Het dekje is 26 en de bandages 13,50 volgens mij.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het dekje is 26 en de bandages 13,50 volgens mij..

SuusKiiss schreef:Ik ga morgen misschien wel vragen of ik naar de stad mag! Ik ga morgen avond ook een film kijken met 3 vriendinnen!
heeerlijk shoppe.
echt een superleuke. voor de mensne die langs de wim jaquett zijn gelopen hebben hem wel gezien want er staan zowat alleen maar van die broeken in de etelage.
het is eindelijk weekend ben dr echt blij mee , morge naar vriendin. en dan savond mee naar haar manege. gaat ik een beetje foto's make en helpen met de paardjes. en dan zaterdag naar de kapper
en dan komt me vader thuis van ze zakenreis. en dan ga ik samen met hem boodschappe doen voor pasen en dan gaan we koke. en zondag heb ik nix en maandag naar nevermind en pas de deux wedstrijd.
_Roosmarijn_ schreef:Dan moet ik jullie wel even vertellen dat Donna pas eind Juli jarig is.. haha
ik in juni, dat mag het van mij ook wel weer snel worden 

_Anneke_ schreef:this vandaag trouwens lente mensen. het weer is veelbelovend he? *ahum*
_Roosmarijn_ schreef:_Anneke_ schreef:this vandaag trouwens lente mensen. het weer is veelbelovend he? *ahum*
Jaa echt heerlijk lente weer...
_Roosmarijn_ schreef:Ik pas in augustus, maar dat boeit me niet zoveel. Als het maar snel zomervakantie wordt!! Daar kijk ik zo naar uit!
d0nnaa_dan schreef:2 flessen Equishine, 2 poetsblokken (dat heb je met een paard dat verhaart) De Global cap, een donkerblauw scapa dekje en een donkergrijs scapahalster.
En een Anky dekje, maar die is voor een stalgenoot.
Ik was gezellig samen met m'n paps shoppen voor paardlief![]()
Supergrappig, staan we bij die Ankydekjes, ik stond te twijfelen of ik er zelf ook eentje wilde. Zegt mijn vader superdroog; "Die vind ik helemaal niet mooi, dat lijkt net een ouderwets tuinstoelkussen!"![]()
En al die dure paardenmeisjes die stonden te ruziën om de Anky dekjes zaten hem stomverbaasd aan te kijken.
Oooh, m'n halster en het dekje en de cap zijn zoooooo moooi!![]()
(Ik had contant geld meegenomen, en zoals ik tegen Kelsey had gezegt, ik zou me inhouden... Ik heb welgeteld 60 cent teruggekregen)