ook voor Daan maar Daan had ik al gesproken. Maar jullie hebben alle 2 een vriendje verloren en dat is altijd pijnlijk!
Was voor mij ook een domper vanavond want al na 2 drafpassen voelde ik dat Ilion niet goed liep! K.U.T. Hij deed raar met zijn rechterachterbeen, liep hij heel kort mee. Zijn rug voelde wel goed toen ik later de oefeningen deed. Eigenlijk kon hij zijn rug extreem makkelijk en hoog opbollen, zowel voor als achter en dat is een goed teken. Meestal zit Ilion vaster. Ik baal dubbel want ik maak me toch weer zorgen en ik heb donderdag les v Antoine de Both. Morgen maar even kijken hoe hij voelt....
En Annemieke was eerst weer blij omdat Omar goed liep maar na t rijden vond ze toch weer dat hij niet goed was... Kl*te Miekie! Laten we er van uitgaan dat het allemaal weer goed komt met die paarden v ons!
Gingen er nog meer mensen voor de goudvissen of alleen Annemieke en ik?
ShirleyA schreef:naadje24 schreef:ja klopt
ze was vroeger ook altijd zo gek als een deur
Hahahah 2 deuren! Ze is pas v n paard gevallen heeft nu een hele blauwe kont, arme Fan. Maar wel blijven lachen he!
Ik ga slapen meiden want morg een lange dag voor de deur. Duim allemaal mee dat de paarden snel opknappen.....