Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naimz schreef:Bij ons verkopen ze wel bodywarmers (die ik op die foto's draag).. Alleen niemand koopt ze.. Ik vind ze ook lelijk hoor, hehe
superhaffies schreef:ja, maar bij ons hebben we veel jonge vrijwilligers ( nouja, jong, die nog op school zitten) ik heb 4 jaar geluk gehad dat ik elke woensdag middagvrij had. en toen liep ik altijd naast de zelfde jonge. het ging steeds beter. tot het 5de jaar. toen had ik niet meer vrij op woensdag middag en nu gaat het niet meer goed. hij stuurt nu niet meer..
Shadow0 schreef:We proberen de ruiters zoveel mogelijk op vaste paarden te laten rijden, en de begeleiders ook zoveel mogelijk bij vaste ruiters te laten lopen. Dus eigenlijk wel ja.
Citaat:Ik heb nu (helaas helaas) een pony....
Hilli schreef:Naimz schreef:Bij ons verkopen ze wel bodywarmers (die ik op die foto's draag).. Alleen niemand koopt ze.. Ik vind ze ook lelijk hoor, hehe
Nog los van de maat van die dingen! Ik weet niet of het nog steeds dezelfde bodywarmers zijn als met de opening? Normaal heb ik een M of L (van jas), maar ik verzoop nog in een S... Dan ga ik echt geen bodywarmer kopen..
trutje schreef:Weet iemand iets over Arnoesch. Ze staat bij manege 't Hoefijzer in Zwolle.
bakkie schreef:ik heb een vraagje voor iedereen die op een gehandicapten manege helpt.....
een paar jaar geleden heeft een vriendin van me haar roodbonte tinkertje weggedaan, er is tegen haar gezegd dat ze naar een manege voor gehandicapten zou gaan.....
nou vraag ik me af op welke manege's er een roodbonte tinkermerrie staat en hoe deze heet....
ik vraag me toch wel af of ze daar uberhaupt wel belandt is en zo ja hoe het met haar gaat of ging??
denk je dat je haar kent please pb me aub!!
horseylove schreef:Madurodam manege in den haag bij manege de wildhoef heb ik een paar jaar daar geholpen en gereden!
Zeer naar me zin gehad
Naimz schreef:@ IsSsatjuh: Leuk dat er bij jullie toch nog wel een verstandelijk gehandicapt iemand rijd..Persoonlijk vind ik 13 niet echt heel jong hoor.. Ik was 11 toen ik hier begon met helpen nl..
IkhouvanChey schreef:Bij ons op de Leeuwardermanege hebben ze ook gehandicapte lessen ik heb er wel een paar keer bij gekeken, maar ik help zelf niet mee. Het is best mooi om te zien dat zulke mensen ook kunnen paardrijden.
IkhouvanChey schreef:Jammer genoeg is het betrouwbaarste manegepaard waar de meeste gehandicapten waarschijnlijk het meest plezier van hebben gehad met pensioen
IkhouvanChey schreef:Gelukkig wel, maar ook zeer eigenwijze zoals de Fjord "Jumbo".Verder zijn er natuurlijk nog veel meer betrouwbare paarden.