Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 21:37

Ik moet er nog 4

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 09:18

Jep, het is zover. Jullie topic heeft de 15 pagina's bereikt en wordt nu, volgens de regels die gelden op MA, naar de HK verplaatst.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 12:22

haha, nu kunnen we zien wie er allemaal in kunnen..
ik heb marleen net uitgelegd hoe ze bij hk moet komen en hoe ze zich moet aanmelden

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:10

Poeh, dat gaat niet meevallen om dit topic te zoeken op de huiskamer.
Maar goed we zullen zien, wie ons kan vinden.

Joyce vanmorgen hard zien werken op de manege
Maar ze bleef lachen...

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:59

haha ja het is inderdaad wel lastig te vinven in de huiskamer. maar je kunt het op zich ook makkelijk vinden als je linksboven in je scherm, bekijk je eigen berichten aanklikt...
daar staan dan de laatste forums waar je wat hebt geschreven.

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:25

He dat is een goede tip, die ga ik onthouden.
Hoe is het met de examen dames of hebben we alleen Marieke hier die voor het examen zit.
Veel succes met leren.

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:31

Jaja, ik kan het ook gewoon vinden en ik kan er ook gewoon in. Van de mensen die hier in dit topic reageren is volgens mij alleen Marieke de pineut om examens te doen.
Vandaag weer lekker gereden en geholpen voor de carroussel van morgen. En morgenochtend vroeg ben ik weer van de partij. Totdat het afgelopen is.

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 19:48

O dan zie ik je morgenvroeg wel.
Ik probeer er ook op tijd te zijn.

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:30

Ik heb ook examens ,

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:30

Heey ik kan wel posten ? haha , ik dacht dat ik dat niet kon , Njáá raar hoor..

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:56

Amarie schreef:
He dat is een goede tip, die ga ik onthouden.
Hoe is het met de examen dames of hebben we alleen Marieke hier die voor het examen zit.
Veel succes met leren.

Aaaah dat vind ik nou lief dat er nog aan me gedacht wordt!
Tja hoe het gaat.. Ik kan eigenlijk niet meer zakken, maar wil gewoon nog wel een beetje goede punten halen, dus toch een hoop stress hier. Baal er ook echt heeeeeel erg van dat ik morgen niet heel de dag gewoon mee kan helpen enzo. Maarja nog 4 en dan ben ik er vanaf en dan ga ik even een feestje bouwen De 3 examens die ik gehad hebben gingen wel goed geloof ik. Vond het zelf wat tegenvallen maar ach, heb ze in elk geval gehaald. Heb alleen echt totaal geen zin meer en het is zoveel vermoeiender dan ik dacht

Maarja ik ga nog ff blokken en dan hoooopelijk toch eventjes tot morgen! Ga m'n best doen om tóch eventjes langs te komen, alleen helaas gaat dat niet om half 9 's morgens al lukken. Succes met vroeg opstaan en alles allemaal Ik hoop echt dat het goed gaat!

Ohja ik schrok trouwens vanmorgen wel even van Generaals oogje, want die zag er weer een stuk slechter uit. Heb het toen met warm water en watjes schoongemaakt, daarna was het wel beter, dus ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet ..

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 21:24

haha jaa en morgen om half 6 ben ik weer van de party om ff op te strooien..
goed voor de vetverbranding he dat uitmesten (en op die ene blaar na is alles goed gegaan)

Ik ben morgen ook groom rond half 7 en dan ga ik smiddags met mijn moeder even naar de braderie in helvoirt, kijken of daar wat te beleven valt..

EN EN het zou droog blijven morgen

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 18:38

Changement heeft het goed gedaan, ze zijn derde geworden. Heb de ochtend geschreven, was er leuk moet ik zeggen heb alle groepen dus goed kunnen bekijken, werd best goed gereden en Changement heeft het keurig gedaan.

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:23

Jaja, ik ben ook weer net thuis van een lange manegedag. Het Changement heeft het inderdaad goed gedaan. In de A poule reden ook wel wat spectaculaire groepen mee, maar ik ben niet meer gebleven voor de prijsuitreiking, want ik was echt op.

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 19:41

Nou dat op zijn kan ik me voorstellen, ook ik heb het helemaal gehad. Heb net lekker een uurtje liggen badderen, heerlijk. Ik kan er weer eventjes tegen en dan lekker pitten

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:47

Jammer dat ik maar zo weinig gezien heb enzo, maar echt super gaaf dat het zo goed ging bij Changement! Zijn er eigenlijk ook foto's gemaakt?

Even geheel offtopic maar dat mag in HK he? Een uur badderen, voel je je dan niet compleeeet verschrompelt? Ik hou het nog niet eens 20 minuten vol geloof ik

Maar goed, ga mijn bedje opzoeken en nog even 4 dagen knallen (ahum )

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 23:12

er zijn heel veel foto's gemaakt dus hopelijk krijgen we 1 paar foto's wel ooit te zien..
en stond zelf om half 8 al een cameraman (die had volgens mij wim geregeld, naja die liep in elk geval vaak met wim mee)

Anne-marie, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor commentaar erop stond (als je dat nog weet)

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:13

ik ben ook wel benieuwd wat voor commentaar ze gekregen hebben.
ik vond inderdaad wel dat er in de a-poule indrukwekkende groepen bijzaten. met een hoop mooie figuren...
ik zag ook wel figuren die ik herkende (als ex-carousseler)...
welke groep heeft er eigenlijk gewonnnen weet iemand dat?

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 13:55

ik ben ook niet gebleven tot de prijsuitreiking dus ik weet het ook niet.. En echt leuke figuren ja..

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:09

Er stond niet zo heel veel commentaar bij.
De jury waar ik bij zat te schrijven lette er vooral op dat alle paarden in de juiste gang zaten (dus geen paarden in de galop terwijl er gedraafd moest worden en anders om).
Helaas kwam dit bij changement wel een paar keer voor recht voor onze neus natuurlijk .....
En op een mooie verdeling van de bak (dat hadden ze heel goed) en tot overmaat van ramp gingen er twee niet goed langs elkaar heen, natuurlijk ook weer voor onze neus.
Verder hebben ze best netjes gedaan, anders zouden ze ook geen derde geworden zijn.
Er stond op de sport pagina van de Brabants DB een foto van een carrousel groep in actie tijdens de kampioenschappen, met een klein stukje tekst over dat Changement uit Vught derde geworden was in de B poule.

De foto's en de film zullen binnenkort op de manege wel te zien zijn.

En een uur badderen dat kan ik wel volhouden hoor, inderdaad wel een verschrompeld velletjes maar goed je kunt niet alles hebben.
Leggen geurtje in het water en een boekje erbij en laat Marietje maar dobberen....

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 23:20

Haha ok, nouja liever jij dan ik!

Ben heel benieuwd naar de foto's en film, maar al het studeren heeft toch z'n vruchten afgeworpen. Heb al 4 van de 7 gehaald en kan dus bijna officieel niet meer zakken, dat voelt echt goed! Net oefenexamen wiskunde gemaakt en had gewoon een 7,8 Voel me echt blij nu en dat maakt het weer een beetje goed dat ik er niet bij kon zijn zondag!
Wel zonde dat er een aantal dingen recht voor jullie neus fout gingen, dat zul je ook altijd zien. Heb het stukje in de krant trouwens nog niet gezien, wel van gehoord al ja. Zal morgenochtend eens even kijken.

Nu ga ik maar lekker mijn bedje opzoeken en morgen weer knallen

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:22

Nou Miek, komt helemaal goed met jou. En aanstaande zaterdag gaan we gewoon lekker lang op de manege hangen.
Wel balen dat die dingen dan net voor de neus van de jury gebeuren inderdaad maar denk wel dat het erg snel zou gaan als het Changement nu alweer gpromoveerd was. Ze zitten ook pas net in de B poule. Ik vond wel dat ze netjes gereden hadden.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:40

jaa ze hadden heel netjes gereden..
en 1 keer ging het fout ja (met de verschuivende voltes geloof ik?)
en dat galop ook (waar ze moesten draven) dus dat hadden ze ook goed gezien ja..

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:47

Ja misschien is het wel goed dat ze niet eerste of tweede geworden zijn, het niveau in de A-poule was dit jaar best hoog. Alhoewel met deze proef zouden ze zeker ook daar geen laatste geworden zijn.

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 10:25

Ik heb gelukkig de carroussel ook nog kunnen zien. Alleen dan wel de generale repetitie op vrijdag. Zag er erg leuk uit. Ik zou echt finaal tegen iedereen opbotsen denk ik. Al die figuren die je moet onthouden. En dan tussen al die krioelende paarden ook nog helder weten waar je heen moet hobbelen