Stal 't reelaer(raalte)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Farah_

Re: Stal 't reelaer(raalte)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:27

Maroc wordt geleast door Helder op Bokt, dus als je meer over m wilt weten moet je haar even een berichtje sturen Lachen

Paola krijgt trouwens deze zomer haar 2e veulentje!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:29

Ben er vorig jaar op JT geweest zat toen op Knoet een super fjordje:D ga dit jaar ook weer op JT maar dan met me eigen Paardjee:D ,, ruiterbewijs kan ik daar jammergenoeg niet halen want die heb ik al op zak!^^.. 't Reelaer echt een aanrader!

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:11

Aaaahh, het gaat weer over Maroc! Logisch natuurlijk, want het blijft gewoon de leukste Tong uitsteken Maar even serieus, met Maroc gaat alles prima. Inderdaad echt een racemonster al moet ik zeggen dat hij dit jaar zijn leven drastisch gebeterd heeft. Hij kan nu buiten namelijk al rustig draven zonder heel hard te gaan galopperen en dat zelfs met alleen een halster! En steigeren heeft hij ook al een eeuwigheid niet meer gedaan, dus we zijn zeer tevreden. Maarre... als je Maroc nog als veulen hebt gekend, heb je dan toevallig ook nog foto's van hem? Zou ik heeel graag willen zien namelijk! *LOL*

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:15

Nou, ik heb em niet als veulen gekent:P Maar wel als jaarling. Hij is minstens twee zomers op de boerderij geweest waar Paola enz stonden. Ik heb geloof ik wel een foto van em waar ie dus jaarling is. Maar die moet ik dan even opzoeken en inscannen:P Ik weet niet of ie veel veranderd is, tis toch nog steeds een kleine pony? Wel leuk om die verhaaltjes te horen. Hij zag er ook altijd uit als een racemonstertje:D

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:59

lydiakampman schreef:
Nou, ik heb em niet als veulen gekent:P Maar wel als jaarling. Hij is minstens twee zomers op de boerderij geweest waar Paola enz stonden. Ik heb geloof ik wel een foto van em waar ie dus jaarling is. Maar die moet ik dan even opzoeken en inscannen:P Ik weet niet of ie veel veranderd is, tis toch nog steeds een kleine pony? Wel leuk om die verhaaltjes te horen. Hij zag er ook altijd uit als een racemonstertje:D

Oh als je dat zou willen doen...zou ik erg leuk vinden! Hij is nog steeds best klein ja. 1.43m om precies te zijn. Staan er nu eigenlijk nog paarden van de Stal dan of niet?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:02

Of er nog paarden staan in friesland? Nee.. dat niet:) Maar zoals ik dus al zei hebben Indy, Maroc en Samson er onder andere gestaan. Verona ook trouwens. En Milano en Hera ken ik ook, omdat die er een tijdje hebben gestaan toen ze kreupel waren. En Paoloa, Wikje en Arendt komen uit friesland, daar zijn ze geboren.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 13:36

er komen toch elk jaar weer nieuwe paarden? komen die dan ook op de site te staan?

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:13

De nieuwe paarden komen van de zomer op de website!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:18

en alle paarden die nu op de site staan, blijven die ook allemaal??

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:52

hey weet iemand of tommy ook mee loopt met trektochten en is die leuk!!1

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:06

ik denk dat ze dat pas bepalen als ze weten wie er komen enz

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:01

mAnDyXX schreef:

Toen ik mee ging met trektocht liep hij wel mee jah ! Knipoog En toen kon hij ook behoorlijk racen! Erg lueke haf hoor Lachen

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:32

Mag je daar voor de JT je eigen paard meenemen? Ik kan daar niets over vinden op de site verder...

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 08:32

je mag je eigen paard mee nemen ik doe het ook Tong uitsteken Tong uitsteken

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:14

Natuurlijk mag je je eigen paard meenemen! Vermeld dit wel even op je boekingsformulier!!
En misschien overbodig om te zeggen, maar fysiek gezien moet je paard natuurlijk wel goed in conditie zijn, dat wil zeggen een flink aantal kilometers op een dag kunnen afleggen en zijn hoeven in een goede staat (of eventueel ijzers). Het zou jammer zijn als ie het na 1 dag al niet meer volhoudt! Lachen

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 11:37

lexlover schreef:
mAnDyXX schreef:

Toen ik mee ging met trektocht liep hij wel mee jah ! Knipoog En toen kon hij ook behoorlijk racen! Erg lueke haf hoor Lachen

ik wil tommy zeker proberen! Knipoog ,,
ben benieuwd wat voor pony's/paarden er nog bij komen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:35

Hee ik heb 2 paardjes uitgekozen die mij echt vet lijken. Een haf en een gewoon rijpaard. Daar rijdt ik hier ook altijd op..

Hier iets over mij:
15 (dan 16), 1.80 m, best een durf al Lachen Racen is geen probleem.Hij hoeft niet altijd voorop te liggen maar helemaal achteraan zie ik ook niet zitten Tong uitsteken
Een bokje ook niet maar als hij/zij bij elk wietje watje een enorme rodeo show geeft dan pas ik Lachen
Deze had ik uitgekozen qua grote en uitstraling (ziet hij/zij er schrikkerig uit Tong uitsteken)
Haf: Tommie of diesel Lachen Zij zien er echt mooi uit. Precies nienke in het mannelijke geslacht Tong uitsteken

Rijpaard: hier heb ik vooral gekeken naar de lengte(omdat ik ook groot ben Tong uitsteken) Pedro

Wat vinden jullie of weten jullie en andere Lachen

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:38

Ik vind Tommy ook zo leuk Lachen
Loopt die ook mee met ruiterbewijs of niet?

Jollyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:45

Ik ben een jaar of drie, vier geleden met een vriendin in de zomer meegeweest met zo'n trektocht. Heb het ontzettend naar mijn zin gehad. Leuke groep mensen, leuke paarden en lekker weer. Ik heb toen op Pim gereden wat ik ontzettend leuk vond, vooral nadat ik op andere kampen de twee jaar daarvoor niet zulke leuke pony's had gehad. Heb heerlijk op Pim gereden, hij was ook wel vrij makkelijk, wilde alleen niet zo graag voorop maar dat maakte niet uit want met de trektocht reed ik helemaal achteraan. Wat niet zo erg handig was met een witte pony als je lekker gaat crossen en dus al het zand van je voorgangers over je heen krijgt Haha!
Die vriendin met wie ik er toen was heeft een paar jaar later nog haar ruiterbewijs gehaald daar. Ze was erg tevreden over het verloop van dat weekend.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:49

Carlolover schreef:
Hee ik heb 2 paardjes uitgekozen die mij echt vet lijken. Een haf en een gewoon rijpaard. Daar rijdt ik hier ook altijd op..

Hier iets over mij:
15 (dan 16), 1.80 m, best een durf al Lachen Racen is geen probleem.Hij hoeft niet altijd voorop te liggen maar helemaal achteraan zie ik ook niet zitten Tong uitsteken
Een bokje ook niet maar als hij/zij bij elk wietje watje een enorme rodeo show geeft dan pas ik Lachen
Deze had ik uitgekozen qua grote en uitstraling (ziet hij/zij er schrikkerig uit Tong uitsteken)
Haf: Tommie of diesel Lachen Zij zien er echt mooi uit. Precies nienke in het mannelijke geslacht Tong uitsteken

Rijpaard: hier heb ik vooral gekeken naar de lengte(omdat ik ook groot ben Tong uitsteken) Pedro

Wat vinden jullie of weten jullie en andere Lachen

ja mij lijkt tommy dus ook super,!,,.
ik ging eerst helemaal voor diesel,, alleen hij scheint heel erg sterk te zijn,. en is ook niet zo groot, dus ik weeet niet of dat handig is voor jou.,
mij lijkt pedro ook wel leuk,. maar ik heb gehoord dat napoli ook een super trektocht paardje is en ook wel hard kan crossen,,,
maar ik ga denk ik daar pas kijken wie ik wil proberen, want het duurt nog een half jaar.,. en ze bepalen daar pas wie er mee lopen in de trektochten enzo.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:23

Carlolover schreef:

Uhm, tommie is een merrie Haha!

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:31

ow sorry Tong uitsteken hehe..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 19:45

pedro kan wel een beeeetje druk zijn buiten (A)
maar dan krijgt ie een touwtje tussen zn benen Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:19

heb je nou de hele week de zelfde pony of krijg je een andere voor t trektocht gedeelte??

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:11

Je mag heel de week verschillende paarden uit proberen. Maar op de trektocht rijd je over het algemeen op 1 paard Ja
Maar tegen de tijd dat je gaat heb je meestal wel een leuke gevonden. Ik had de 2e dag Desie gereden en was verliefd en heb dus ook de trektocht op haar gereden! Ja