Nou wel jong in ieder geval.. ik zij altegen der; begin eerst met een lease of verzorgpaard anders Toen zij ze; ja ik heb sjors en sjimmie al dagelijks gedaan en ik weet wel hoe het is blabla.. Ze zoekt een pony als zazou of een haflinger...
Nou uhm een lease- of verzorgpaard is inderdaad wel heel wat anders dan Sjors en Sjimmie.. Ik kan daar nooit zo goed tegen, maarja.. Ben benieuwd wat ze krijgt dan.. Zou dan eigenlijk niet met een haflinger oid. beginnen maar met een wat oudere, ervaren pony.. Ook niet Zazoe dus.
_Caitlinnn
Geplaatst: 02-11-11 11:02
Ik kan daar ook altijd wat slecht tegen ja, netzoals toen met Desi.. Maarja wat doen we eraan he?
En ik zou dan idd ook Never met een haflinger of een zazou beginnen.. maar ik kan goed manipuleren dus ik ga dat der wel even duidelijk maken haha!
Bij stal jansen van de hout staat wel een leuke 16 jarige Fjord voor der hihi!
Haha, héél goed! Ben benieuwd hoe 't gegaan is dan vanmiddag.. Gaat 't met Desi wel goed?
Ik ga ffies naar college..
_Caitlinnn
Geplaatst: 02-11-11 11:15
Goed he!?
uhm.. nou ze kan der paard niet echt aan, die fjord is kei druk en stijgerd zelfs en dat laat ze gewoon toe.. Ze wilde met mij een midweek weg @ meivak maar ik zie dat eigenlijk niet zitten.. Zou jij Saela niet een midweekje mee mogen nemen?
Wow dat is ook niks Cait.. Ik zag volgens mij haar vorige verzorger (van dat paard) laatst op bokt.. Maar heeft ze er zelf geen problemen mee? Ha, denk niet dat ik Saela mee mag, zou wel super leuk zijn! Kan je niks huren daar? Maarre wanneer ga jij van 't weekend rijden?
Ik had vanmorgen sociologie, dat is echt een gezellig vak! Zitten met iets van 200 studenten, allemaal kleine studies bij elkaar.. Kun je echt leuk mensen spotten!
En op je 13de een eigen paard is dat zo erg dan? Wij hebben er een van 10 rondlopen met een eigen pony, en daar zit echt veel pit in in dat beestje
Aaah vrijdag weer springles! Gister les gehad, conclusie : Claire zit scheef, ik zit veels te veel op rechts, waardoor ik er nauwelijks met mijn linkerbeen bijkom. Dus gaatje langer zitten (zit vreselijk ziet er wel netter uit, zat wel heel kort haha) en voor m'n gevoel helemaal scheef zitten haha!
Echt vreeselijk haha. Schouders hangen ook blijkbaar scheef Vind het ook niet zo gek, loop ook op een manier waardoor ik een poging doe tot mijn rug ontzien, maar dat is al minder. Werk daar aan haha.
Haahah :p Naja ik werd er gister mee geconfronteerd, heb altijd al een beetje. maar is veeeel erger geweest. Maar nu met het wennen aan een ander paard komt het weer terug, terwijl ze veel fijner loopt als ik er gewoon echt recht opzit.
_Caitlinnn
Geplaatst: 02-11-11 17:47
hahah Ruth zit altijd half haast der pown !
Net die rondleiding gedaan, en ze was best lief.. ze luisterde goed hahah! op het einde zij ze; Ja heel erg bedankt he en vond het erg gezelig. toen dacht ik aaaagh oke dan maar hahaha
Met een mooie knik in m'n zij.. Maar had laatst wel echt een eye-opener, met bochten en wijken je heup naar voren draaien.. Voelde gelijk een stuk beter ook! Ik kan trouwens over 2 weken een westernles nemen! Weet alleen nog niet of ik dat wil doen.
Haha, nouja dat is in ieder geval wel beleefd van der! Nog ff, ga je naar de kroegentocht van t weekend?
Maar heb vrijdag terugkomdag op school, kunne daarna rijde same? Zaterdag werk ik hele dag.. Zondag doe ik strandrit, maar kunne we mis ook wel.. maar dan beter zaterdag mis.. en maandag ook
Haha, misschien wel ja. Maar ik ben er nog nooit geweest, dus ik weet ook niet wat ik moet verwachten. Vrijdag kan wel, want ik ben wel op tijd weer thuis (eindelijk naar huishuis! ) Kan je ook niet zaterdagavond na 't eten eventjes? Ik werk zaterdag overdag ook ja. En zondag kan ik ook wel, maar ben maandag weer terug hier! Maar alle 3 de pony's he.. Maar ze hoeven niet alle 3 elke dag?
Ach, we hebben allemaal wat he jongens. Sanne, waarom eet jij zo vaak tosti?!
uhm ja vrijdag rond 4u ? Ik wil dan graag springen op Dux @ waddenstijn als dat kan.. Zaterdag na het eten kan ook wel effies denk, of rond een uur of 5 ? Zondag word krap voor mij.. maar als jij dan saet en dux doet kan ik bijv maandag saela doen? of iets anders...
Uhm ik heb werkcollege tot 12.15 dus 4u moet denk ik wel lukken.. En anders een kwartiertje later ofzo, maar dan sms ik wel! Weet je al of je daar mag springen? Zaterdag heb ik liever na 't eten dan voor 't eten want 't kan best dat ik lang bezig ben. Zondag wil ik Saeta en Dúx wel doen ja, neem ik misschien Erikje wel mee ofzo.
Ja erikje kan idd wel mee Ik weet ook niet zeker of ik 4u thuis ben want ik heb stage terugkomdag van school
Alleen zaterdag wil ik niet te laat.. want wil ook wat leuks doen enz hihi! Wil jij trouwens nog onderling starten @ LH want dat leek mij wel leuk? Op Saela en Ivy?