_sandra schreef:ik ga jullie verlaten, bed tijd voor mij! zie jullie vrijdag! alvast weltrusten!!!!!! xslaap lekker tot vrijdag
LIQUITA schreef:Jaaah heel spannend, ben ook erg benieuwd hoor.wij ook hoop op weer een gezond en mooi nest
LIQUITA schreef:Ik vertel Cloë geregeld dat ze er familie bij krijgt Die ligt trouwens op m'n bureau op een kussentje, hihihihi.
ATE schreef:hahahahaha mischien heb ik ook wel een oude kop maar die soms op de foto s zijn net zo oud als ik en lijken wel 60sorry coen hahahEr is een mailtje naar je onderweg.........speciaal voor jou hahaha
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik vertel Cloë geregeld dat ze er familie bij krijgt Die ligt trouwens op m'n bureau op een kussentje, hihihihi.op je buro verwend cloeitje hoor
meelen schreef:ATE schreef:hahahahaha mischien heb ik ook wel een oude kop maar die soms op de foto s zijn net zo oud als ik en lijken wel 60sorry coen hahahEr is een mailtje naar je onderweg.........speciaal voor jou hahahaga ff kijken
ATE schreef:op je buro verwend cloeitje hoorJaaah...vindt ze gezellig .Ik ga er ook vandoor, tot morgen en welterusten voor straks
meelen schreef:ATE schreef:hahahahaha mischien heb ik ook wel een oude kop maar die soms op de foto s zijn net zo oud als ik en lijken wel 60sorry coen hahahEr is een mailtje naar je onderweg.........speciaal voor jou hahahaHi Meelen en gelijk ook weer doeg Meelen.
ATE schreef:hahahahahahah meelen hij is leuk wel een stel klungels dat ze deuren open doen en er uit vallenDie bedoelde ik niet hahahaIk bedoelde spiegelbeeld.Muts, wat heeft die auto nou met jouw zogenaamde ouwe kop te maken whahaha
meelen schreef:Het gaat straks weer lekker sneeuwen hihihihier in assendelft valt het gelukkig mee! klein beetje gevallen! hoop dat het zo blijft!