ja fen... ik kom kijken hoor moet nog wel even kaartjes halen en ik wil ook weer op het lamoen rijden. Maar moet waarschijnlijk wachten tot de trektocht. Wel even alle nieuwtjes vertellen als je van leidingweekend terug komt tessel
Fenna en Iris: tuurlijk vertel ik alles! Nouja, bijna alles dan, de clue van het enge spookverhaal krijg je nog niet te horen hoor Annemarie en Lorain: wij zijn er vanaf ongeveer 19:00 op vrijdag. Das dus te laat voor jullie.. jammer! Misschien zijn jullie er zaterdag overdag nog? Dan zijn wij bezig met de voorbereidingen voor de ponykampen (lekker knutselen enzo ) Dus misschien zien jullie ons dan wel. Ik ben klein en peentjesblond-achtig, en ik heb waarschijnlijk een groene rijbroek aan.... hahahaha
Fenna: wat gaaf dat je toneel doet, ik heb dat ook 10 jaar gedaan. Of wist je dat al..? Heel veel plezier en succes met de voorstellingen, ik kan me zo goed herinneren hoe gaaf dat was bij ons. Van de zomer moet je maar over het stuk vertellen toi toi toi he!
Misschien kom ik nog wel! Moet erst even aan mijn ouders vragen! Ik draag een beige broek, en een blauw shirt! Dus misschien zie je me nog wel!! En als ik er ben en ik er de hele dag, vanaf half 11
Wanneer is de spelletjesdag dit jaar? Valt die weer rond Jannette's verjaardag? Ik ben nog ooit een keer uniek jurylid geweest op de spelletjesdag *heeft zin in leidingweekend!
hehe, je bent over een paar jaartjes welkom hoor Jij ook veel plezier he, dit weekend! Jammer trouwens dat het nu net zo warm weer wordt. Sta jij met 27 graden op het toneel.. dat is iets minder. Trouwens, ik heb al vakantie!! Op een overhoring na dan, volgende week. Daarna ga ik naar Engeland op stage, ik heb er zooo veel zin in! Phew, moest het even kwijt hoor.
Ja, met het warme weer op toneel is inderdaad wat minder. Het is er ontzettend heet, ik heb veel dansen, zingen, kledingwissels. Pfff en zelfs met alleen achter de copmuter zitten zweet ik al... Maar het gaat leuk worden
Zo, dat gaat ineens hart... we zijn al huiskamer....
Ik ga zaterdag ook lekker vroeg het bos in. Met dat warme weer is dat ook wel prettiger voor Wietske. Moet wel helemaal alleen Mariska heeft een andere rit. Hoop dat Wietske zich een beetje gedraagt, dat laatste dagen is ze nogal kriegel... hengstig...
Ik ga op dierverzorgingsstage in een roofvogelcentrum waar ze shows doen, met de vogels fokken, aan voorlichting en opvang doen en nog veel meer. Hier: www.nbpc.co.uk Kheb er superveel zin in.. wooh!
Ikke ben alweer terug van een vermoeiend weekendje Lamoen (+ minimeeting met Superfries ). Vrijdagavond hebben we het politietraining-parcours opgezet en uitgeprobeerd op de uberbomproofpony Misty. Het beviel wel, het zag er leuk uit. Ook hebben we een tijdje gekletst met Jannette, over de kampen, de nieuwe route in het bos, de ponyindeling voor de volgende morgen, wie er zou lesgeven zaterdag enzovoort. 's avonds hebben we nog een tijsje gezellig in het klephok gezeten en wat gedronken/chipjes gegeten, herinneringen opgehaald, in de ponykampmap gespiekt (10 kinderen op trektocht, 15 in mijn ponykampweek)... Tot het tijd was om naar bed te gaan, want de volgende morgen zou de wekker alweer om 6:30 afgaan!
Ik werd uiteraard al voor die tijd wakker, het was ook al redelijk warm. We zouden na de dauwrit uitgebreid gaan ontbijten, maar voor het rijden hadden we toch allemaal maar even snel een boterhammetje naar binnen gewerkt.. op een lege maag rijden is geen pretje! Daarna was het gauw opzadelen en wegwezen. Ik reed op Jackey.
De buitenrit was leuk, maar voor Blanka, die die dag jarig was, ietsjes minder! Mirthe speelde het namelijk klaar om tijdens de galop op het snelwegpad haar binnen 5 minuten drie keer zand te laten happen. Je leest het goed, drie keer! Blanka steeg iedere keer weer vrolijk op, dus Elles kwam met de briljante oplossing haar voorop te laten rijden. Mirthe vond dit wel okee, want de rest van de rit heeft ze zich als een engeltje gedragen (dus Fenna, als je het nog ziet zitten, weet je wat je te doen staat met Mirthe deze zomer ) Ook PZN gedroeg zich weer net zo voorbeeldig als vorig jaar, gelukkig maar. Joey hebben we voor de zekerheid maar thuisgelaten...
We namen vervolgens het kilometerpad, waar geen fietspadpaaltjes meer staan (erg relaxed dus) en waar we nu zo hard mogen crossen als we maar willen. Dit hebben we uiteraard gedaan. We zijn vervolgens via de kleine kuil en een nieuw pad (kronkelig & hobbelig) over het koeienpad en het villapad naar huis gereden. Thuis hebben we brokken gevoerd, uitgebreid ontbeten en plannen gemaakt voor de rest van de dag. Er moesten wat dingen uitgewerkt worden, dus dit hebben we gedaan.
Karin en ik hebben een ontzettend coole waterbak gemaakt in de paddock, die we gaan gebruiken bij de politietraining, er is een speurtocht gemaakt en nog wat andere dingen. Tussen de middag hebben een paar mensen nog lesgegeven, waaronder ik, en er was een kinderfeestje... genoeg te doen dus. 's avonds heerlijk gebarbequed, en daarna weer naar huis. Een geslaagd weekendje al met al dus, maar wat was het warm! Als het van de zomer net zulk weer wordt als nu, inplaats van hondenweer als vorig jaar, komt het wel goed
Nou, het is een heel verhaal geworden, ik heb iig heel veel zin in trektocht en ponykamp... maar dat wisten jullie al
Zo dat was inderdaad een heel lang verhaal. Ik heb er ook nog over zitten denken om een weekje leiding te gaan geven, maar heb mij toch bedacht.. Misschien volgend jaar.