Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:19

Nou John bij deze komen Dennis en ik ook,zo heb je weer wat te doen kan je je lijstje bijhouden Haha!
Oh en dan regel ik wel weer (net zoals bij Aniqeu Knipoog Tong uitsteken ),d
Omdat jij dit organiseert,want daar ben ik goed in in geld ophalen,heb voor Aniqeu haar cadeau ook al 0,00 euro,s opgehaald Clown

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:21

Zo mn schrijven gaat ook steeds minder op iets lijken,nog ff en ze denken dat ik tuurkey,tuurkey ben haha Tong uitsteken

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:34

Geeft niet hoor, we hebben nog geen turk op stal, we helpen wel met inburgeren!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:45

ik zag het Jet, is John langs geweest bij Warenko? z'n weefrekje was zomaar weg Knipoog

Tricky en Feithling zijn me ook een stel zeg *LOL* ik was aan het rijden een die eigenwijsjes bleven maar uitbreken uit de paddock.. Op een gegeven moment besloot Feithling om even lekker het weiland op te gaan, in volle galop het weiland in (in het donker!!) Doei, doei

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:49

Mafketels, vanmiddag heeft Zarah nog op Feitje gereden, lekker eigenwijs beestje!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 21:50

Ja, de weefrekkenboef is bij Warenko langsgeweest!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:35

Anique_Vaandrig schreef:
jetta voedt warenko niet goed op

Behalve stijgeren bijt Warenk ook. Toen Esther riep wat een poepie en m wilde aaien hapte hij zomaar naar haar Huilen Huilen Huilen
En Jet die ging dr paard toen nog niet opvoeden maar lachte toen heel hard Bloos! Bloos! Bloos!
ik ook trouwens Haha!
Laatst bijgewerkt door xMarieke op 15-12-04 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:35

Jetta schreef:
Ja, de weefrekkenboef is bij Warenko langsgeweest!
en niet alleen bij Warenko,

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:37

Kerstborrel

Tot nu toe:

John
Anuschka
Anique
Irene
Mirjam
Aad
Marieke
Eveliene
Natascha
Dennis

Mocht ik iemand vergeten zijn Pb me dan.

ZULLEN WE GEZAMELIJK EVEN KIJKEN NAAR EEN GESCHIKTE DATUM, WAT DACHTEN JULLIE VAN VRIJDAG AVOND 24 DECEMBER???.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 22:47

Marieke_ schreef:
Toen Esther riep wat een poepie en m een wilde aaien hapte hij zomaar naar haar Huilen Huilen Huilen

tja.. dat is ook een hele foute opmerking! *LOL*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:35

Ireentjuh schreef:
Tricky en Feithling zijn me ook een stel zeg *LOL* ik was aan het rijden een die eigenwijsjes bleven maar uitbreken uit de paddock.. Op een gegeven moment besloot Feithling om even lekker het weiland op te gaan, in volle galop het weiland in (in het donker!!) Doei, doei

Hahaha dat is een echte Feithling actie!

Er staat trouwens een bericht in het gastenboek van de eigenaresse van Jens, mijn 1e verzorgpony Haha!
Ze had me ook een mail gestuurd: "Je bent groot geworden. Ik zag je afgelopen weekend de paarden buiten zetten met John toen ik in de auto langsreed.
Jullie hebben een mooie website."

Uhm ja, toen ik Jens verzorgde was ik 12/13 jaar, dus dat is 13/14 jaar geleden Bloos Pff ik voel me ineens een beetje oud Schijnheilig *LOL*

Enneh Jet, ik denk dat Warenko het bokken van Ko heeft afgekeken.. zit hem vast in de naam Clown

Het is idd een stukje stiller geworden.. waar blijven die leuke roddels??

Hier komt er nog 1: morgen goed om je heen kijken, er hangen een paar mooie briefjes rondom de stal/kantine dus die moeten jullie maar aandachtig lezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 10:30

hahaha! ouwetje Tong uitsteken

ik denk dat ik al weet wat voor briefjes dat zijn en ik denk zomaar dat we ons daar maar heeeeeeel goed aan moeten houden!

of heb ik het mis? ik ga snel kijken!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:48

John, die datum weet ik nog niet 100% zeker of ik kan, maar je hoort nog van me!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:14

John, het is wel Kerstavond, hoor, die 24 ste december! Staat er dan ook een boompje in de kantine en is er sfeervolle Kerstmuziek?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:16

Ireentjuh schreef:
tja.. dat is ook een hele foute opmerking! *LOL*

Wie zegt er dan ook POEPIE tegen een bruin paard! Dat zeg je toch ook niet tegen een bruin mens?

Warenko heeft nou eenmaal een eigen karakter en doet de dingen zoals hij ze wil! Maar ik kan hele goede afspraken met hem maken, hoor! Wij zijn wel aan elkaar gewaagd!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:16

Ik zal mijn Bert & Ernie kerst-cd voor je opzoeken, en mijn Winnie the Pooh-kerstboompje neerzetten Haha!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:47

Ja, dat is gezellie en sfeerverhogend! Ik ben een fan van de B&E kerst-cd!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:30

Jetta schreef:
Ja, dat is gezellie en sfeerverhogend! Ik ben een fan van de B&E kerst-cd!

jaaaaaaaaa leuk Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:51

Shi t nou moet ik die cd nog gaan zoeken ook Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:31

haha! we houden je eraan hoor Haha! wat een rotweer zeg vanmiddag, heb nog net kunnen losgooien...

trouwens, nog een nieuwtje! er is een western testzadel binnengekomen vanmiddag voor renee!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 18:41

Nog een ander nieuwtje:

Had Ko even een kwartiertje gelongeerd en daarna gaan rijden.. ging best redelijk, Ko was goed voorwaarts en was net lekker bezig met de nageeflijkheid.
Warenko werd naast hem gelongeerd zonder longeerlijn, en wat nou de reden is van Ko's gebok.. zou het niet weten. Hij moet er maar gewoon tegen kunnen als een paard naast hem beetje gek doet Verward
Maar goed, Ko had dus weer een lekkere bui vandaag en heeft me eraf geflikkerd Boos! Boos! Boos!

He Jet, je hebt wel altijd 1e plaats he, met de showtjes van Ko Knipoog
Ga maar niet meer rijden als jij in de buurt bent

Ben daarna wel meteen opgestapt en nog een paar rondjes gestapt, maar de regen maakte het er niet prettiger op.. dus Ko "even" een half uur flink gelongeerd, lekker veel overgangen draf-galop en errug weinig stap tussendoor Schijnheilig Ik denk dat de galop aan de longe er nu wel goed inzit Tong uitsteken

Pfff k ut paard.. had net zo'n zin om te rijden Verdrietig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:28

Heb je je heel erg zeer gedaan anouska?

De uitslag van de huidtest van Lady is vandaag gekomen. Ze heeft mijt Boos! Huilen . Dus dat wordt alles ontsmetten (kleding, Lady, dekjes, zadel, hoofstel, borstels, halsters, zwepen, handschoenen, cap, dekens, bandages, alles ). Dus als jullie will helpen.......

Vandaag ging ik stappen en ik hoorde van Cherida (vriendin die Lady ook doet) dat ze een paar keer de lucht in was gevolgen en maar bleef rennen. Hmm..beloofde niet veel goeds Scheve mond . Was eigenlijk vrij braaf..Wel een paar keer weggesprongen...en nek erop gezet + knorren..maar voor de rest was ze heel lief hoor Lovers
Laatst bijgewerkt door elady op 16-12-04 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:31

Oh stoute Ko. Hmmm moet hij idd maar gewoon leren dat een paard naast m raar kan doen en hij normaal moet blijven doen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:39

Je hebt toch niets Binar??

Ben ik toch te vroeg naar huis gegaan vandaag Haha! nee geintje

haha ik zie dat ik iedereen nu bij zijn boktnaam begin te noemen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 19:52

haha! ja erg he mir Tong uitsteken ik kwam vanmiddag ineens een loslopend paard tegen en iemand die ergens aan de rand van de bak zat uit te rusten Haha! heb het paard maar weer teruggegeven Haha!

jeetje elady, das ook wat zeg, je kan me altijd pben voor hulp he!