Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was blij dat ik wel emmers bij me had 
nog geluk dat ik geen groot paard heb
en je traint je armspieren enje evenwicht(hoe zorg je dat erzoveel mogelijk water in de emmer blifjt
) 

xLisaa schreef:xFioon schreef:wie gaan er allemaal van vorig jaar weer dan lisa?
ik stond toen geloof ik in noodboxen achteraan, tenminste, zo werden ze genoemd maar er was wel gewoon licht en water dus weet niet of die er nou eigenlijk altijd stonden... daar wil ik niet weer staan! pony had 0,00 contact met andere paarden en werd ehelemaal gek.
Ja, ik hoop echt niet dat mijn paard daar achteraan komt te staan! Ik wil het liefst hierzo: en anders binnen

xFioon schreef:ohhh vandaag dat die week vol zit haha, die zijn natuurlijk weer met vet veel van vorig jaar... zeker mick, emile, gayle, bixy, michelle, marte, natalie, eleaan, laura, camilo enz. wie kan ik nog meer bedenken eh? naja iig die hele groep zeker
Mick, daar heb ik een foto van gezien en over gehoord (dat ie leuk zou zijn ofzo
)
_Irene11_ schreef:Woow mensen niet zo snel gaan!!
xFioon schreef:ohhh vandaag dat die week vol zit haha, die zijn natuurlijk weer met vet veel van vorig jaar... zeker mick, emile, gayle, bixy, michelle, marte, natalie, eleaan, laura, camilo enz. wie kan ik nog meer bedenken eh? naja iig die hele groep zeker
Wooow wie zijn dat allemaal?Mick, daar heb ik een foto van gezien en over gehoord (dat ie leuk zou zijn ofzo
)
Wie heeft er foto's van de IW van vorig jaar van 3 t/m 9 augustus?