Wij verwachten ook twee veulentjes
Alleen dan wel een minipaardje en een ezeltje... Maar al dat kleine spul is schattig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen dan wel een minipaardje en een ezeltje... Maar al dat kleine spul is schattig
Nog wel in het weiland van VDL
En ik kan nu heel goed duits praten
Allemaal duitsters op Ameland!!
En superleuke mensen bij wie ik in huis zat... jammer dat ik weer weg moest
Maar ik ga er deze zomer weer werken!! Dus als iemand es naar ameland gaat, moet je naar Le Cheval gaan!!!!!!! 

Jeeeeeeeeej.... Welke bijrijder heb je trouwens nu Rianne? Kennen wij die ook? Oja.. btw jouw bijrijder die ook op ameland werkt, die had mijn baas gemailt en daarin stond dat ik de groetjes van jou kreeg
Echt toevallig! Oja en dat meisje en de ouders van Tinky WINky waren ook op ameland
Heel leuk
ben blij!!!
Of een extra uurtje of wat op een andere dag dan maandag?
Nouja, doe je haar iig de groeten van mij (en ws de rest!)

Dus van het zomer weer! Gaaf!
Rijdt heel ontspannen en rustig

Lekker de hele dag & nacht buiten met dat mooie weer. Enige nadeel is, dat Aranka zich niet wil laten pakken... Ze blijft braaf staan als je aait etc, maar als je dan een halster om wilt doen (of halstertouw om haar nek) rent ze heel hard weg

Lupi schreef:Hoera! Kun je haar niet even lief aankijken om de uren van Dennis op vrijdag over te nemen?Of een extra uurtje of wat op een andere dag dan maandag?
Nouja, doe je haar iig de groeten van mij (en ws de rest!)
.
. Jobbeltje schreef:Waarom is LouLou terug? En wordt dat paardje nu ook geleased?
.
.

Dus ze staan lekker zonder deken

He juul 
Ze is nu wel makkerlijker mee te nemen trouwens, denk dat het gewoon de eerste tijd was.
) , en ik wil toch eigenlijk niet 'vast' komen te zitten.
praat even met dennis en zeg dat je het gevoel hebt dat je 'minder' leert, hij kan dan misschien nog wel wat nieuwe dingen bedenken en misschien rijden de mensen in je les wel wat korter of hebben die datgene nodig wat jij al weet.
.