Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RianneH

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:00

Hahaha cool!!
Wij verwachten ook twee veulentjes Haha! Alleen dan wel een minipaardje en een ezeltje... Maar al dat kleine spul is schattig Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:04

jaaa veulentjes zijn lief! Heb allen nog nooit een geboren zien worden!! Boos!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:10

Nee, ik ook nog nooit live...
Maar wel eentje die er echt net uit was Haha! Nog wel in het weiland van VDL Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:20

Ik alleen de dag erna, maar we zullen zien, er is nog een kans voor mij... er moet nog een veulen komen... Haha!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 17:46

Spannend!! Ik hoop dat die van ons er snel uitgepoept worden... kan niet meer wachten Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:23

Halloooooo allemaaal!!!!
Ich bin wieder zuruck Haha! En ik kan nu heel goed duits praten Tong uitsteken Allemaal duitsters op Ameland!! Tong uitsteken
Het was echt SUPER!!! Elke dag paardrijden natuurlijk, naar het strand Haha! En superleuke mensen bij wie ik in huis zat... jammer dat ik weer weg moest Tong uitsteken Maar ik ga er deze zomer weer werken!! Dus als iemand es naar ameland gaat, moet je naar Le Cheval gaan!!!!!!! Haha!

Ik vertel later nog wel meer verhalen, ik moet nu eerst 60 mailtjes doorwerken... oeeeps Tong uitsteken

Is Lou Lou terug Haha! Jeeeeeeeeej.... Welke bijrijder heb je trouwens nu Rianne? Kennen wij die ook? Oja.. btw jouw bijrijder die ook op ameland werkt, die had mijn baas gemailt en daarin stond dat ik de groetjes van jou kreeg Tong uitsteken Echt toevallig! Oja en dat meisje en de ouders van Tinky WINky waren ook op ameland Haha! Heel leuk Haha!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:33

Whoeeeeeee ik heb volgende week vrijdag les met Black van..... MARISCA!! Ze komt s'avonds!! Whoeeee ze komt mij en een vriendin, met dr paardje ook, helpen!! Haha! ben blij!!!

Lied!!! je hebt et wel leuk gehad he!?? Ik zie je morgen!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:40

Oeeeeeh, les van marisca!!!! Ik ben jaloeeeers!!!! Wanneer komt ze??? Ik wil oooook Boos!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:46

Je kreeg de groetjes van haar! Moest de groetjes aan iedereen doen, aan jou mariska natasja enzo... tging nu al beter met dr, ook met dr rug en ze wilde alles weer langzaam aan gaan oppakken!! Ze klonk heel vrolijk!! oee kityee en ik zijn zo blij!! En ze vertelde dat de tentjes al klaar stonden voor ons om te kamperen haha

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 08:09

Hoera! Kun je haar niet even lief aankijken om de uren van Dennis op vrijdag over te nemen? Tong uitsteken Of een extra uurtje of wat op een andere dag dan maandag? Knipoog Nouja, doe je haar iig de groeten van mij (en ws de rest!) Lachen

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 17:39

Ja! Gaaf zeg! Doe ook maar de groetjes van mij Knipoog
Heel veel plezier met het rijden natuurlijk Haha!

@Lydia, mooi dat het leuk was! Leuk dat mn bijrijdster gemaild had... ze had al zoiets gezegd Knipoog Dus van het zomer weer! Gaaf!

Mn nieuwe bijrijdster komt trouwens uit de les van Maxime, van Marisca dus Knipoog Rijdt heel ontspannen en rustig Haha!

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 18:46

Waarom is LouLou terug? En wordt dat paardje nu ook geleased?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 08:27

@ Lupi,

Was het trouwens gelukt met de hoofdstellen? Al enig idee hoe wat wanneer? Ben zo erg benieuwd Nagelbijten / Gniffelen

Het rijden met Kai gaat nu echt steeds beter, we zijn langzaam aan het opbouwen. Donderdag ging ik overdag rijden, pffff ik brandde daar weg in de hitte! We reden buiten Clown

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 13:06

Nog niets, hij verwacht volgende week een lading dus dan zal ik het wel melden Knipoog

De paardjes staan nou weer (sinds gister volgens mij) op het land Haha! Lekker de hele dag & nacht buiten met dat mooie weer. Enige nadeel is, dat Aranka zich niet wil laten pakken... Ze blijft braaf staan als je aait etc, maar als je dan een halster om wilt doen (of halstertouw om haar nek) rent ze heel hard weg Nors opkijken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 20:01

Aah, mooi zo, ben benieuwd Haha!

Donderdag stonden ze ook al op 't land, echt lekker! Kai laat zich gelukkig makkelijk vangen, alleen Laura die Big Ben doet, heeft een groot probleem steeds Clown

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:52

Lupi schreef:
Hoera! Kun je haar niet even lief aankijken om de uren van Dennis op vrijdag over te nemen? Tong uitsteken Of een extra uurtje of wat op een andere dag dan maandag? Knipoog Nouja, doe je haar iig de groeten van mij (en ws de rest!) Lachen

Haha ben je gek Tong uitsteken.
Dennis moet op vrijdag blijven en dat zal ie hoop ik ook altijd wel blijven doen ik ben zo blij dat dennis terug is Haha!.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 18:55

Jobbeltje schreef:
Waarom is LouLou terug? En wordt dat paardje nu ook geleased?

Ik weet niet waarom loulou terug is maar ze wordt niet verleasd ze is trouwens goed geschopt en gebeten in het weiland en toledo ook allemaal open plekken en dik heel sneu Boos!.
Ik denk dat die vrouw haar niet meer thuis kon houden of dat ze gewoon weer terug moest maar het is zo'n schattig beestje haha Haha!.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 10:55

Juul, doe jij je paard met nog iemand? Ik kwam net toevallig op het profiel van iemand, en daar staat jou paard zeg maar ook op het profiel Clown

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 21:44

Jippie! Ik wacht met smart op volgende week... Lupi Haha!

Heerlijk dat ze weer op het land staan, zeker met zulk weer Haha! Dus ze staan lekker zonder deken Knipoog
Die van ons stonden zondag zwetend op het land, tja, die wintervacht is er nog niet helemaal uit...
Liberty krijgt trouwens lekker veel energie..., wat een stuiterbal Knipoog

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 07:51

Hey mensen! Vlieland was erg gezellig!! He lydia!??

Maarre leuk dat de hoofdstellen komen! Ben benieuwd!

Ik doe Black samen met zn eigenaresse, meisje van 13, met z'n 2'en dus! Hiervoor heeft iemand anders Black gedaan, en die heeft Black nog in haar profiel staan...

Hier wat indrukken van ons weekendje weg!

Afbeelding

Even poseren in de bak, v.l.n.r. mariska op Sam Elmar, Natasja op Pedro, Ik op Teun, Kityee op Pandour en Lydia op Henco!

Afbeelding

Poseren bij de vuurtoren!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:13

Hoi allemaaal!!! Ik ben ook weer terug van Vlieland! Het was echt supergezellig!!! Haha! He juul Knipoog

Hoe gaat het met iedereen? En met alle paardjes???

Laat Aranka zich zo moeilijk pakken??? Miss anders maar een halster omlaten als het niet anders kan... moet je bij Big Ben ook doen, anders krijg je em nooooooit Tong uitsteken

Harinaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:14

Nou tis hier rustig!!!!!

Heb vanaaf weer springles met twee paardjes op de manege!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:22

Volgens mij heeft Aranka het van BigBen geleerd! Die twee staan weer de hele tijd samen Tong uitsteken Ze is nu wel makkerlijker mee te nemen trouwens, denk dat het gewoon de eerste tijd was.

Hey Gerbrich, geef jij zelf ook wel eens les? Ik heb nou dus les van Dennis maar daar heb ik niet echt het gevoel dat ik er nog iets leer (en ik kan me niet voorstellen dat ik alles al weet Clown) , en ik wil toch eigenlijk niet 'vast' komen te zitten.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 13:46

@ lupi,

Een tip Knipoog praat even met dennis en zeg dat je het gevoel hebt dat je 'minder' leert, hij kan dan misschien nog wel wat nieuwe dingen bedenken en misschien rijden de mensen in je les wel wat korter of hebben die datgene nodig wat jij al weet.
Je kan ook ietsjes verder zijn als de andere mensen in je les als dat zo is zal ik als ik jou was even naar dennis toe stappen en het eerlijk zeggen dat kan hij meer aandacht aan andere dingen besteden wat jij of andere nog niet helemaal weten en wat nieuwe voor jullie is.
Ik weet zelf dat jeanine best wel ver is maar die leert opzich nog wel wat in de les tenminste dat denk ik anders had zij het denk ik ook wel gezegt Lachen.

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 14:14

Ja, moet eigenlijk wel. Hij kijkt alleen altijd zo chagrijnig als ik iets vraag dan durf ik niet meer Bloos

Misschien dat jullie nog andere dingen doen, maar hij heeft ons een tijdje terug gemeld dat hij geen oefeningen meer gaat bedenken dat moeten we zelf maar doen. Enige wat hij vraagt van ons is voltes rijden en stelling vragen, begin toch wat saai te worden en op een gegeven moment ben je ook door je eigen oefeningen heen snap je?