Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:die je aan kelsey hebt gegeven heb ik niet,, maar ze heeft ze elke keer als schermafbeelding bij msn.., dus dan zie ik dat,,
heb jij de foto's voor dat boek gemaakt die in de kantine ligt,, over alle paarden van de manege??
Ja samen met mijn vriendin heb ik dat boek + alle foto's die erin zitten gemaakt

xxJuStMixx schreef:haha ja!,, hoe hebben jullie dat opgezocht??
maar het was wel leuk om te doen! We hadden op een gegeven moment een goede site gevonden en google heeft ons ook veel geholpen. En een vriendin van mij heeft ook geholpen door bij haar op school een paar betekenissen in oude latijnse boeken enzo op te zoeken. Binnenkort zullen we het boek weer een update geven. Sherra en Aladar moeten er nog in en de lijst betekenissen is geloof ik ook niet helemaal compleet.
_Roosmarijn_ schreef:xxJuStMixx schreef:haha ja!,, hoe hebben jullie dat opgezocht??
Nou dat was een heel gedoe kan ik je wel zeggenmaar het was wel leuk om te doen! We hadden op een gegeven moment een goede site gevonden en google heeft ons ook veel geholpen. En een vriendin van mij heeft ook geholpen door bij haar op school een paar betekenissen in oude latijnse boeken enzo op te zoeken. Binnenkort zullen we het boek weer een update geven. Sherra en Aladar moeten er nog in en de lijst betekenissen is geloof ik ook niet helemaal compleet.
![]()
Leuk om te horen dat jullie het boek leuk vinden!
AnnemiekvM schreef:Nee, ik ook niet. Kijk liever rechtstreeks naar Tom hihi.
Ik heb net 2 zakken wortels gehaald. 1 zak voor Tommie en 1 zak voor de manegepaarden. Zullen ze wel weer leuk vinden!!

Maar het was wel leuk om te doen, je komt veel over de paarden te weten doordat je opzoek gaat naar info.

AnnemiekvM schreef:Morgen komt de smid weer en dan gaan we kijken of hij weer met normaal beslag goed kan lopen. Daarna komt de dierenarts weer en kijken we verder. Hopelijk duurt het niet meer zo lang.
En Arwin heeft zeker een paar wortels gehad. Ik had een zak van 25kg en die was binnen een minuut of 5 op hihi.
Paardenfan52 schreef:ik heb ook op manege nieuwe hagen nauwe gereden
toen ik daar kwam lessen moest ik op ipsalon
en heb gereden op lamorka en arwin heb ik toen ook op gereden en wesly haflinger maar die is erniet meer die is dood en nog een paar