Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:04

Hackie schreef:
Bah ik begin me ochtend niet lekker...
Maar we blijven positief :D

In welk opzicht: je brood smaakt niet, je lijf werkt niet mee, je bent chagerijnig, je been ging verkeerd uit je bed, je hebt slecht nieuws gehad, je pinpas werkt niet, er is een tropisch regenbuitje op komst, je hond heeft in huis gepiest.... 8-)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 15:04

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Ik ben weer terug uit het zieken huis. De uitslag is Endometriose. Dat wat er al gedacht werd. Gelukkig!!! Pfft...pak van m'n hart. Ik heb de injectie mee gekregen die m'n cyclus 3 maanden stil gaat leggen. Moet door de huisarts worden gegeven. Kreeg te horen dat ik na die 3 maanden nog een injectie moet krijgen. Ga dus 6 maanden i.p.v. 3 maanden in de overgang >;) . Over 2 maanden moet ik weer terug naar de gynaecoloog. En bij ernstige klachten natuurlijk eerder. Dus als jullie me eerdaags met een verhit hoofd voorbij zien komen, dan weten jullie hoe het komt, hahaha.

gelukkig geen andere enge dingen
maar ga je nu in de overgang voor 6 maanden en dan weer terug naar gewoon??

Ja, daarna komt m'n cyclus gewoon weer op gang.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:04

LIQUITA schreef:
Leuk Shenavallie, ik ga misschien wel heen :j .

Toppie!!!! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:05

LIQUITA schreef:
Ik ben weer terug uit het zieken huis. De uitslag is Endometriose. Dat wat er al gedacht werd. Gelukkig!!! Pfft...pak van m'n hart. Ik heb de injectie mee gekregen die m'n cyclus 3 maanden stil gaat leggen. Moet door de huisarts worden gegeven. Kreeg te horen dat ik na die 3 maanden nog een injectie moet krijgen. Ga dus 6 maanden i.p.v. 3 maanden in de overgang >;) . Over 2 maanden moet ik weer terug naar de gynaecoloog. En bij ernstige klachten natuurlijk eerder. Dus als jullie me eerdaags met een verhit hoofd voorbij zien komen, dan weten jullie hoe het komt, hahaha.

Kun je ons alvast voorbereiden op wat ons ooit te wachten staat! :D

ATE

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:06

dus ls beetje tegen zit liquita ga jij twee keer in je leven in de overgang??

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:07

Citaat:

En als het even niet zo mee zit, dan zijn daar vast wel weer wondermiddeltjes voor! Lijkt me wel een hele rare gewaarwording hoor: alsof je alvast even in de toekomst mag kijken en daarna weer in de geschiedenis terug gezet wordt. :7

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:12

Net even m'n zadel - dat ik vlak voor de zomer voor Maisie had gekocht - te koop gezet. Het was bedoeld om mee op Paardenkamp te gaan, maar na het passen heb ik het nooit meer op gedaan. Ze ging vlak daarna het land op en de keren dat ik nog eens op haar gereden heb, reed ik zonder zadel (en nog). Dus als jullie nog iemand weten die op zoek is: het gaat om een EppleJeck München veelzijdigheidszadel, zwart leder, 18" met verbrede boom voor brede paarden/pony's met weinig schoft. Ik heb geen idee hoe je de link naar de advertentie hier moet plaatsen, maar hij staat bij Eenmaal, Andermaal! ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:26

Gelukkig is de uitslag dat wat je al dacht.
Valt weer mee.

LIQUITA schreef:

Hé puber !!!!! :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:34

Shenavallie schreef:
Net even m'n zadel - dat ik vlak voor de zomer voor Maisie had gekocht - te koop gezet. Het was bedoeld om mee op Paardenkamp te gaan, maar na het passen heb ik het nooit meer op gedaan. Ze ging vlak daarna het land op en de keren dat ik nog eens op haar gereden heb, reed ik zonder zadel (en nog). Dus als jullie nog iemand weten die op zoek is: het gaat om een EppleJeck München veelzijdigheidszadel, zwart leder, 18" met verbrede boom voor brede paarden/pony's met weinig schoft. Ik heb geen idee hoe je de link naar de advertentie hier moet plaatsen, maar hij staat bij Eenmaal, Andermaal! ;)

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=1381939

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:45

ach liquita ik ben er ook al mee bezig hoor. van tijd tot tijd lekker warm.
voor heen chronisch koud haha.
en idd hoor dat we op onze oudes gaan lijken. Help....

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:49

die van mij zijn zo ontzettend eigenwijs.
heb ik totaal geen last van.
'nu moet mn vader weer naar alkmaar voor eenonderzoek. er zit iets op zijn longen. grgrgr. weten ze niet eens wat voor onderzoek precies,
mee en helpen of iets dergelijks mag ik nioet.
had wel in de herfstvakantie. weer een poging gedaan om wat opte ruimen op de zolder. daar is 42 jaar lang vanalles opgegaan maar zelden wat af.
zei al. je hebt het zelf verzameld dus help ook maar opruimen. nu kunnen jullie nog helpen haha. als ze het loodje leggen heb ik er giga werk aan en dan nog alle kleding hahaha. dit was positief bedoeld want ik wil nog dat ze lang meegaan hoor.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:50

jhe mail van de knhs terug gekregen. rona dr 2 punten zijn weer toegekent.
wat een gedoe allemaal.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 16:05

mntj schreef:
'nu moet mn vader weer naar alkmaar voor eenonderzoek. er zit iets op zijn longen. grgrgr. weten ze niet eens wat voor onderzoek precies,
had wel in de herfstvakantie. weer een poging gedaan om wat opte ruimen op de zolder. daar is 42 jaar lang vanalles opgegaan maar zelden wat af.
zei al. je hebt het zelf verzameld dus help ook maar opruimen. nu kunnen jullie nog helpen haha. als ze het loodje leggen heb ik er giga werk aan en dan nog alle kleding hahaha. dit was positief bedoeld want ik wil nog dat ze lang meegaan hoor.

Mijn ouders houden volgens mij elk jaar opruiming in huis om te voorkomen dat ik er een giga werk aan heb als ze weg komen te vallen. Als ze me dat dan vertellen wil ik er niks over horen, hhahaha. Wil er natuurlijk ook nog niet aan denken. Ze zeggen zelf dat ze het nu nog kunnen doen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 16:05

mntj schreef:
jhe mail van de knhs terug gekregen. rona dr 2 punten zijn weer toegekent.
wat een gedoe allemaal.

Gelukkig!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 16:06

mntj schreef:
ach liquita ik ben er ook al mee bezig hoor. van tijd tot tijd lekker warm.
voor heen chronisch koud haha.
en idd hoor dat we op onze oudes gaan lijken. Help....

Dacht dat ik er nu ook al last van had. Maar het blijkt nog van de narcose te kunnen komen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 16:07

xan schreef:
Gelukkig is de uitslag dat wat je al dacht.
Valt weer mee.

LIQUITA schreef:

Hé puber !!!!! :D

:=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 16:09

ATE schreef:
dus ls beetje tegen zit liquita ga jij twee keer in je leven in de overgang??

Ja...inderdaad. Zal wel een stomme gedachte van me zijn, maar wat mijn betreft hadden ze die andere eierstok dan ook wel meteen weg kunnen halen. Maar dat doen ze niet omdat je dan meteen in de overgang gaat. Nu mag ik 2x...dat is leuk :roll: .
Nou ja...wie weet valt het allemaal wel mee. M'n moeder heeft ook niet zo veel problemen gehad met de overgang.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:41

LIQUITA schreef:
mntj schreef:

Mijn ouders houden volgens mij elk jaar opruiming in huis om te voorkomen dat ik er een giga werk aan heb als ze weg komen te vallen. Als ze me dat dan vertellen wil ik er niks over horen, hhahaha. Wil er natuurlijk ook nog niet aan denken. Ze zeggen zelf dat ze het nu nog kunnen doen.

het is echt erg. ze hebben 3 etege's met zn tweeen en onze kinder kamers staan vol met kleding kasten. zo's 12 jaar terug heb ik alle kleding uitgezocht met haar nadat zij zo gevallen was en dr rug gekneusd had. hierdoor ingezakt was en niet zo veel meer aankon. maar inmiddels weer een aantal jaar verder en alles weer vol.
haha we kwamen op zolder zelf nog de camping spullen tegen rubberbootjes enzo. denk niet dat opblazen zin had. lagen er a; 30 jaar. haha. denk nog een keer of 10 dan is de zolder wel leeg.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 16:50

Klinkt inderdaad erg := . Op marktplaats zetten heeft dan ook geen zin meer, denk ik zo.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:53

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=63&t=1381939

Oh, super! Dank je wel! :o

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:56

Citaat:
het is echt erg. ze hebben 3 etege's met zn tweeen en onze kinder kamers staan vol met kleding kasten. zo's 12 jaar terug heb ik alle kleding uitgezocht met haar nadat zij zo gevallen was en dr rug gekneusd had. hierdoor ingezakt was en niet zo veel meer aankon. maar inmiddels weer een aantal jaar verder en alles weer vol.
haha we kwamen op zolder zelf nog de camping spullen tegen rubberbootjes enzo. denk niet dat opblazen zin had. lagen er a; 30 jaar. haha. denk nog een keer of 10 dan is de zolder wel leeg.

Klinkt alsof het echt paashaasschaamhaarverzamelaars zijn! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:00

Mijn moeder heeft van de week ook de uitslag van haar darmonderzoek gehad: twee dingetjes waren niet kwaadaardig en eentje wel, maar die hebben ze op tijd weggehaald. Als ze tien jaar later had gekomen, had ze een probleem gehad en had er uitgebreid kanker geweest. Dus gelukkig was ze op tijd met de test! Ze heeft dit gedaan omdat het in de familie voorkomt (darmkanker) en ze wilde uitsluiten of zij of wij er ook last van (kunnen) hebben. Dus het is nu aan mij of ik me ook wil laten (pre)onderzoeken... Zie het niet zo zitten eigenlijk, dus dat zal voorlopig wel op uitstellen aankomen... :o (Ik weet het, lekker naïef, maar het lijkt me overbodig te melden dat ik echt panisch voor medische dingen ben) :n

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 18:38

Wat een geluk voor je moeder. Maar ik begrijp je wel hoor Shanavallie. Mijn ouders zeggen het ook vaak tegen mij (wij hebben ook erfelijke ziektes in de familie). En een tijdje terug kreeg Erik een mailtje van z'n vader (woont in Oostenrijk), ook met het advies om ons te laten (pre) onderzoeken. Ook wij doen het niet, ik bedenk me dan ook altijd dat je je nu kan laten onderzoeken en alles OK kan zijn. En over een half jaar kan het helemaal mis zijn. Moet je elke maand naar het ziekenhuis voor een totale bodycheck???? Maar aan de andere kant zie je bij je moeder dan weer hoe belangrijk het kan zijn.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:44

_sandra schreef:
winnitou schreef:
Bah, ik merk in sommige dingen dat mijn moeder ouder begint te worden (en op haar moeder begint te lijken). Vind ik niet zo leuk..... Hoop dat het een tijdelijk moment is........

tja , en het erge is, het schijnt dat wij ook op ons moeder gaan lijken. dus arme kids! hahahahahahah

ja ga af en toe mezelf de spiegel voorhouden. haha gelukkig is Rowan gek op oma en op zijn moeder

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:46

Shenavallie schreef:
Zondag 28 november 2010 van 9.30 uur tot 13.00 uur in de grote rijhal van de Zaanse Ruiters:

Zaanse Ruitersport Markt

Lustrum editie

De Zaanse Ruitersport Markt is voor particulieren die paardensport benodigdheden willen kopen en/of verkopen. Het gaat om gebruikte artikelen: dekens, caps, marathonwagens, hoevenkrabbers, trailers, zadels, enzovoorts. Het is allemaal te vinden op deze gezellige en overdekte markt!

* Alleen gebruikte spullen;
* De markt is bedoeld voor particulieren;
* De toegang is voor iedereen geheel gratis;
* Een kraampje, een kleedje of uit de kofferbak, het is allemaal mogelijk;
* Kramen opbouwen vanaf 8.30 uur, verkoop start om 9.30 uur;
* Maak kennis met de activiteiten van de vereniging de Zaanse Ruiters;
* Voor de kleintjes is er ook dit jaar weer "pimp een pony";
* Volop gratis parkeergelegenheid.

wel een idee om alles weer eens op te schonen, gaat er iemand van jullie staan? Zou het wel leuk vinden om mee te gaan.
Ooit ook leuke dingen gescoord aldaar (de zadelhanger voor aan de deur he Xan)