Oh en dan regel ik wel weer (net zoals bij Aniqeu
),dOmdat jij dit organiseert,want daar ben ik goed in in geld ophalen,heb voor Aniqeu haar cadeau ook al 0,00 euro,s opgehaald
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik was aan het rijden een die eigenwijsjes bleven maar uitbreken uit de paddock.. Op een gegeven moment besloot Feithling om even lekker het weiland op te gaan, in volle galop het weiland in (in het donker!!)
Anique_Vaandrig schreef:jetta voedt warenko niet goed op
Ireentjuh schreef:Tricky en Feithling zijn me ook een stel zegik was aan het rijden een die eigenwijsjes bleven maar uitbreken uit de paddock.. Op een gegeven moment besloot Feithling om even lekker het weiland op te gaan, in volle galop het weiland in (in het donker!!)
Pff ik voel me ineens een beetje oud
Ireentjuh schreef:tja.. dat is ook een hele foute opmerking!
Ik denk dat de galop aan de longe er nu wel goed inzit
. Dus dat wordt alles ontsmetten (kleding, Lady, dekjes, zadel, hoofstel, borstels, halsters, zwepen, handschoenen, cap, dekens, bandages, alles ). Dus als jullie will helpen.......
. Was eigenlijk vrij braaf..Wel een paar keer weggesprongen...en nek erop gezet + knorren..maar voor de rest was ze heel lief hoor