Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar die van jou zijn juist zo leuk
.
. Trouwens komt er nog is een keer wat van een dagje efteling ofzo
, heb ik zin in!
. Fenn zou wel kunnen weet alleen niet welke dag
. Dus Fennn (je leest dit vast nog wel een keer) wanneer zou jij kunnen
. En natuurlijk Sas wanneer kan jij?
. Anders is de python dicht
. Om de bobslee baan en de roeivijver geef ik dan weer niet zo...
. Joris en de draak lijkt me wel onwijs leuk! En de vliegende hollander vond ik ook echt onwijs gaaf!
:evdpanne schreef:Ik kom even binnen zweven op een roze wolk. Buitenritje was echt heerlijk! Het zonnetje scheen en was gezellig met mensen van stal. Op de heen weg vond ie het allemaal nog een beetje spannend, allemaal nieuwe dingen natuurlijk. In bos kon die uiteindelijk ook lekker ontspannen met een lang teugeltje stappen
. Terug heeft ie zelfs voorop gelopen, we kwamen het bos uit en daar reed net een vrachtwagen weg en dat vond het paardje wat voorop liep spannend. Shaggy niet dus ik liet hem er langs gaan en de rest volgde. En zo heeft ie de hele weg terug gewoon lekker voorop gelopen. Was ie zelfs nog rustiger dan toen die achteraan liep
. Dus ja ben echt trots op hem en heb echt ontzettend genoten!
.
. 
. Ik ben donderdag standaard vrij maar kan vast ook wel een dagje vrij vragen als het een andere dag wordt
. 

Hoe is het met hem? Rijd er nog iemand mee?
. Hij heeft inderdaad een aardig vetje gekweekt
.
, galop was weer drama (rechter dan) maar verder ging het echt heerlijk
. Ging lekker nageven in draf en was ook lekker rustig! Dus ja die galop dat komt wel weer maar met de rest ben ik onwijs tevreden
. Owww en ik heb ook het wijken erbij gehad
.