en vandaag op jascha gereden.. ook wel leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

odi en muppje
en Jascha
er nog zijn .. en Madeus en Dunga ook?
) Pebbels Sepp Taisa en nog veel meer.. zijn die er nog??
chica, pebbels en sepp ook, de rest zegt mij niet zoveel maar misschien Meliaforever wel
perdo .. bedoel je peredo of is dit voor mijn tijd ?? ik rij er 6 jaartjes dus ehm peredo is 3 jaar terug verkocht net als fursela
(mis dr) madeus is verkocht aan bram..
die staat lekker bij marjolein dr shetties 
smurffie schreef:dan moet jij ook levi nog wel gekent hebben .. en botham .. ehm misty ook ??!!??!! verder fanny natuurlijk en pablo .. maestro..pitou.. niet zo lang geleden is ook furtuna weg gegaan .. verder zou ik het zo even niet weten
haar beentjes hielen het niet meer
.. eusje is helemaal vrolijk nu hij bij bram staat
lekker in de wei
fanny heb ik nog een xtje op gestapt .. niet gereden
dat zou pas zillig zijn
bijna alle paarden die er 4 jaar terug stonden zijn weg .. ik zou niet eens kunne opnoemen wie er toen waren .. dunga niels jascha spirit balou pino gipsy mantos zaida kondor (heeft me vandaag gebeten
) verder zou ik niet eens komen
verder is alles nieuw
ze zijn wel lief hoor .. maar ik mis onze oude paardjes wel
die wilde nog wel eens leer bokken en stilstaan (ja ik was helemaal gek van furtje en peredo
) maar zodra debbie weg was is er heel veel veranderd .. ik denk niet dat je nog veel paarden zou herkennen als je er nu nog een keer zou komen
al die pony's zijn nieuw .. en veel paarden ook .. kijk eens op www.manegedepoelruiters.nl daar staan bij paarden online alle paarden die er nu staan .. misschien we een keer leuk
Pebbles denk ook .. Royal, Chica taisa, Sepp?
mel is oud maar is altijd van hans geweest .. mel zeker niet !!
.. smurffie schreef:mar .. niet zo eigewijs .. mijn paardje was al weg toen mellie kwam .. anders word ik gek :|
melie staat er al best lang horr..
ik heb ook altijd les van deb gehad
was altijd geweldig en dan mocht ik wel altijd op fursel .. dat was anders toen ivon kwam;(:( 
ik heb wel mn snelste proef ooit gereden
ik wil iedereen die heeft mee gereden een compliment geven .. omwijs netjes!! en mar .. onwijs bedankt voor het filmen (L) echt onwijs lieff enne .. volgende keer .. kunnen jullie mij mn F6 zie rijden
eindelijk in een vroeg groep
*hobbel hobbel* F9b, 29 dec ..