en zaterdagmorgen om 7:00 op dauwrit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zaterdagmorgen om 7:00 op dauwrit

moet nog wel even kaartjes halen
en ik wil ook weer op het lamoen rijden. Maar moet waarschijnlijk wachten tot de trektocht. Wel even alle nieuwtjes vertellen als je van leidingweekend terug komt tessel

) Dus misschien zien jullie ons dan wel. Ik ben klein en peentjesblond-achtig, en ik heb waarschijnlijk een groene rijbroek aan.... hahahaha 

) 

Mariska heeft een andere rit. Hoop dat Wietske zich een beetje gedraagt, dat laatste dagen is ze nogal kriegel... hengstig... 

, dus je hoeft je niet dom te voelen. 
en vanavond de premiere. Spannend! 

). Vrijdagavond hebben we het politietraining-parcours opgezet en uitgeprobeerd op de uberbomproofpony Misty. Het beviel wel, het zag er leuk uit. Ook hebben we een tijdje gekletst met Jannette, over de kampen, de nieuwe route in het bos, de ponyindeling voor de volgende morgen, wie er zou lesgeven zaterdag enzovoort. 's avonds hebben we nog een tijsje gezellig in het klephok gezeten en wat gedronken/chipjes gegeten, herinneringen opgehaald, in de ponykampmap gespiekt (10 kinderen op trektocht, 15 in mijn ponykampweek)... Tot het tijd was om naar bed te gaan, want de volgende morgen zou de wekker alweer om 6:30 afgaan!
) Ook PZN gedroeg zich weer net zo voorbeeldig als vorig jaar, gelukkig maar. Joey hebben we voor de zekerheid maar thuisgelaten...

Zwartwitje schreef:Vrijdagavond hebben we het politietraining-parcours opgezet en uitgeprobeerd op de uberbomproofpony Misty.