Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:winnitou schreef:
doet me denken aan de sterenhemel dit weekend. Saturnus was goed te zien vrijdag... Ja ik heb op de camping een buurman die sterrenkundige is aan de universiteit in Nijmegen. leer ondertussen soms nog wel eens wat daar..
Die "leuke" buurman zeker weer?!
xan schreef:Wat een heerlijk weer.
Ik moet dan wel werken maar heb net een heerlijk tochtje gemaakt in een open oldtimer, peugeot.
Super, zijn even 1,5 uur weg geweest.
En jahaaa met die hele leuke collega(Anke hier werken is ook wel wat voor jou)
Maar we zijn ook even langs André gereden, moest natuurlijk even laten zien.
Nu ga ik me even "boos" maken en heb ik m'n werk weer af.
Ik ga vanaaf niet in de les rijden, maar daarna, of bij goed weer in de buitenbak.
Er moet thuis nog van alles gedaan worden, dus ik redt het niet.
winnitou schreef:xan schreef:Wat een heerlijk weer.
Ik moet dan wel werken maar heb net een heerlijk tochtje gemaakt in een open oldtimer, peugeot.
Super, zijn even 1,5 uur weg geweest.
En jahaaa met die hele leuke collega(Anke hier werken is ook wel wat voor jou)
Maar we zijn ook even langs André gereden, moest natuurlijk even laten zien.
Nu ga ik me even "boos" maken en heb ik m'n werk weer af.
Ik ga vanaaf niet in de les rijden, maar daarna, of bij goed weer in de buitenbak.
Er moet thuis nog van alles gedaan worden, dus ik redt het niet.
ik rij ook niet in de les van 21.00 uur.
Heb vandaag langer gewerkt (TOT 17.00 UUR I.P.V 13.00 UUR) en ben daarna meteen doorgegaan naar de manege (even op het werk omgekleed).
Heb even in de buitenbak gereden maar die was ontzettend zwaar.
Heb Napoleon daarna met toean losgehad in de buiten bak. was Nap zijn 2e keer vandaag.
mistte alleen nog de zee bij de buitenbak, maar dat ging grardus al verzorgen. Hij kwam met tractor en watertank de bak in.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:ik rij ook niet in de les van 21.00 uur.
Heb vandaag langer gewerkt (TOT 17.00 UUR I.P.V 13.00 UUR) en ben daarna meteen doorgegaan naar de manege (even op het werk omgekleed).
Heb even in de buitenbak gereden maar die was ontzettend zwaar.
Heb Napoleon daarna met toean losgehad in de buiten bak. was Nap zijn 2e keer vandaag.
mistte alleen nog de zee bij de buitenbak, maar dat ging grardus al verzorgen. Hij kwam met tractor en watertank de bak in.
Hmmm...ik zit erg te twijfelen of ik mee zal rijden in de les of in de buitenbak. Maar als die zo zwaar is, is het ook niet fijn. Alhoewel ik dan wel lekker snel klaar ben, hhihihi. Ik ga het nog even bedenken/bekijken.
winnitou schreef:Rowan is net thuis gebracht door zijn vader (i.p.v. kwart voor zeven maar dit keer wel gebeld, voor de verandering hebben ze bij Mcdonald gegeten) die staat nu onder de douche en dan nog even een potje dammen voordat ie in bed gaat.