Goedemorgen allemaal! Wat een gezelligheid hier. Linds wat een leuke fotos, Alief ziet er goed uit! Je bent in opperste concentratie, maar wel goed voor wat winstpunten geweest
Marlon, straks kun je bij de scouting knoop les geven!
nikkielvis
Geplaatst: 20-02-12 11:58
_Noah schreef:
Marlon, straks kun je bij de scouting knoop les geven!
Ja ik heb het precies drie jaar te druk gehad om op bokt te kijken.. bij de eerste twee bedrijven ging het prima en was ik zelfs mod . Toen ff niet, en nu weer terug bij zo'n bedrijf, dus weer op bokt..
Cer, was jij gewoon mod tijdens je werk, slechterik haaha! Wel leuke manier van tijd invullen als de mail eruit ligt. Ik helaas geen overheid, maar werk gewoon heeel snel , zodat meestal al een uur voor einde werktijd alles af heb
taverno
Geplaatst: 20-02-12 20:43
Ik heb heerlijk gereden,weliswaar in de binnenbak want ik vond het nog aardig koud en mijn botten werken dan niet zo mee. Tence was lief,binnenkort de buitenbak maar weer proberen.
Vanavond ook lekker gegeten,het begint met K en eidigt op salon
_Noah
Geplaatst: 21-02-12 06:19
Goedemorgen!! Heb je lekker kunnen genieten van je k-salon Tav?? Ik vlieg vandaag naar Zwitserland en terug en vanmiddag weer vroeg vrij. Hopelijk geen wintersporters met gips . Daarna lekker rijden, hopelijk dat het vanavond droog is! Werk ze