Amarie schreef:He dat is een goede tip, die ga ik onthouden.
Hoe is het met de examen dames of hebben we alleen Marieke hier die voor het examen zit.
Veel succes met leren.
Aaaah dat vind ik nou lief dat er nog aan me gedacht wordt!
Tja hoe het gaat.. Ik kan eigenlijk niet meer zakken, maar wil gewoon nog wel een beetje goede punten halen, dus toch een hoop stress hier. Baal er ook echt heeeeeel erg van dat ik morgen niet heel de dag gewoon mee kan helpen enzo. Maarja nog 4 en dan ben ik er vanaf en dan ga ik even een feestje bouwen
De 3 examens die ik gehad hebben gingen wel goed geloof ik. Vond het zelf wat tegenvallen maar ach, heb ze in elk geval gehaald. Heb alleen echt totaal geen zin meer en het is zoveel vermoeiender dan ik dacht 
Maarja ik ga nog ff blokken en dan hoooopelijk toch eventjes tot morgen! Ga m'n best doen om tóch eventjes langs te komen, alleen helaas gaat dat niet om half 9 's morgens al lukken. Succes met vroeg opstaan en alles allemaal
Ik hoop echt dat het goed gaat!
Ohja ik schrok trouwens vanmorgen wel even van Generaals oogje, want die zag er weer een stuk slechter uit. Heb het toen met warm water en watjes schoongemaakt, daarna was het wel beter, dus ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet ..