Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mysecrets

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 09:47

Anita ik was je vergeten een smsje te sturen haha, het is zo chaotisch allemaal!!! Maar goed dan kunnen we wel lekker samen de bos in!!!!!

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 14:17

Ah geeft niet hoor, kan me voorstellen dat je nu ergens anders met je hoofd zit :o

Dat staat vast ha ha

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-12 22:34

Leuk dat je bij ons op stal komt, Laura!
Er is vandaag ook een superleuke IJsco gearriveerd, echt een knapperd! En vrij groot, dacht eerst dat het een tinker was, haha!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:22

Hoe is het dit jaar eigenlijk met de gladheid? Kan me herinneren dat ik elvis dr liever niet uit wou halen vorig jaar omdat het zo glad was en hij echt aan het klunsen was hahaha

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 09:55

Gooien ze geen mest meer op de paden?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 10:13

Nou dat ik er was hadden ze t wel gedaan maar dat was niet genoeg voor elvis. Nou kan ievrij lomp zijn dus misschien ligt het wel aan hem

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:27

Remark: tot nu toe heb ik 1x op een ochtend met een angst naar de bak gewaggeld met paard. De rest van de tijd gaat het goed. Of ik kom zo vroeg dat ik door verse sneeuw kan dat nog niet is plat gelopen/gereden of het is niet glas en in een zeldzaam geval ben ik zo laat dat er al gestrooid is (rond 10/11 uur gebeurt dat volgens mij).

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 16:46

hmm oke! dan zal het wel verbeterd zijn!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 17:18

trouwens nog even een vraagje voor de "elvis kenners", is hij nog steeds te dik of is ie intussen al wat afgevallen?

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 21:28

Volgens mij ziet Elvis er gewoon prima uit. Maar nog steeds even ondeugend ;)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 21:39

Hebben jullie stalmatten in de uitloop? Ik wil die namelijk wel, maar waar zijn die dingen te koop?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 22:44

Ooh dat is mooi! janneke heeft btw ook matten in de uitloop, misschien dat je dat via wennekers wel kan aanvragen?

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-12 23:51

Laurabyoux schreef:
Hebben jullie stalmatten in de uitloop? Ik wil die namelijk wel, maar waar zijn die dingen te koop?

Koop wel goede matten en geen speeltuinrotzooi, die verpulveren onder de paardenhoeven.
Kijk even op bosrubber.nl daar kan je ze nieuw kopen (is helaas niet goedkoop) maar dan kan je ook gelijk zien welke matten je nodig hebt als je ze tweedehands wil aanschaffen.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 01:06

Top! Ik was idd van plan om goede nieuwe aan te schaffen,
Zo iets doe je maar 1x toch. Vraag me alleen af hoeveel m2 ik nodig heb...

Wel bedankt voor je tip trouwens. Heb jij ook matten?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 01:32

Mendi schreef:
Volgens mij ziet Elvis er gewoon prima uit. Maar nog steeds even ondeugend ;)

:j Niks laat 'ie heel. Zelfs de dingen die ik ophang in Fuego zijn stal niet. Dus dat doen we maar niet meer... :+ En hij is best "in your face" altijd... }>

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 01:38

Elvis was ooit ook de buurman van Eclipse en ik denk dat Clip Elvis nog steeds heel dankbaar is... Ik had hem nl een luchzuigband om gedaan en die vond ik tot een paar keer toe op de grond in zijn stal, ik snapte er helemaal niets van... Tot ik een x op een moment kwam dat ik zag dat Eclipse zo dichtbij Elvis ging staan als mogelijk was, Elvis het riempje van de luchtzuigband met zijn gtanden beet pakte en Eclipse zo van zijn luchtzuigband verlost werd :D . Dat is de laatste x geweest dat Eclipse een luchtzuigband om had, die heb ik daarna maar voorgoed opgeborgen :') . Als ze zo creatief zijn hem gezamelijk van dat onding te verlossen, wie ben ik dan om hem toch op te doen... :=

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 01:46

vikki schreef:
Elvis was ooit ook de buurman van Eclipse en ik denk dat Clip Elvis nog steeds heel dankbaar is... Ik had hem nl een luchzuigband om gedaan en die vond ik tot een paar keer toe op de grond in zijn stal, ik snapte er helemaal niets van... Tot ik een x op een moment kwam dat ik zag dat Eclipse zo dichtbij Elvis ging staan als mogelijk was, Elvis het riempje van de luchtzuigband met zijn gtanden beet pakte en Eclipse zo van zijn luchtzuigband verlost werd :D . Dat is de laatste x geweest dat Eclipse een luchtzuigband om had, die heb ik daarna maar voorgoed opgeborgen :') . Als ze zo creatief zijn hem gezamelijk van dat onding te verlossen, wie ben ik dan om hem toch op te doen... :=

:') _O-

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 01:54

vikki schreef:

Hahahahahaha kijk nog een kwaliteit van el, behulpzaamheid naarje medepaard!

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:28

Laurabyoux schreef:
Top! Ik was idd van plan om goede nieuwe aan te schaffen,
Zo iets doe je maar 1x toch. Vraag me alleen af hoeveel m2 ik nodig heb...

Wel bedankt voor je tip trouwens. Heb jij ook matten?

Ja ik heb ook matten, zes jaar geleden nieuw gekocht en ze liggen nog steeds! Je ziet wel dat ze niet nieuw meer zijn, maar zijn nog heel.
Voor een paardenuitloop heb je 9 matten van 1 meter nodig, dan moet je wel wat bijsnijden waar de kast staat, maar dat stuk kan je dan op de bodem van je kast leggen als een soort van isolatie. Het is wel handig om aan de voorkant een latje er tegenaan te leggen zodat ze niet kunnen verschuiven.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:58

O oké, dan ga ik die tegen de tijd de matten aanschaffen! Dank je wel! Helemaal top!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 12:04

@mendi ik zag in je profiel datje op manege spaarnwoude hebt gestaan! Daar rijd ik al heel erg lang

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 20:29

Remark schreef:
@mendi ik zag in je profiel datje op manege spaarnwoude hebt gestaan! Daar rijd ik al heel erg lang

Ja klopt!! Ik heb daar iets van 12 jaar manegepaarden c.q. eigen paard(en) gereden. In 2006 ben ik naar Wennekers verhuisd.
Rij jij daar nog steeds? Les van Michel zeker?

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 23:39

ik moet zeggen dat ik in eerste instantie heel graag matten wilde, maar ben nu heel blij dat ik ze niet heb. Mijn paardje staat op blote voeten, loopt heel wat over het asfalt (alles bij elkaar gerekend) en hoeft op het moment maar eens in de 3 maanden naar de smid. Hou hem lekker op blote voetjes zonder matten.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 23:58

Bessy's hoeven sleten zo erg van het beton (bij ons in de vierde uitloop is het een stuk ruwer) dat ze de stal niet meer uit wilde, zoveel pijn had ze aan de zolen... :(

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 02:36

Mendi schreef:
Bessy's hoeven sleten zo erg van het beton (bij ons in de vierde uitloop is het een stuk ruwer) dat ze de stal niet meer uit wilde, zoveel pijn had ze aan de zolen... :(

Ja dat is wel een verschil met de gladde uitloop van Fuego! Die heeft nu alleen plates achter, normaal blootvoets (als ie in de zomer op vakantie gaat). Maar dat ruwe beton is in uitloop 1 ook zo erg! Ik stond Angie te mesten en ik kreeg haar uitloop gewoon niet mooi geveegd! Angie moet ook vaak naar de smid. Doc die ernaast staat trouwens ook, maar die trapt z'n ijzers steeds af... Dus ben wel blij dat Fuego zijn "vloertje" glad is. :j