Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PROEVEN!!!!!! ATE schreef:en zo hebben wij samen weer een pag volgekletst
LIQUITA schreef:Eigen gemaakte loempia's????PROEVEN!!!!!!
ATE schreef:Nou, eet smakelijk en werk ze vanavond. Ik moet vanvond helemaal alleen etenik ga ff me loempia s verder maken m lekker hoor eigen gemaakte
Erik heeft een vergadering vaqn zijn werk en eet daar. ATE schreef:we gaan gewoon weer eens avond afspreken dan maak ik ze oke
GOED PLAN
LIQUITA schreef:ATE schreef:Nou, eet smakelijk en werk ze vanavond. Ik moet vanvond helemaal alleen etenik ga ff me loempia s verder maken m lekker hoor eigen gemaakteErik heeft een vergadering vaqn zijn werk en eet daar.

LIQUITA schreef:ATE schreef:we gaan gewoon weer eens avond afspreken dan maak ik ze okeGOED PLAN
xan schreef:LIQUITA schreef:
een Smurfen-eetentje ?????

LIQUITA schreef:GOED PLAN

xan schreef:Jo, heb je al iets van je vader gehoord ???

xan schreef:Jo, heb je al iets van je vader gehoord ???
Jij was net wat eerder 
ATE schreef:ben wel 4 weken de klos om hun te rijden hij mag dat die weken niet
xan schreef:ATE schreef:ben wel 4 weken de klos om hun te rijden hij mag dat die weken niet
Ja daar zal je het weer druk mee krijgen. Maar dat doe je vast met liefde, want je hebt fantastische ouders.

xan schreef:Liquita, op marktplaats heb ik een bom-proef paard gevonden.
Lijkt me wel wat. Wil je ook even voor mij kijken op marktplaats ?? Zoeken bij paarden en bomproef invullen. Dan kom je er denk ik wel. Ik hoor het wel

xan schreef:Liquita, op marktplaats heb ik een bom-proef paard gevonden.
Lijkt me wel wat. Wil je ook even voor mij kijken op marktplaats ?? Zoeken bij paarden en bomproef invullen. Dan kom je er denk ik wel. Ik hoor het wel