Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
.
.
) 

haha hij deed wel heel braaf.. echt een lekker dressuurpaardje ook..
Emmaa_ schreef:Jane had je de foto's van Flip nog gevonden?

? Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Jane had je de foto's van Flip nog gevonden?
Jaa maaar sommige doen het niet..
Kan je de mooiste fotos ff op groot formaat miss sturenn?
.
Jane_ schreef:Holaa
Ik heb vanmorgen op Jumpy gesprongen
Wat een power zeg... Ik vond wel lastig in te schatten enzo wantmoest uit draf en hij dacht ook van jeehh hindernishaha hij deed wel heel braaf.. echt een lekker dressuurpaardje ook..
net op stal uitgemest, en de dekens erop gegooid bij Diddie en Phillie, want ze kregen weer vachten waar je u tegen zegt..
). Ben wel benieuwd hoe die springt eigenlijk
Jane_ schreef:Nouu die mooie hoofdfotos in het begin enzoo
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:Nouu die mooie hoofdfotos in het begin enzoo
Bij mij doen ze het allemaal
maar niet als ik ze op heb geslagen Ahtnamas schreef:Jane_ schreef:Holaa
Wat een power zeg... Ik vond wel lastig in te schatten enzo wantmoest uit draf en hij dacht ook van jeehh hindernishaha hij deed wel heel braaf.. echt een lekker dressuurpaardje ook..
net op stal uitgemest, en de dekens erop gegooid bij Diddie en Phillie, want ze kregen weer vachten waar je u tegen zegt..
Leuk Jane! Paardje is wel superbraaf he, Merel heeft er gister op gereden en hij heeft geen stap verkeerd gezet! (Maar Merel heeft natuurlijk wel een goede en stille zit). Ben wel benieuwd hoe die springt eigenlijk
Ahtnamas schreef:Jane_ schreef:Holaa
Leuk Jane! Paardje is wel superbraaf he, Merel heeft er gister op gereden en hij heeft geen stap verkeerd gezet! (Maar Merel heeft natuurlijk wel een goede en stille zit). Ben wel benieuwd hoe die springt eigenlijk

Astor schreef:Ahtnamas schreef:
Ik vind Merel echt heel netjes rijden zeg! Echt een super lief schattig meisje vind ik het haha.
Wat leuk dat je op Jumpy gesprongen hebt Jane

Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:
Bij mij doen ze het allemaal
jam aar als ik ze opsla op me pc, doen ze het niet meer.. op photob. doen ze het ook bij mijmaar niet als ik ze op heb geslagen
Astor schreef:Waar heb je het gekocht Mel?
Ik heb hier thuis op mijn kamer ook een grote emmer met snoepjes echt handig

Melanie_B schreef:Astor schreef:Waar heb je het gekocht Mel?
Ik heb hier thuis op mijn kamer ook een grote emmer met snoepjes echt handig
Lidl.
Ja ze hadden ook een emmer met 1,5 kilo. Alleen die koste 5 euro!
En nu heb ik 2 zakjes van 1 kilo voor 5 euro! Dus heb een halve kilo winst!
Ahtnamas schreef:Ze was ook meteen helemaal verliefd op hem
Maar eh.. iemand nog problemen gehad met het uitkrabben van zijn hoeven? Gister heel veel moeite moeten doen om hem een voetje te laten geven en daarna leek het alsof hij zijn evenwicht niet kon houden??
Astor schreef:Al 3 fans van Jumpy haha