Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Emmalakkie schreef:ik was btw op een kamp met 52 mensen.
was té veel.
we gingen met zn allen met maar 2 begeleiders op dagtocht, omg wat was dat verschrikkelijk.
maargoed, daar moest je zeggen wat voor paardje je wilde, en dan kozen ze uit.
maar als je alleen maar fjorden hebt, en ik was toen 10, dan heb je dus een probleem.
want ik reed toen anderhalf jaar, en een fjord kon ik nevernooit aan.
maaaargoed.
dat was trwns bij het fjordenpaard.
2jaar geleden was wel leuk, maar dat systeem met kiezen is idd niet heel handig

)
Datjaa schreef:Ja, dan lijkt me dit syteem idd wel goed, dat je gekoppeld wordt aan het karakter van het paard.
En dan, mag je er dan even op proefrijden oid? En kun je dan ev. nog wisselen ofzo?
En ja, ik ga ook alleen!
Maar hoe doen de 'alleen-mensen' dat op de bonte avond dan? Want dan doet iedereen toch wat? Lijkt mij toch gezellig om met meerderen wat geks te doen, dan je iets alleen te doen..
Krijg je tijdens die week nog tijd om iets met elkaar te oefenen?
.
. En je hebt genoeg tijd om te oefenen! Emmalakkie schreef:Haha, das het nou juist, ik ga alleen naar jt!als je echt niet klikt met het paardje zou je eventueel nog kunnen wisselen.
met de bonte avond kun je gewoon met andere mensen van kamp doen, je hoeft toch niet persé met de mensen te doen die er met je mee zijn?
ik denk niet dat je veel tijd zult hebben, misschien de laatste dag of savonds.

Annnn schreef:waar ik zat was het 50 kinderen die werden verdeeld in zo'n 4 groepen. Met beide 1 begeleider en nog 1 begeleider van die manege zelf.
We hadden daar ook een dagtocht, maar dat was de helft in een huifkar en de helft een rit.
Maar vind eedn kleinere groep leuker, ben je meer 1 groep dan allemaal losse groepjes.

: