Maar nu ik zo hoor hoeft die niet vol te zijn? Moeten het even vragen aan Len donderdag
Jaa, k weet niet hoor, maar lijkt me een beetje erg sneu voor de zitcompetitie voor degenen die nog maar 1x hadden gedaan als het niet doorgaat. Kan me wel voorstellen dat ze hem vol willen hebben. Hoe ze het nu helemaal doen weet ik ook niet, maar inderdaad zoals Kristy die al voor de 5e (?) keer meedoet, wat heeft het dan voor zin om nog een keer voor de zit te jureren?
Als Femke meedoet scheelt het alweer 1. Er zijn natuurlijk ook veel mensen op vakantie.
JustJoyce
Geplaatst: 28-04-09 22:13
Ja ze wisten ook niet hoe ze het moesten gaan berekenen iemand die zo vaak meedoet iid... Ik wil gewoon voor mij zelf een beoordeling! Dat ik gewoon verbeter. (Maar als ze mijn zit niet beoordelen vind ik het ook niet erg.) Maar volgens mij zijn er idd veel op vakantie. En 24 mei zou ook al voor de zit zijn.
Dit jaar is de zitcompetitie slechter geregeld als vorig jaar. Vorig jaar mocht je maar 2x meedoen. En je moest allebei de keren in de zelfde proef rijden. (dus je mocht niet doorstromen naar andere groep)
de zitcompetitie is waarschijnlijk minder goed geregeld, omdat tot op het laatste moment onduidelijk was of we uberhaupt dit jaar wel mee zouden doen.. dus op het laatst moest alles toch nog geregeld worden!
kaar: wat raar dat jij woensdag niet meer mee kan rijden, dat vind ik echt een k*tsmoes hoor.. als iemand heeft afgebeld.. en er is een inhaler en later wil de afbeller toch mee rijden.. dan heeft hij/zij pech.. en kan niet meer mee rijden als de les vol is.. tenminste.. zo deed ik het altijd