achh 8 puppies is wel lief
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vera23 schreef:pijn in je gezicht

Binar schreef:Ik kan nog steeds op internet![]()
![]()
Arme HeliZit hem ook ff niet mee he
Hoop dat t allemaal meevalt!!
Ik hoor Ko nog regelmatig nog hoesten (incl de nodige klodders), vandaar dat de dierenarts weer ff moet komen. Ze vond t nl beter om nog een keer een ontstekingsremmende prik te geven!! en dan eind van de week weer hoestsiroopje geven
He Fall, hoeveel dagen ga je Donna doen? Leuk dat Donna je al de hele bak heeft laten zien, jammer dat ik er niet bij was!! ZIjn er foto's gemaakt??Ga je ook inrijden
Fammiie_x schreef:vera23 schreef:pijn in je gezicht
Jaa ik ben in mijn gezicht gebeten door een pony
Maar ik ga nu naar stal toe
NuggT schreef:Goh en door wie?![]()
noes..
Falli schreef:Ik heb nog geen idee hoevaak ik Donna ga doen... Nu Nerdie druk is met haar huis zal het wat vaker zijn.. en daarna 2 x in de week ofzo! En nee nous er zijn GEEN foto's gemaakt
En anders wil ik er wel bij zijn
Binar schreef:Falli schreef:Ik heb nog geen idee hoevaak ik Donna ga doen... Nu Nerdie druk is met haar huis zal het wat vaker zijn.. en daarna 2 x in de week ofzo! En nee nous er zijn GEEN foto's gemaakt
Haha, nou er worden toch wel foto's of filmpje gemaakt als je er voor de 1e x opklimt??![]()
En anders wil ik er wel bij zijn
![]()
O als iemand zin heeft om zich morgen uit te leven met poetsen, ga je gang, ik heb 2 grijze paarden ipv bruin![]()
![]()
Ik ben nog niet levens moe en ik blijf een Nerd!!
Binar schreef:maar hoe moet dat dan verder met 2 nerdies????![]()
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:maar hoe moet dat dan verder met 2 nerdies????![]()
ze kunnen er toch wel samen tegelijk op ,het is tenslotte een heeeeeeeel groot paard.
pumbaa_nr_1 schreef:ja het is echt heel fijn maar toch doe ik voor de zekerheid nog maal een martingaal kopen want hij doet steeds z'n hoofd omhoog en als hij boos is doet gaat hij vel door z'n achterbenen dus ben ik af en toe beng dat hij gaat stijgerenik neem gewoon het zekere van het onzekeren
Binar schreef:Binar schreef:maar hoe moet dat dan verder met 2 nerdies????![]()
ja idd met zijn 2-en kunnen ze meer dan maar alleen![]()
madelon31 schreef:Wij komen we wel fallie en ik....2 nerden bij elkaar maakt samen 1 hele grote stoere super nerd!!!![]()
![]()
Lekker soppen! 
johnvt schreef:madelon31 schreef:Wij komen we wel fallie en ik....2 nerden bij elkaar maakt samen 1 hele grote stoere super nerd!!!![]()
![]()
Eerst zien en dan geloven
Jetta schreef:Geen dank hoor, het is toch logisch om die paarden binnen te halen met dit weer! Edith ging als eerste Tante Corrie halen, door een mist van regen zagen we heel die Edith niet meer!![]()
En als je eenmaal nat bent, ...ach....natter kan niet! Mijn regenpak was echt goed lek, mijn schoenen ook!Lekker soppen!
.
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:maar hoe moet dat dan verder met 2 nerdies????![]()
ze kunnen er toch wel samen tegelijk op ,het is tenslotte een heeeeeeeel groot paard.
alles goed??
Falli schreef:AnitaJoeri schreef:
Dat is nog eens een goed idee..![]()
![]()