corientjuhh schreef:
omg wat een engerd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben behoorlijk dood...
Toen gingen we nog trailerladen, want hoop binnenkort op wedstrijd te kunnen en dan ga ik met de stal eigenaar mee. En onze paardjes gingen afzonderlijk wel op de trailer, maar nu moesten we natuurlijk ook even zeker weten dat ze met z'n 2en er ook op willen
*trots* (hij was nooit zo'n fan van de trailer..) En toen Dakari nog... Die had flink wat aanmoediging nodig, maar met een hoop geduld liep ie er op
Dus nog een paar keer oefenen denk ik en dan komt het vast goed

Wel sneu.
Maar hoop wel dat het binnenkort weer wat beter gaat met rijden..
Hij stond laatst, dat ik erbij stond, ook netjes stil!
Als je niet inmiddels al weg bent, hahaha. En je hebt echt een heel mooi figuur
Zou er een moord voor doen om weer slank te zijn. Helaas zijn mijn hormonen het daar niet mee eens en houdt mijn lichaam lekker alles vast wat er binnenkomt. 

Gelukkig bleef sullemans gewoon staan. Alleen Spetter schrok zich rot en sprong opzij en toen viel mn vriendin er af.

Sodeletuut schreef:Halloo! Hier ook al zo rustig vanavond..
Jorinda, leuk leuk!
--
Vandaag de dierenarts even gebeld over Misty haar hoeven, en op zijn advies ben ik even voorzichtig gaan rijden met Misty. Eerst even aan de hand gewerkt, ging wel goed! En toen rijden, en dat ging gelukkig ook erg goed! Ze liep helemaal super.
Ik ging met mn barebackpad rijden, dus dan sla ik vanaf het krukje meteen mijn been over haar heen en dan zitten, en ik had net mn been over haar rug, valt dat krukje om, dus lag ik opeens onder Misty.Gelukkig bleef sullemans gewoon staan. Alleen Spetter schrok zich rot en sprong opzij en toen viel mn vriendin er af.
![]()
Maar goed, daarna ging het wel goed, en was Misty heel braaf en lekker actief met rijden.
Omg jorinda leest dit verhaaltje nu echt 3 keer, sorry.
Geeft niet.