Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:08

millennium schreef:
klopt het trouwens dat er een jongen van deurne stage loopt op de manege? Genaamd Antonio? Want een jongen uit mn klas is van stageplek verandert, en een meisje uit mn klas hoorde dat hij naar Zwolle was gegaan, naar iets met hc ofzo. Nou, dat kon niet anders dan HC de Haerst zijn geweest. Is een portugeese jongen...Ben benieuwd! Zou wel grappig zijn

is het echt zown jochie? Tong uitsteken superdunnetjes? Tong uitsteken blond ? van een afstandje lijkt ie een beetje op danny Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 08:11

Jolien87 schreef:
Hihi *lol* als ik kan dan doe ik ook mee, zal me morgen opgeven, weet alleen nog niet op wie hahaha...
Ik heb tot nu toe alleen nog maar op Malcon, Kim en *nieuwe pony* gereden...
Misschien weet ik morgen meer:)
Maar kga voor je duimen dat je LG mee kan nemen;)

Ik zou HEEL snel wezen met opgeven, want hij is al bijna vol :s warin ga je starten dan? en je moet gewoon vragen welke paarden jij wel in kan vullen Knipoog
maar je had toch ook een kee rop charity gereden> of was dat calypso Tong uitsteken toen ik mijn eerste wedstrijd ging rijden op de manege had ik alleen nog maar op jaguar gereden Tong uitsteken dus die op de 1e plek, en daarna de superbrave ponnies Tong uitsteken maar khad toen wel 159 *LOL* ALLEREERSTE wedstrijd van mn hele leven he Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 09:34

Haha *lol* Ik ga vanavond weer heen voor de les he dus dan zal ik het wel ff aan jaque vragen...Maar ik mag zelfs L2 starten maar denk dat het L1 wordt dan, ik zal het wel eventjes vragen:)

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:05

@Miss_Blimm: Helemaal goed! (ben ik toch niet zo onbekend als ik dacht Haha! )! De edele heer Pluche heeft het compliment in ontvangst genomen! Hij zit naast me te kijken hoe ik typ (hij is helemaal weg van de computer, die bewegende ava's en als ik ga scrollen, vindt hij echt het einde Knipoog )

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 14:27

Aangezien dit topic de 15 pagina's heeft bereikt, verhuis ik het even naar de MHK Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 16:56

Jolien87 schreef:
Haha *lol* Ik ga vanavond weer heen voor de les he dus dan zal ik het wel ff aan jaque vragen...Maar ik mag zelfs L2 starten maar denk dat het L1 wordt dan, ik zal het wel eventjes vragen:)

ja maar op ritsaert ging het niet op winstpunten of wel? en hoe vaak heb je L2 gereden? ik zou als ik jou was even overleggen, en miss 1 wedstrijd in L1 rijden, zodat je ff aan het hele gebeuren kan wennen... want als je gewoon kan overleggen om 1 keertje in L1 te gaan om te kijken hoe je het vind, en daarna als t bevalt naar L2 kan overstappen... snapje me nog? Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 17:07

YEAH, we zitten in de MHK Haha! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Pling Pling Pling Pling Pling

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:56

Kewl, Manege HUISKAMER!!! Dus veel blijven ouwehoeren Lachen vind het leuk om over oude mensjes van de manege te lezen. Enneh wel een x tijd voor foto's hej!!

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:00

Amethyst_ schreef:
millennium schreef:
klopt het trouwens dat er een jongen van deurne stage loopt op de manege? Genaamd Antonio? Want een jongen uit mn klas is van stageplek verandert, en een meisje uit mn klas hoorde dat hij naar Zwolle was gegaan, naar iets met hc ofzo. Nou, dat kon niet anders dan HC de Haerst zijn geweest. Is een portugeese jongen...Ben benieuwd! Zou wel grappig zijn

is het echt zown jochie? Tong uitsteken superdunnetjes? Tong uitsteken blond ? van een afstandje lijkt ie een beetje op danny Tong uitsteken

Hej Danny is kewl! Lachen Danny wou altijd graag helpen...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 19:03

Miss_Blimm schreef:

jamaar danny is ook ene beetje het sloofje, nog steeds... maar hij is ook wel aardig!! zeker weten Knipoog hij wil idd altijd overal mee helpen, maar word naar mijn idee ene beetje gebruikt... hij mag heel vaak de rotklusjes doen...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:31

Voor hem zijn dat geen rotklusjes. Hij vindt het super om te doen, en voelt zich nuttig. Alleen maar fijn voor hem. Awil moest ook altijd wel met hem lacheh volgens mij. Hij heeft ook wel een toffe ma.

Sloofje... groom... das allemaal hetzelfde Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:48

Amethyst_ schreef:
millennium schreef:

Nee man Tong uitsteken, hij is lang, lichtgetint en donkerhaar (portugees heah Clown)

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:50

Amethyst_ schreef:
Miss_Blimm schreef:

jamaar danny is ook ene beetje het sloofje, nog steeds... maar hij is ook wel aardig!! zeker weten Knipoog hij wil idd altijd overal mee helpen, maar word naar mijn idee ene beetje gebruikt... hij mag heel vaak de rotklusjes doen...

zoals ik heb begrepen heeft hij nu wel echt een baan bij de haerst...toch?

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:53

Hej das wel gaaf voor hem Lachen echt?

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:55

Ja ik dacht dat ook ja. Een poosje al toch? Tenminste hoorde ik ze er al eerder over pratan, dat voor Danny wel fijn/leuk zou zijn. Dat is ook super voor hem!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:56

Nee Lotte wij reden ook winstpunten toen we nog KNHS reden, maar bij de FNRS moet je minstens 210 punten rijden en dan krijg je een promotiepunt en bij 2 PP's ga je een klasse hoger...maar er zijn 12 klasses ofzo...en F12 is L2

Heb vanavond weer op *nieuwe Pony* gereden, maar Karin en ik hebben haar omgedoopt tot *punkie*
Ze deed wel goed dr best en was zelfs bereid het koppie voor me naar beneden te doen. Alleen het aangallopperen is nog een hele klus hahaha....*aaaaanloooooop* BONK BONK BONK

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:57

Imitador schreef:
@Miss_Blimm: Helemaal goed! (ben ik toch niet zo onbekend als ik dacht Haha! )! De edele heer Pluche heeft het compliment in ontvangst genomen! Hij zit naast me te kijken hoe ik typ (hij is helemaal weg van de computer, die bewegende ava's en als ik ga scrollen, vindt hij echt het einde Knipoog )

Haha jij hier.... enneh wat voor paard heb jij? Foto??

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:58

Nog niet echt goede foto's Bloos Ze komt over anderhalve week naar Nederland. Ik heb hele oude foto's van haar, toen ze nog ondervoed was en mishandelt werd. Tis een vijftienjarige merrie, KWPN, er zit oa Legaat, Zeoliet en Dublin in. Weet het verder niet precies....

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:01

Wow kewl, waar vandaan dan?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:04

was vandaag trouwens geen leuke dag:
1 paard is omgeklapt, nek gebroken, afgemaakt
Dilana is door de dierenarts ernstig kreupel verklaard en moet op boxrust + 1 maal daags een goedje op haar kogel smeren
Kleine bonte pony heeft precies hetzelfde als Dilana alleen dan linksachter (Dilana heeft linksvoor)
De 2 bonte paarden zijn verkocht en gaan deze week naar zweden
De fries gaat morgen naar Finland.

Niks meer om mee aan de slag te gaan.
Stagebegeleidster vertelde me dat er morgen wel weer een nieuwe lading aan komt, en we gaan kijken of daar iets geschikts tussen zal zitten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:07

podverdikkie da's erg Dymph!
Vooral van die eerste, was je erbij?

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:20

nee, ik was aan de andere kant van het bedrijf, paarden aan het voeren en opstrooien (gebeurde om half 10). Toen kwamen 2 andere stagieres er aan lopen, het meisje hield het zadel vast, en de jongen liep er naast (we zijn met 3 stagiers op het handelsdeel). De vrouw die op het paard reed was er niet bij. Toen vermoede ik al iets, en later zei het meisje tegen die jongen dat ze het er niet over mochten hebben op het manegedeel, omzo geen paniek te zaaien. Heb er verder niet naar gevraagd, kon zo al raden wat er was gebeurd. 10 minuten later kwam de dierenarts. Ik was als enige op et handelsdeel, en hij vroeg of hij me kon brengen naar het paard met de gebroken nek. Toen was het alleen nog maar een bevestiging voor mij. Heb hem naar de kleine bak gebracht waar het ongeluk is gebeurd, en zag daar in de hoek al mensen staan, zonder paard (paard lag op de grond, te rollen met zn ogen en te schuimbekken, hoorde ik later). Ben er niet heen gegaan, vond mezelf overbodig op dat moment, je kan toch niks meer doen, en anders sta je daar als ramptoerist. Vond het zelf proffesioneler ( Clown ) om gewoon weer mn werk af te maken, en het er niet over te hebben. Onder de koffie werd er wel over gepraat, maar de rest van de dag is er niet meer over gesproken.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:31

Pfff jeetje zeg het zou je maar gebeuren!!! Vreselijk gewoon

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:33

Wow, heftig Dymphke! Naar allemaal! Maar misschien morgen weer een leuk begin! Op handelsstallen weet je dat ze uiteindelijk allemaal een keertje weer weggaan...

@ Dees: Ze staat nu sinds een halfjaartje in Duitsland, daarvoor in Geldermalsen en daarvoor in Wijhe, waar ik haar met nog een paar andere paarden heb verzorgd. Na de verhuizing zijn er flink wat dingen misgegaan op die stal (dingen die al bezig waren, maar toen uit de hand liepen) en gelukkig heb ik nu één van de paarden waar ik zo aan gehecht was weer terug. Ik zal foto's zoeken, ze zijn slecht, maar je ziet tenminste íets Knipoog

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 21:35

hmhm.
de vrouw die er op reed (zij traint ook handelspaarden en geeft mij les) kon er ook niet onder vandaan komen, omdat et paard bleef liggen, dus hebben 2 mannen (mn drs.instructeur en nog een man van de "technische" dienst) het paard opgetilt/weggetrokken voor zover dat kon, en die 2 andere stagieres haar er onder uit getrokken en naar de bakrand gebracht. naar allemaal hoor!