Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:14

Kun jij je nek breken als het niet wil

Maar ik zal het onthouden. Aankomend schooljaar schijnt druk te worden en jij kan wel met Otje overweg toch
(je bent buiten mij, mijn zusje en mijn trainer de enige die er op heeft gezeten sinds hij van mij is )

Merrie wil ik je niet aandoen, dat is zo'n apart geval.

Maar wsl krijg je straks zat paarden aangeboden op de manege Zo gaat dat meestal.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:19

Over hoog springen gesproken(ben boktnaam even kwijt ) Bedoel je zoiets

Afbeelding

Afbeelding

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 22:32

Dat zou mooi uitkomen als je 'm koopt haha, krijgt ie tenminste nog een mooi leven..

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 23:34

Ja Devlin stond toen nota bene in dat krantje wat in de kantine lag, dat gratis krantje. Ik had ook begrepen dat die anderen naar de slacht gingen. Hoe dat dan feitelijk in elkaar zit weet ik ook niet...

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 00:26

Vreemd...

Carina, je mag altijd aankloppen hoor, na de vakantie ben ik nog in de buurt ook Stage in de doggershoek. Wat aanbiedingen op de manege betreft zal het wel meevallen aangezien ik er als Flair weg is waarschijnlijk niet meer zal komen. Ben dr nu al heel weinig, kijk alleen af en toe ff of Flair niet verslechterd en geen plekjes heeft.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:51

Ik zal het in gedachten houden Flair

Doggershoek is zeker dichtbij Lijkt me leuk om daar stage te lopen

Als iemand wat weet over die pony dan hoor ik het wel

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 12:16

Volgens mij is Brooklyn niet echt gek ofzo, dat ie je er af gooit. Want Soraya en dat andere meisje dat erop rijd Yara geloof ik, die kunnen er ook op. Ze rijden wel met hulpteugels enzo maarja.
Vind het ook een beetje raar, tijdgebrek maar wel tijd genoeg om een haflinger of fjord te verzorgen..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 12:28

Eraf gooien ben ik niet zo bang voor Dan moeten ze wel met een hele trukendoos aankomen Ik neem niet zo snel afscheid gelukkig...

Maar het moet wel voor elkaar te krijgen zijn om zo'n beestje weer een fijne pony te maken voor een kind. En dan moet zo'n dier toch echt wel door de hals te krijgen zijn zonder hulpteugels...

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 13:02

Hmm ja met de kids die hem nu rijden zal hij zeker niet verbetert worden. No offence hoor, het zijn leuke meiden maar het rijden hebben ze toch nog niet onder de knie.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 13:15

Ik heb er ook 1 keertje op gereden.. nou ja gestapt haha, maar er rijden heel veel kinderen op, vriendinnen van haar enzo..

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 13:16

Hmm type Beau dus Daar zit zo ook ongeveer alles op behalve een echt goede ruiter.

Onder begeleiding zou jij het wel redden om een privepaardje goed te rijden, alleen zou je het ook nog niet redden. Dat ligt niet aan jou, maar ik heb gemerkt dat je de laatste tijd niet erg verfijnd les hebt gehad.

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 13:30

Over les hebben gesproken.. Wie gaat er nu les geven op zaterdag? Want volgende week is toch de laatste keer dat kim les geeft op zaterdag?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 13:31

Dat is meestal het probleem Flair...De kwaliteit van de meeste lessen is gewoon te laag. Is niet alleen hier een probleem, maar in het hele land.
ik merk zelf ook dat ik ontzettend veel bijgeleerd heb de afgelopen maanden bij Marco op stal. Wordt daar gewoon veel beter begeleid dan bij Hans. Heb me altijd wel gered, maar het gaat nu gewoon allemaal makkelijker.

Wel fijn voor zo'n pony dat jan en alleman erop zit te trekken...(zo ziet het er op de foto's op marktplaats wel uit iig )

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 13:34

Tja in een manegeles gaat het zowiezo moeilijk. Ik vind het ook heel lastig om mijn aandacht te verdelen over zoveel mensen, in het algemeen kan je hoogstens wat figuren, overgangen en oefeningen laten rijden. Helaas is bij de meeste manegeruiters individuele aandacht juist nodig.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 13:36

Groepslessen geven is ook heel moeilijk, zeker als je ook nog eens te maken hebt met wat minder fijn te rijden pony's...

Maar ook de lessen met privépaarden zijn vaak van zeer slecht niveau Iedere idioot kan tegenwoordig ook de Orun halen (behalve ik, want durf geen vreemden met Otje te laten springen en heb nog geen paard te leen gevonden voor de cursus...)
En er zijn er ook zat die zonder opleiding les staan te geven

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 13:43

De lessen zijn ook vaak heel vol enzo...

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 14:04

Tja en er zouden gewoon meer pony's moeten zijn en dan uitgezocht op gevorderde en beginnerspony's zodat de gevorderde ruiters wel pony's te rijden hebben die wat kunnen en die minder verpest zijn.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 16:28

helloo allemaal...

Ik sta ook bij Bruin met mijn paard: Luc!! En Neeltje is mijn bijrijdster....die komt hier vaker op bokt dan ik hahaa....
Ik heb nooit op de manege paarden enzo gereden....dus kan daar geen zinnig woord over zeggen !! ik ben ooit begonnen bij Noot vandaar. Maar ben blij dat ik Luc heb alweer 6 jaartjes!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 16:56

Met tussenpauze

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:20

hey Beatrijs hoe is het met Luc nu, hahaha
flair: in de groepslessen leer je wel wat minder ja, maar er zijn niet zoveel paarden waar je zomaar op mag rijden enzo!! als dat zou kunnen haha, in de les leer je dingen gewoon langzamer Ik ben wel benieuwd wie er nu op zaterdag gaat lesgeven, ik hoop wel een goede.. maar ik zou niet weten wie.. misschien Wendy van Jacoba, die gaf ook een keer les..

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:23

Je mag soms op Hasten rijden toch .

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 18:25

Ik denk niet dat Wendy het gaat doen, ze heeft al 2 banen. Ik weet ook niet wie het gaat overnemen, waarschijnlijk weten ze dat zelf nog niet eens Toen ik ermee ging stoppen, wat ze al maanden van te voren wisten hadden ze ook tot op het laatste moment nog niemand tot Renske zich aanbood.

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:28

debby:Ja haha, maar da's niet met begeleiding en jij op Pamela nu !! Ik heb wel een half jaar bij Noorderlicht op een pony gereden Omar, die is van een vriendin van mij heb ik wel veel van geleerd, aan de teugel rijden enzo.. daar zijn we in de lessen nu pas mee begonnen..
flair: misschien inge dan? of mvr. leijsen..

debby_pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:29

Denk het niet. Inge geeft al de hele week les. En mevr Leijsen zaterdag- en zondagochtend.. Zou niet weten wie anders eigenlijk..
Laatst bijgewerkt door debby_pam op 24-07-05 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 18:30

Nou mvr. Leijsen zaterdagmiddag nog.. kan toch??