manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:56

Tjsa ik vreeees dat er echt NIETS anders opzit (ghehe kheb toch al zown koopdrang de laatste tijd!)...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 17:00

ja bar shoppen! je moet wel in het paars..
enne cis als wij nou ff vragen wat voor kleur dekjes de paarden hebben op t reelaer, kopen wij ook ff van die kleur kleren (haha het regenboog paardoes team op reelaer!) Haha!
en bar: wij hebben t ook egt druk op school.. Boos! bluh, maarja tis nog maar even... Huilen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:12

Tjsa anders kan ik wel dekjes meenemen... maar ik neem aan dat ze daar wel allemaal speciale dekjes hebben... kd8 dat thirz iets zei van groen ofzow?

Tjsa ik heb nog in de aanbieding:
-Goud
-Groen
-Wit/beige bontachtig
-Ruitjes... groen, bordeaux enneuh beetje zandkleurig...

euhm ja ik heb er wel veel meer maar daar staat shaar dr naam op!

Maar we kunnen iig allemaal in een bepaalde kleur Tong uitsteken!

Ik ga ook in het roze... want kheb roze sokken en veel roze dingen en 2 roze dekjes... dus t word een combi van roze en paars denk ik!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 19:28

hahaha we gaan gewoon met allemaal dekjes met shaar der naam op pad.. Tong uitsteken xie ons al rijden
wel rot dat je zoveel moet werken, kan je een hele tijd nie naar pdoes! waar werk je eigenlijk (tja loop een beetje achter Bloos )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 09:12

Euhm ik werk in een ijssalon in Middelburg, A Domani genaamd (betekent tot morgen!)....
Tsja ik moet strax al weer beginnen... tzal wel erg druk worden met dit weer!

Kusjes Barbara

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 19:59

oja die roze sokken! Die gingen we allemaal kopen toch? Dat zou wel cool zijn dan matchen we haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:10

Euhm ja zou wel leuk zijn als we die allemaal hebben... maar dan moeten jullie ze nog even kopen!

Kweeniej waar ze ze nog meer verkopen... die van mij komen van sinke, uit serooskerke...

Vandaag waren mn nichtjes hierzo (uit brabant)... lizzy op shaar en joy op joy... wel grappig, naamgenootjes Tong uitsteken enn ik op mijn ijzeren ros ernaast! Lekker naar het bos geweest, alles ging goed! Het was echt super warm (ben zelfs beetje rood nu...)!

Kheb echt zin in de zomer!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:24

jaaa ik ook! Ik hoop dat het supermooi weer is niet dat we de hele week in de regen rijden! Ik zit nu op school maar dr is niks aan. Ik ben net ff wezen kijken bij de Lidl want ze hadden een aanbieding van paardrijspul. Nou dat is dus helemaal niks he! Verschrikkelijk. Dus maar niet gekocht.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:34

Ja kzag dat ze ook anti-klit spul hadden... dat wil k eigenlijk wel hebben... maar voor de rest, volgens mij is t echt troep ja!
Kheb net lekker op shaar gereden, ze was weer een beetje aan t klieren en wilde niet voor mn been opzij, totdat ze een mep op dr dikke kont had gehad, toen kon t opeens wel Lachen jaja!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 20:16

ja was idd troep bij de lidl (mn ma zei t al!)
enne ik hoop dat t een beetje lekkr weer is op t reelaer (ook nie te warm, dan heb ik geen zin meer om in mn paardrijbroek op een paard te gaan zitten, dan wil ik alleen maar naar t strand! Haha! ) gwoon geen regen en zo~nu en dan een lekkr zonnetje!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 17:03

Heey allemaal...
Thirz had nog een verzoekje voor foto's van Joy, dus hier komen ze!

Beetje uit een verkeerde hoek genomen:
Afbeelding

Joy met mn nichtje Joy (ja naamgenootjes) erop afgelopen zondag:
Afbeelding

Mn nichtje lizzy op Sharon en Joy op Joy:
Afbeelding

Shaar & lizz:
Afbeelding

Joy op Joy:
Afbeelding

Nou euhm dat was t weer!

Kusjes Bar

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 20:33

Joy is trouwens echt GEEN fotogeniek paard... kheb nog geeneen foto van dr met dr oortjes naar voren....

Misschien als jij er bent cis... we zullen zien! Haha neem iig fototoestel mee!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 15:53

enne worteltjes en appeltjes helpen niet? bij bravour help dat altijd wel "Vourtje!, PONY" en dan een appeltje omhoog houden! Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 10:22

Tsja dat heb ik nog niet echt geprobeert... en die had ik ook niet zo 1,2,3 bij de hand, maar misschien wel een idee voor de volgende keer!

Heej Thirz mag je nu nog steeds niet hier posten? Ik zou echt een klacht indienen!

Enneuh ik ben of aanstaande zaterdag of de week erna zaterdag vrij, dus dan kan ik eindelijk weer een keer langskomen!

Ik heb deze week toetsweek en het leren gaat echt belabbert.... mijn cavia (van 9 jaar oud) is vorige week donderdag overleden... nu heb ik er nog maar 1 over....

Heej Cis heb je al wat nieuws over Lady? Ik ben echt benieuwd!

Nou kga nu weer lekker leren :S! Bleeeeh! Het is veel te mooi weer, vanmiddag ga ik lekker op Shaartje crossen Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:39

Heej, ik kan ook eindelijk posten in HK hoor..t kostte wel wat moeite, ik had de hoop bijna opgegeven! Clown
Maar dit wilde ik dus even laten weten, verder heb ik eigenlijk geen interessante info te vermelden. Owja, dat de haflingershow me erg gaaf lijkt! Ben benieuwd wat we kunnen verwachten. Zullen wij met Luna gaan? => Hoe moet een 3-jarige niet lopen.... Tong uitsteken

Nou, ik ga maar weer snel verder met al mn verslagen...over 2 weken moet alles af zijn en dan mn scriptie nog...aaah! Zal blij zijn als alles achter de rug is, ik een leuke baan heb gevonden (met een goed salaris, haha!) en dan kan ik met een gerust hart naar t Reelaer!
Wanneer gaan we voor onze bonte avond-act oefenen?
Party!!
Enne, we moeten dus ook nog een keer om onze sokken...leuk leuk!
Laatst bijgewerkt door Thirz op 13-04-05 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:40

Welke haflingershow? Ik heb iets gemist geloof ik!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:41

Uhm, als t goed is krijg je zo snel mogelijk een mail van Cis met info!! Het is zaterdagavond op stal Groot Prooijers (of hoe je t ook schrijft!) en met haflingers dus! Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:50

Ja dat had ik gelezen, om 8 uur s avonds, met 2 haflingerhengsten.... gaan jullie erheen? Ik ga mee Tong uitsteken!

Kijken of er wat leuks voor shaar rondloopt (als vader *LOL*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 14:57

Jaa, tis ook de bedoeling dat je meegaat...kan je na de show gelijk ff regelen wanneer Shaar een afspraak heeft met de mooiste van de 2! Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 19:14

Thirz: hehe eindelijk op HK ! weet je al op wie je gaat begeleiden week 3 ?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:19

Maareuh misschien is t wel een id om met zn allen te verzamelen bij mijn huis en dan ff langs shaar en dan naar de manege (shaar staat langs de weg waar we door moeten...)

Misschien kan ik wel onze auto stelen Tong uitsteken gnagna

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 09:43

@ Bar: ik weet niet met hoeveel personen we gaan, dus weet ook nie of 1 auto genoeg is. Maar misschien kan ik mijn ouders dan ook nog lief aankijken! Moeten we maar ff zien hoeveel er mee willen. Jij bent er zaterdag niet? Of wel? Clown

@ Rebec: ik weet nog nie op wie ik ga begeleiden, wel weet ik dat in week 3 een aantal meiden van de stal zelf ook meegaan: Aniek, Marieke, Geke en Lianne. En ik weet ook dat Nick komt... Dus ja, weet dat Aniek Hera heel leuk vind en aangezien Nick Toscana geleasd heeft, vind ik ook dat hij de trektocht erop mag rijden. Dus ja, dan wordt het voor mij toch Indy ofzo. Wat ik ook prima vindt hoor. Of misschien is er een nieuw leuk paard voor mij.....of misschien mag ik Paola van Frouk lenen, dat zou helemaal toppie zijn!! Knipoog T wordt iig een leuke week, dat weet ik wel!
En t hangt er natuurlijk ook vanaf op wie Katie (mn medebegeleider) wil en gaat....we zien t allemaal wel: 1 grote verassing!! Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-05 10:57

thirz je bent geweldig! cis had me verteld dat ze wat leuks had voor zaterdag avond, maar ze wou nie zeggen wat.. en ik mocht t nie aan jou vragen want ik mocht t nie eerder weten dan de rest) maar nu lees ik t hier ineens Tong uitsteken hahaha k gloof dat je dat nog nie mocht zeggen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 11:15

als het goed is heeft iedereen een mail Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 12:05

Ik heb ook iedereen terug gemailt met een id:

We kunnen met zn allen hier gaan gourmetten (mn ouders zijn weg)... of iets anders gaan eten Tong uitsteken pannekoeken fzow... en dan kunnen we van hier uit naar groot prooyen toe...

Het probleem is wel dat mn ouders de auto mee hebben.... dus dat wordt fietsen of andere moeten een auto hebben....

Dan kunnen we ook nog ff shaar (en joy en de hele rest van de gang) een kusje gaan geven Lachen daar komen we toch langs!

Maar ik heb iedereen gemaild... maar de mail naar bianca kwam niet aan... dus kzal het wel horen!

p.s. ik denk/hoop dat ik er zaterdag wel ben! Als het zulk weer als nu is hoef ik niet te werken Lachen