Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Veel nieuwe paarden zo te lezen! Balen van die laatste strandrit maarja.. Gina schreef:Haai meiden
Ik was gister naar het concert van Anouk en het was echt super! Alleen de keiharde regen was minder. En de afloop al helemaal, we zaten op de terug weg in de auto, word m'n moeder gebeld dat mijn opa in het ziekenhuis ligt. Hij heeft hartritme storenissen en hij is uitgedroogt, ik hoop zo ontzettend op een goed eind..
Hoe was de disco? Hahaha! Ik gister ook bij poel, nog even geholpen bij de wedstrijden omdat het een chaos was! Celine had nog geschreven

Das een hele geruststelling
Al was Anjo zeker ook wel weer leuk geweest
Maar volgens mij is Caro dan voor ons, en Sandra voor het jeugdkamp, toch? Sandra doet volgens mij altijd jeugdkamp.. En wij hebben altijd maar 1 iemand als leiding 
Doordat ze kamp gaat begeleiden gaat mn les niet door! Je wordt bedankt Juul 
Dus dat komt wel goed hoor! Denk dat jullie ze wel beide hebben. Hangt natuurlijk van de groep af! 
Nouja, uiteindelijk zouden we dan hier naar de stad gaan (Zaandam). Maar ik werd weer eens heerlijk wakker met rugpijn, en dan kan ik dus onmogelijk een paar uur staan.. Dat was dus best wel heel erg balen..
Nouja, als we gewonnen hadden had ik nog harder gebaald
fionaa schreef:hier regent het nog niet!
Hoe reageerde de paarden eigenlijk zaterdag avond lisan?

Zegt ze: ja ik dacht kom ff kijken hoe het met jullie gaat! Echt super lief van dr.