mistid schreef:Sociaal nee dat ben ik niet.Marloes pas op voor lepels dit jaar vorken of messen? hahahahaha
"DE BLONDE prutsmuts OP DE HOEK"*klapklap van de klapdeuren* "kunnen jullie wat stiller zijn? er proberen mensen te slapen"
hoi hoi!sorry marloes, moet je teleur stellen.ga met mn saai bruine hahaha ukkie week 8a, paarden tm. 20 jaar
mistid schreef:Nee die zijn gevaarlijk.Ik neem ook een verknalde mobiel mee hoor!Ga mijn starretje niet inleveren .Hier ookof dit jaar weer in die koffer doen?
PolleMaster schreef:hoi hoi!sorry marloes, moet je teleur stellen.ga met mn saai bruine hahaha ukkie week 8a, paarden tm. 20 jaarBruin is ook niet saai!Maar wel jammer ja
Sooof je gaat naar week 8C .Begint nu heel hard te twijfelen welke ik mee neem. Ul of Meno.Tot nu toe staat Meno nog op de planning, anders moeten we in 2 week 4 keer Ermelo op en neer rijden met trailer.
Phoenix6 schreef:Messen? Ik zal ook wel een beetje verlegen zijn hoor! hahaWij gingen vorig jaar met lepels naar elkaar gooien Gezien je met die messen "op je blote gat naar parijs kan" moet dat ook wel lukken
JorisDy schreef:Inleveren? Mobiel??ja slaat nergens op*herinnert zich opeens weer dat wij uit protest in de gang gingen zitten *