Paola krijgt trouwens deze zomer haar 2e veulentje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar even serieus, met Maroc gaat alles prima. Inderdaad echt een racemonster al moet ik zeggen dat hij dit jaar zijn leven drastisch gebeterd heeft. Hij kan nu buiten namelijk al rustig draven zonder heel hard te gaan galopperen en dat zelfs met alleen een halster! En steigeren heeft hij ook al een eeuwigheid niet meer gedaan, dus we zijn zeer tevreden. Maarre... als je Maroc nog als veulen hebt gekend, heb je dan toevallig ook nog foto's van hem? Zou ik heeel graag willen zien namelijk!
lydiakampman schreef:Nou, ik heb em niet als veulen gekent:P Maar wel als jaarling. Hij is minstens twee zomers op de boerderij geweest waar Paola enz stonden. Ik heb geloof ik wel een foto van em waar ie dus jaarling is. Maar die moet ik dan even opzoeken en inscannen:P Ik weet niet of ie veel veranderd is, tis toch nog steeds een kleine pony? Wel leuk om die verhaaltjes te horen. Hij zag er ook altijd uit als een racemonstertje:D
mAnDyXX schreef:hey weet iemand of tommy ook mee loopt met trektochten en is die leuk!!1
En toen kon hij ook behoorlijk racen! Erg lueke haf hoor
lexlover schreef:mAnDyXX schreef:hey weet iemand of tommy ook mee loopt met trektochten en is die leuk!!1
Toen ik mee ging met trektocht liep hij wel mee jah !En toen kon hij ook behoorlijk racen! Erg lueke haf hoor
,,
Racen is geen probleem.Hij hoeft niet altijd voorop te liggen maar helemaal achteraan zie ik ook niet zitten 

)
Zij zien er echt mooi uit. Precies nienke in het mannelijke geslacht 
) Pedro

Carlolover schreef:Hee ik heb 2 paardjes uitgekozen die mij echt vet lijken. Een haf en een gewoon rijpaard. Daar rijdt ik hier ook altijd op..
Hier iets over mij:
15 (dan 16), 1.80 m, best een durf alRacen is geen probleem.Hij hoeft niet altijd voorop te liggen maar helemaal achteraan zie ik ook niet zitten
Een bokje ook niet maar als hij/zij bij elk wietje watje een enorme rodeo show geeft dan pas ik
Deze had ik uitgekozen qua grote en uitstraling (ziet hij/zij er schrikkerig uit)
Haf: Tommie of dieselZij zien er echt mooi uit. Precies nienke in het mannelijke geslacht
Rijpaard: hier heb ik vooral gekeken naar de lengte(omdat ik ook groot ben) Pedro
Wat vinden jullie of weten jullie en andere
Carlolover schreef:Haf: Tommie of dieselZij zien er echt mooi uit. Precies nienke in het mannelijke geslacht
hehe..