Ik dacht zelf eenendertigen, dat kan toch wel met z'n 2?Maargoed. Straks weer les met Ontaro. Zal ik even met Kristien over de hengstenkeuring hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik dacht zelf eenendertigen, dat kan toch wel met z'n 2?
. 
, slemmen, boxen, en meer
(voor uitleg, je mag vragen hoor) 
En men, wat zijn het er veel

.
, en ik kon het maar niet geloven... drie doelpunten maar het was waar
.)
). Verder heb ik de galop weer is gedaan en hij sprong op rechts in 1x goed aan
. Ik was zooooo trots op hem!! Normaal moet ie eerst een aantal keer aanspringen voordat ie dat doorheeft
. Op links wassie natuurlijk weer erg enthousiast dus dat ging nog een beetje te hard
.
). Maar dat komt allemaal nog wel
. Atje heeft het erg netjes gedaan, hij luisterde best goed, alleen op het eind werd ie het een beetje zat en ging die klieren, maar dat heb ik ook overwonnen
. Ik heb zelfs een keer netjes halt gehouden zonder dat ie helemaal wijdt ging staan.... Echt een 'actieve' halthouding
.
. En elke keer als ik m zie moet ik daar weer aan denken...
. Nederland die met 3-0 van italie wint, dat had niemand verwacht denk ik.... 
Horsefreak schreef:lekker het gaat dus weer helemaal de goede kant op na je val.
Heb je daar eigenlijk nog last van?
Mariet schreef:Horsefreak schreef:lekker het gaat dus weer helemaal de goede kant op na je val.
Heb je daar eigenlijk nog last van?
Ja heel erg. Het doet nog steeds verschrikkelijk pijn van mijn nek, naar mijn schouder, naar mijn rug, naar mijn kont, naar m'n benen. Ik moet ook terug naar de dokter omdat het waarschijnlijk helemaal niet goed zit.

.
. Al moet je wel uitkijken met de pijnstillers... Vaak geeft de pijn aan hoever je kan gaan, niet dat je nu alles gaat overbelasten en het erger maakt... 
Het is echt alsof ik die moet slepen, zo'n pijn. Maarja vallen en opstaan he