ja hier ook wel goed. 12 november moet ik voor onderzoeken naar maastricht
Maar sebas en ik gaan 6 november lekker een weekend naar leeuwarden!!! Daar leef ik nu gewoon naartoe
En met de rest hier?
dreamer1987
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-09 17:24
Hier is het ook goed.. De komende maanden heb ik een ander emailadres erbij
Hallo allemaal!
Het is weer bijna zover, Sinterklaas en zijn pieten komen naar Nederland. Ook dit jaar vind ik het erg leuk om bij jullie op bezoek te komen om gezellig te kletsen of jullie persoonlijk de cadeautjes te brengen.
nu is het niet het vrouwtje, maar baily wat bij de dokter is geweest
waarschijnlijk iets verkeerds gegeten buiten. dus dinsdag zat ze helemaal onder de bulten, overgeven enz... dus spuit met prednison van de dierenarts. maar ging nog niet goed, dus vandaag terug geweest. röntgenfoto gemaakt en bloedonderzoek gedaan. nu heeft ze een opgezette en geirriteerde darmwand. Weer een spuit, pillen en ander voer voor een aantal dagen. ff afwachten dus. ze heeft in ieder geval weer gegeten. (was dinsdag nog 5,9 kilo en vandaag 5,3 kilo!!!!)
Ja ze zit nu aan pijnstillers en pillen voor haar darm. Hierdoor gaat het dierenartsvoer er gelukkig wel goed in. Dus ik hoop dat ze weer wat aankomt en energie krijgt. Ze kwam me wel vrolijk begroeten toen ik opstond (en daarna weer op de matje gaan liggen) Ze ligt nu ook weer te slapen, mjaaa zometeen maar lekker naar buiten