heb je zelf ook bij moleneind gereden?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EL4a1990 schreef:ja heb er wel gereden best lang Azot is tog zoown zwarte die niet bij de gewone paarden staat... ?heb er ong. 7 jaar gereden
EL4a1990 schreef:Ik rijd er nu niet meer ben na mijn stage in oisterwijk daar op een klein bedrijfje blijven hangen met 14 friezen. heb geen eigenpaard jammer genoeg. Ik heb toen ik er nog reed wel van azot gehoord ziet die eruit als een tuiger? en loopt hij raar met zijn achterbenen ? haha of is da weer een andere ?
EL4a1990 schreef:uhm... een half jaar maar mijn vriendin die kenden die naam niet dus het zal wel een ander paard geweest zijn
litteltje schreef:Hée ik heb wel eens wedstrijd in manege moleneind![]()
Laatst was daar selectie, ik zou daar gereden hebben als me pony niet kreupel stond, maar was wel wezen kijken
Jennnnn schreef:Lous; Tessy bedoel je?Ik vind het echt leuk voor d'r dat ze 'm gaat kopen!!
Annette; ik had je vandaag zien rijden vanuit de kantinehaha.. heb vandaag zelf Union gereden.. was wel moe daarna..
maar hij liep wel lekker.. en sommige stukjes.. echt HEAVEN!!!
haha
Jennnnn schreef:Lous; Tessy bedoel je?Ik vind het echt leuk voor d'r dat ze 'm gaat kopen!!
Annette; ik had je vandaag zien rijden vanuit de kantinehaha.. heb vandaag zelf Union gereden.. was wel moe daarna..
maar hij liep wel lekker.. en sommige stukjes.. echt HEAVEN!!!
haha
Jennnnn schreef:Euhm.. Union is die zwarte heeeelemaal achteraan in de gang
Ik stuur wel een foto op msn
Annettee schreef:Jennnnn schreef:Euhm.. Union is die zwarte heeeelemaal achteraan in de gang
Ik stuur wel een foto op msn
kee
maar rijd die Tessy ook op moleneind ofzo?