** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: ** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 12:29

Jane & ik gaan knallen zondag! *LOL*

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 12:41

Ik ga me profiel maar is veranderen.. Schijnheilig

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:44

Goeiemorgen! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:52

Zo, het duurde even voor ik alles had bijgelezen zeg...
Ik ben ziek!, weet je hoe k.u.t dat is, want eigenlijk zou ik vandaag met mijn buurvrouw meegaan naar de paarden Boos!. Nouja, dan maar als ik weer beter ben. Nou hoop ik eigenlijk wel dat ik maandag nog steeds ziek ben, ik vind het wel lekker, als ik de eerste schooldag (en misschien langer *LOL*) niet naar school hoef Clown.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:52

Wat praten jullie veel zeg, heb echt geen tijd om het allemaal bij te lezen!! Bloos!

KOmt een andere keer wel Tong uitsteken Moet nu dingen voor me verjaardag voorbereiden! Tong uitsteken Bloos

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 12:53

Emmaa_ schreef:
Ik ben ziek!, weet je hoe k.u.t dat is, want eigenlijk zou ik vandaag met mijn buurvrouw meegaan naar de paarden Boos!. Nouja, dan maar als ik weer beter ben. Nou hoop ik eigenlijk wel dat ik maandag nog steeds ziek ben, ik vind het wel lekker, als ik de eerste schooldag (en misschien langer *LOL*) niet naar school hoef Clown.

Haha!

Zeg, ik ben al vet lang dat bericht van jou aan het zoeken, hoe moet je dat nou aanpakken met 'Mijn manege'.

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:54

Iriis_ schreef:
Wat praten jullie veel zeg, heb echt geen tijd om het allemaal bij te lezen!! Bloos!

KOmt een andere keer wel Tong uitsteken Moet nu dingen voor me verjaardag voorbereiden! Tong uitsteken Bloos

Goed hea,..Haha!
We gaan echt snel!
Nog even en we hebben weer een nieuw topic! Tong uitsteken

Ghihihih!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:55

Melanieetjuh schreef:
Emmaa_ schreef:

Haha!

Zeg, ik ben al vet lang dat bericht van jou aan het zoeken, hoe moet je dat nou aanpakken met 'Mijn manege'.

Ik zal het wel even opnieuw posten Clown. Ik ben nu multi-miljonair en heb alles op het hoogste uitgebreid staan Nagelbijten / Gniffelen.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 12:55

Liisette_ schreef:
Iriis_ schreef:

Goed hea,..Haha!
We gaan echt snel!

Ghihihih!

Jááá!! Haha!
Moeten we wel snel zijn, kunnen we de AB ook nog inhalen. Clown Bloos

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:56

Melanieetjuh schreef:
Liisette_ schreef:

Goed hea,..Haha!
We gaan echt snel!

Ghihihih!

Jááá!! Haha!
Moeten we wel snel zijn, kunnen we de AB ook nog inhalen. Clown Bloos

Dan moeten we wel héél snel zijn! Clown Mwoehahah!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 12:56

Já! Clown

Achja..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:58

Ik heb hem Tong uitsteken;

Direct in het begin zet je de reclame van de brochures, posters en vaktijdschriften op maximaal. vervolgens (in dezelfde ronde) koop je het parkeerterrein en breidt het uit. ook moet je in deze ronde je paard zoveel mogelijk vertroetelen (voor het vertrouwen).
in de volgende ronde laat je het paard dekken met het paard capuchino (heb je alles goed gedaan, dan heb je na het dekken 2015 credits).
je verzorgt het paard tot het een veulen krijgt (zo ong. in ronde 10 / 11)
Dan verkoop je eerst het veulen, dan de merrie. van het geld dat je daarvoor gekregen hebt koop je het terrein voor het gastenverblijf en breidt dit vervolgens uit. door de reclame die je hebt gemaakt krijg je geld om verder uit breiden. dan breid je om en om kantoor en gastenverblijf uit, totdat dit niet meer kan (ondertussen telkens op dag / nacht klikken natuuurlijk). heb je meer dan 10.000 c, ook de radiospotjes op maximaal zetten. Tenslotte de televisiereclame op maximaal (bij meer dan 25.000 c). Dan ga je alle andere locaties maximaal uitbreiden. dan blijf je op dag / nacht klikken tot ronde 75, voor wat meer geld (je hebt dan tussen de 250.000 en 300.000 c). nu ga je een stalknecht, rij-instructeur en smid in dienst nemen. in dezelfde ronde koop je twee paarden (tip: koop een hengst als Justus of Dahooka, en koop een merrie als Daydream of BlackBeauty). met de hengst ga je trainen tot klasse L. ondertussen laat je je merrie met je hengst dekken. daarna ga je met de hengst wedstrijden rijden. met deze hengst is het vaak al mogelijk om de kampioenswedstrijd te winnen, en anders wel met het veulen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:05

Zo, ik heb even een oliebol aan virussen van mijn computer af gejaagd Whoosh!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 13:07

Emmaa_ schreef:
Ik heb hem Tong uitsteken;

Direct in het begin zet je de reclame van de brochures, posters en vaktijdschriften op maximaal. vervolgens (in dezelfde ronde) koop je het parkeerterrein en breidt het uit. ook moet je in deze ronde je paard zoveel mogelijk vertroetelen (voor het vertrouwen).
in de volgende ronde laat je het paard dekken met het paard capuchino (heb je alles goed gedaan, dan heb je na het dekken 2015 credits).
je verzorgt het paard tot het een veulen krijgt (zo ong. in ronde 10 / 11)
Dan verkoop je eerst het veulen, dan de merrie. van het geld dat je daarvoor gekregen hebt koop je het terrein voor het gastenverblijf en breidt dit vervolgens uit. door de reclame die je hebt gemaakt krijg je geld om verder uit breiden. dan breid je om en om kantoor en gastenverblijf uit, totdat dit niet meer kan (ondertussen telkens op dag / nacht klikken natuuurlijk). heb je meer dan 10.000 c, ook de radiospotjes op maximaal zetten. Tenslotte de televisiereclame op maximaal (bij meer dan 25.000 c). Dan ga je alle andere locaties maximaal uitbreiden. dan blijf je op dag / nacht klikken tot ronde 75, voor wat meer geld (je hebt dan tussen de 250.000 en 300.000 c). nu ga je een stalknecht, rij-instructeur en smid in dienst nemen. in dezelfde ronde koop je twee paarden (tip: koop een hengst als Justus of Dahooka, en koop een merrie als Daydream of BlackBeauty). met de hengst ga je trainen tot klasse L. ondertussen laat je je merrie met je hengst dekken. daarna ga je met de hengst wedstrijden rijden. met deze hengst is het vaak al mogelijk om de kampioenswedstrijd te winnen, en anders wel met het veulen.

Super! Bedankt! Haha!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:08

En wat gaan jullie vandaag doen?

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:11

trouwens, ik rij eigenlijk altijd met sporen op onyx, ik weet niet meer of ik het met de wetstrijd ook deed ?!
maar ik kon hem gewoon houden, hij ging helemaal niet overdreven snel :S

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:11

Ik ben echt lui vandaag !
Het is al weer kwart over 1 en ik heb nog steeds geen "ik kan het niet uitspreken "piep" " gemaakt

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:12

en hij pompte helemaal niet emma :S

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:12

Héé lau, jij ook weer hier!! Haha!

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:13

Toch denk ik dat Melis beter zonder sporen kan gaan.. Knipoog Hij doet het ook goed zonder..
Net als bij Aglona..

Lau, reed jij op Aglona ook met sporen ?

Anoniem

Nou, bij ons in de les was Onyx altijd behoorlijk aan het pompen in de galop als iemand met sporen ging...Nagelbijten / Gniffelen.

Ahtnamas

incalover schreef:
trouwens, ik rij eigenlijk altijd met sporen op onyx, ik weet niet meer of ik het met de wetstrijd ook deed ?!
maar ik kon hem gewoon houden, hij ging helemaal niet overdreven snel :S

Op Onyx heb je ze niet echt nodig vind ik. Maar ja.. je kan ze natuurlijk ook gewoon omdoen en niet gebruiken. Alleen dan moet je wel van jezelf weten dat je ze tijdens het springen niet per ongeluk in die buik duwt Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 13:14

Emma wat moet je met het 1ste paard dat je al hebt doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:14

Als die het veulen heeft gehad verkopen Knipoog, die paarden zijn meestal niet zo goed Lachen.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:16

Emmaa_ schreef:
Nou, bij ons in de les was Onyx altijd behoorlijk aan het pompen in de galop als iemand met sporen ging...Nagelbijten / Gniffelen.

In wat voor les rijd jij? Wat is de gemiddelde leeftijd en zo?