Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blacky77 schreef:Hoorde dat dirk en justus ingeslapen zijn van de week. Er waren een hoop verdrietige mensen op de manege. Philip zal ze niet voor niets ingeslapen hebben maar afscheid blijft moeilijk.
_hcbik schreef:Was gister in het Maasstad ziekenhuis daar trof ik bobby aan in een rolstoel! Zo te zien word die ook ingeslapen of hij was het al!
Sunshine80 schreef:Justice had toch ook al een hele tijd peesblessures? Die had hij al toen ik er werkte, toen moesten we met hem stappen en klei op zijn benen doen...
Voor Dirk is het inderdaad het beste, die was allang op. Maar toch is het even schrikken dat soort berichten...
Nannes schreef:Sunshine80 schreef:Justice had toch ook al een hele tijd peesblessures? Die had hij al toen ik er werkte, toen moesten we met hem stappen en klei op zijn benen doen...
Voor Dirk is het inderdaad het beste, die was allang op. Maar toch is het even schrikken dat soort berichten...
Jus heeft geloof ik de laatste tijd ook nog in de manegelessen gelopen :-S
AlexDertien schreef:ik vind het super om te horen wat er allemaal gaat gebeuren , zaterdag heeft filip met mijn hele les hier over gepraat en hoe die het zat te vertellen geloof ik wel dat het allemaal goed komt !